Tegneserier i julegave 2020

Debat om priser, butikker, hjemmesider, auktioner m.m.
Besvar
Brugeravatar
tohan
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 235
Tilmeldt: 13. sep 2006, 22:37
Geografisk sted: Jylland
Kontakt:

Tegneserier i julegave 2020

Indlæg af tohan »

Julegavehøst 2020.jpg
Lidt bagjul: Min x og jeg holder stadig jul her sammen med the Kids (29 og 31) og så køber vi noget til os selv fra hinanden. Da støvlerne jeg købte på nettet til min overraskelse viste sig at ville være mindst 20 dage undervejs, fra Kina !!, var jeg lige en smut rundt til områdets reolmarkeder og samlede bl.a. lidt forskellige samlerobjekter sammen til erstatning. Alt i alt stod det i komplethedens tegn i år.

Angel Wings nr. 6: gjorde serien komplet (1-6). Jeg nyder virkelig at læse dette værk.

Superman nr. 440 og 442 gjorde min samling af Superman komplet, 1939-2000 (fra Faraos, som det ses, henholdsvis 9.2 og 9.4).

Knold og Tot 2020: gjorde Knold og Tot-samlingen komplet 1911-2020.

Danske julemærker (tre poser): Gjorde mit album komplet (1904-1969 - ubrugt).

Europa Fodbold 78, Interpresse (desværre tomt): Jeg har udviklet en udpræget svaged for de ældre danskudgivne fodboldsamleserier og i sær albums fra Interpresse, som jo udgav sådanne til Paninis stickers dengang. Der mangler jeg dog stadig et par stykker, VM 86 i særdeleshed.

Godt nytår! :-)
Maverick
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 146
Tilmeldt: 1. jan 2018, 15:20

Re: Tegneserier i julegave 2020

Indlæg af Maverick »

Hvis vi holder os til tegneserierne så blev det til denne ene.

Billede

Derudover vil jeg dog også fremhæve den fremragende gendigtning af Grimms eventyr af Kenneth Bøgh Andersen og Benni Bødker, med fantastiske illustrationer af John Kenn Mortensen.

Billede
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Tegneserier i julegave 2020

Indlæg af Robin »

For første gang i mange, mange år fik jeg ikke en eneste tegneserie! :shock: MEN jeg er også kommet til at købe det meste, og jeg har fødselsdag om en måned og tre dage. Så slår jeg til!

mvh.

PS! Jeg fik mange andre gode gaver :D
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
ovemunk
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 589
Tilmeldt: 9. dec 2016, 18:57

Re: Tegneserier i julegave 2020

Indlæg af ovemunk »

Jeg fik genopfrisket mit bekendtskab med Thorfinn Tågegård Karlsen idet jeg fik den samlede udgave af bind 1 og 2. De er fremragende.

Turde man håbe på lignende udgaver af resten? Både Mikkeline og Pirelli&Firestone/Sjønning&Arvé. De er stor set ikke til at opdrive.
"The chances of anything coming from Mars, are a million to one they said"
Besvar