d.n. angel
d.n. angel
d.n. angel er helt sikkert den bedste manga jeg har læst og så kommer one piece efter den er det dragonballgt. 

Re: d.n. angel
DO!!!!!
Dragonbal gt er sku da ikke lavet som tegneserie. Den er kun lavet som tegnefilm.
Min mening om D.N ANGEL er at det er den dårligste manga der nogensinde er lavet. Jeg hoppede af i bind 2. Har spilt 100kr på den
tegneserie.
Dejligt at få afreakeret

Dragonbal gt er sku da ikke lavet som tegneserie. Den er kun lavet som tegnefilm.
Min mening om D.N ANGEL er at det er den dårligste manga der nogensinde er lavet. Jeg hoppede af i bind 2. Har spilt 100kr på den

Dejligt at få afreakeret

Re: d.n. angel
Der er skam lavet en tegneserie om Dragonball og også en tegnefilm.simos skrev:DO!!!!!![]()
Min mening om D.N ANGEL er at det er den dårligste manga der nogensinde er lavet. Jeg hoppede af i bind 2. Har spilt 100kr på dentegneserie.
Dejligt at få afreakeret
OMG
...Omg. Jeg har læst D.N.Angel fra 1-4 *Dør*
Det er den BEDSTE manga der er lavet! Og hvis du ikke har noget gost at sige om den burde du slet ikke komme i Denne debat. SERIØST!
Hvis man ikke har noget godt at sige, skal man ikke sige noget...
Waste of time.
DnAngel er både flot ilustreret og jeg elsker historien (DAIIIISIIKIII!! XD) *Dør*
Ranma ½ er også en af mine ynglings, men DNAngel er toppen
Det er den BEDSTE manga der er lavet! Og hvis du ikke har noget gost at sige om den burde du slet ikke komme i Denne debat. SERIØST!
Hvis man ikke har noget godt at sige, skal man ikke sige noget...
Waste of time.
DnAngel er både flot ilustreret og jeg elsker historien (DAIIIISIIKIII!! XD) *Dør*
Ranma ½ er også en af mine ynglings, men DNAngel er toppen
DN-Angel... Meget mere genialt bliver det ikke...!
Jeg er fuldkommen enig med jer i, at DN-Angel måske er DEN BEDSTE manga på gaden lige i øjeblikket... Jeg må dog desværre sige, at jeg ikke deler jeres interesse for hverken Dragon Ball eller One Piece.
Men som sagt: DN-Angel er EKSTREMT genial, og så de tegninger...... De er jo mildest talt geniale!!! Også det at personlighederne passer godt til hver enkelt karakter i mangaen... Man bliver jo næsten selv helt forelsket i Risa og Riku undervejs!!!
Men som sagt: DN-Angel er EKSTREMT genial, og så de tegninger...... De er jo mildest talt geniale!!! Også det at personlighederne passer godt til hver enkelt karakter i mangaen... Man bliver jo næsten selv helt forelsket i Risa og Riku undervejs!!!