Kirppu

Debat om priser, butikker, hjemmesider, auktioner m.m.
Besvar
Asger Pedersen
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 876
Tilmeldt: 28. sep 2006, 22:53
Geografisk sted: Le grand de l'Oiseaux a la Gare

Kirppu

Indlæg af Asger Pedersen »

Som jeg har fortalt før, er jeg mest loppemarkdssamler og køber kun for ganske få tusind kr nyt om året. Jeg har haft stor fornøjelse af de lokale Kirppu-markeder, hvor der ofte er sølv fra 50erne til 20,-, 10,-, 5,-, og helt ned til 2,- kr., senest fandt jeg et par Rasmus Klump 2. Udgaver (dem med hæfteklammer) til den laveste pris.

Nå, de har lige haft en kampagne med er Kirppu-pas, hvor man skulle samle stempler fra 7 forskellige butikker, så fik man en uges gratis stand, og det passede med, at vi i samme periode skulle på et par udflugter, så det passede lige med 7, til både min kone og jeg, så det blev to uger 🙂

Vi satte op i sidste uge, min kones aflagte tøj og stentøj samt nogle stabler af mine tegneseriedubletter, og i løbet af første uge har vi solgt for godt 1000, godt nok mest min kones ting, men osse en del serier.

Jeg have lavet en del pakker md 5 hæfter for en tier, bl.a. nogle Superman fra 70 erne og 80 erne i F-G, som røg første dag. Så var vi inde og supplere og rydde op igår og tog lige en runde. Min kone spottede de pakker med Superman på en anden stand, og jeg var lige henne og checke: jojo, dem jeg havde solgt for en tier stod nu til 55,- 🤣 Nå, jeg håber han får dem solgt, så kan jeg tæppebombe ham med superhelte i F-G. Så kan vi begge tjene på dem. Win win…

Jeg står foran en større oprydning i min ‘Intergalactic Disorder Zone #1’, da vi planlægger at støbe nyt gulv i biblioteket, så jeg skal bruge vinteren på at sortere mine tegneserier og putte dem i papkasser, så vi kan få dem opmagasineret til foråret. Der er nok ca. en ton dubletter, så der vil komme nogle salgsannoncer både her og på facebook. See ya, kids!
Don't take life serious, it ain't nohow permanent.
Pogo Possum

www.willy-centret.dk
Besvar