Gode tilbud. Danske udgivelser

Debat om priser, butikker, hjemmesider, auktioner m.m.
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 26. feb 2015, 22:34

Re: Gode tilbud. Danske udgivelser

Indlæg af D@niel »

Cobolt har 15% på deres Tintin i dag. Og så er der filmalbummet :shock: "kan vi ikke bare slippe af med dem?"
Vedhæftede filer
cobolt_tintin_film.jpg
Brugeravatar
Spærhage
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 797
Tilmeldt: 8. dec 2003, 23:12
Geografisk sted: Boom-Town Vaarst

Re: Gode tilbud. Danske udgivelser

Indlæg af Spærhage »

Jeg siger tak for tippet, Daniel. Jeg gik amok og købte 5 stk! Jeg regner med at kursen vil stige hen over de næste årtier. Måske helt op til 30,-/stk.? ;-)
Nå, selvom det vel ikke ligefrem er tilbudspriser, så er det måske værd at vide at der findes en verden udenfor Faraos´ brugt-hylder. Jeg var omkring Stribeladen i Århus, og tænkte at mange af de albums de har stående, er nogle som Faraos tilsyneladende ikke har. Måske der er nogle af jer der mangler et nummer eller to?
Jeg ved egentlig ikke hvordan det fungerer med at få dem til at sende noget (hvis aktuelt), men Don, der har butikken, er en flinker fyr, og er der noget man brænder for kan man sikkert finde ud af noget...
/Spærhage
Vedhæftede filer
IMG_5538.JPG
IMG_5537.JPG
IMG_5535.JPG
IMG_5531.JPG
"-nok er vi kujoner, men vi er HURTIGE kujoner... "
(Timon, fra 'Timon og Pumpa')
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Gode tilbud. Danske udgivelser

Indlæg af GoogaMooga »

Undertaker står i 600 nu. Tror, jeg nøjes med mit lettere beskadigede eks.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 26. feb 2015, 22:34

Re: Gode tilbud. Danske udgivelser

Indlæg af D@niel »

Spærhage skrev:Jeg siger tak for tippet, Daniel. Jeg gik amok og købte 5 stk! Jeg regner med at kursen vil stige hen over de næste årtier. Måske helt op til 30,-/stk.? ;-)
Når Spielberg og Jackson har lavet alle film og Cobolt, på trods af voldsomt pres, konsekvent nægter at genoptrykke dette album, så bliver du en holden mand :lol:
Spærhage skrev:Nå, selvom det vel ikke ligefrem er tilbudspriser, så er det måske værd at vide at der findes en verden udenfor Faraos´ brugt-hylder. Jeg var omkring Stribeladen i Århus, og tænkte at mange af de albums de har stående, er nogle som Faraos tilsyneladende ikke har. Måske der er nogle af jer der mangler et nummer eller to?
Jeg ved egentlig ikke hvordan det fungerer med at få dem til at sende noget (hvis aktuelt), men Don, der har butikken, er en flinker fyr, og er der noget man brænder for kan man sikkert finde ud af noget...
/Spærhage
Mange spændende ting, men enig, ikke ligefrem tilbudspriser. Den sorte Hergé blev jeg engang tilbudt at få gratis med i en handel, men jeg sagde nej tak pga pladsmangel :?
Brugeravatar
Spærhage
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 797
Tilmeldt: 8. dec 2003, 23:12
Geografisk sted: Boom-Town Vaarst

Re: Gode tilbud. Danske udgivelser

Indlæg af Spærhage »

    GoogaMooga skrev:Undertaker står i 600 nu. Tror, jeg nøjes med mit lettere beskadigede eks.
    Nu er Stribeladen jo (lige så lidt som Faraos), et egentligt et sandhedsvidne om hvad ting skal koste. Jeg har lidt en mistanke om at de 600,- er en pris der er kommet på i kølvandet på at albummet relativt hurtigt blev udsolgt, og inden det forelå i genoptryk. Men det er mit gæt...

    Egentlig er jeg efter 30 år stadig ikke helt nået til at kunne fordøje Moebius, men som den samler jeg jo bestemt også er, kan jeg nu godt føle mig fristet af 'Kattens øjne' Den er dæleme sjælden. 200 stk. trykt og jeg ved at nogle af disse endda er røget til biblioteker, så de kan jo (mere eller mindre) trækkes ud af ligningen. Så når nu kursen på Tintin filmalbum er røget igennem loftet SÅ kunne jeg nu godt finde på at nappe den ned fra hylden. Men jeg har en skummel idé om at det jo så nok ikke sker lige er med det første... ;-)

    /Spærhage
    "-nok er vi kujoner, men vi er HURTIGE kujoner... "
    (Timon, fra 'Timon og Pumpa')
    Brugeravatar
    D@niel
    Brugerniveau 4
    Brugerniveau 4
    Indlæg: 1942
    Tilmeldt: 26. feb 2015, 22:34

    Re: Gode tilbud. Danske udgivelser

    Indlæg af D@niel »

    Det er altså ikke en tegneserie, men Kandor har lige nu har ret store rabatter, hvis man køber direkte fra forlagets hjemmeside. Jeg tænkte fx., at nogle måske kunne være interesserede i Lovecrafts samlede fortællinger i tre bind i Jakob Levinsens fremragende oversættelse. Normalt 399,- nu 260,-. De har været på tilbud i et stykke tid, så jeg ved ikke, hvor længe det forsætter. Jeg er selv i fuld gang med bind 2, men købte dem dog for tidligt, så ingen rabat til mig ):
    Brugeravatar
    Robin
    Brugerniveau 5
    Brugerniveau 5
    Indlæg: 4703
    Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
    Geografisk sted: Bathulen

    Re: Gode tilbud. Danske udgivelser

    Indlæg af Robin »

    Komikken har 30% på alt:

    https://komikken.dk/forside

    mvh.
    Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
    Besvar