5 stjerner til Eks Libris i Jyllands-Posten

Besvar
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

5 stjerner til Eks Libris i Jyllands-Posten

Indlæg af Frank Madsen »

Jyllands-Postens litteraturredaktør Jakob Levinsen anmelder "Eks Libris: Problemer med Carsten Jensen-robotten i Zone 7!" i dagens avis og giver den intet mindre end 5 stjerner i sin anmeldelse, der fylder det meste af et opslag:

Billede

(Jeg lader billedet stå lidt, så Poul Spærhage kan nå at læse teksten)

Levinsen slutter anmeldelsen med denne konklusion:

"Sussi Bech og Frank Madsen formår at skildre den litterære verden mindst lige så underholdende, inspireret og indimellem decideret bidende, som mange af deres emner selv gør det."

Så nu er der ingen vej udenom: Smut hen på www.eudor.dk og bestil bogen... :mrgreen:
Brugeravatar
benadikt
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: Færøerne

Re: 5 stjerner til Eks Libris i Jyllands-Posten

Indlæg af benadikt »

Frank Madsen skrev:... og giver den intet mindre end 5 stjerner i sin anmeldelse, der fylder det meste af et opslag...
Flot, tillykke med det!
Frank Madsen skrev:...Så nu er der ingen vej udenom: Smut hen på http://www.eudor.dk og bestil bogen... :mrgreen:
Jeg vil nok købe mit eksemplar i Fantask, når jeg skal til København om et par uger, så sparer jeg (udenlands)portoen.
"...for mange stavefejl hæmmer læsningen. De får dygtige læsere til at se fejl i stedet for indhold, og de skader den skrivendes troværdighed."
(Citatet er fra en kollega, som ikke er interesseret i at få sit navn bekendtgjort her.)
TSJ
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1

Indlæg af TSJ »

Det var egentlig ikke planen, at jeg skulle have den udgivelse; men jeg var solgt allerede ved karikaturen af agent Hamilton......simpelthen fabelhaft. :D
Kristian Pedersen

Indlæg af Kristian Pedersen »

Tillykke. Helt fortjent; det er et strålende album. Min favoritstribe er den med Hanne Hanne og de tekstløse dummies :)
Brugeravatar
Tatiana Goldberg
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Geografisk sted: Hvidovre

Indlæg af Tatiana Goldberg »

I er SÅ seje I to! Tillykke med den flotte anmeldelse! Glæder mig til at få fingrene i den på Artbubble :mrgreen:
Lars K
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Geografisk sted: København V

Indlæg af Lars K »

Super flot bog - jeg modtog mit fine signerede eksemplar med posten i fredags :D
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: Bathulen

Indlæg af Robin »

Tillykke med den flotte udgivelse og anmeldelse. Har ofte nydt striberne i Weekend Avisen. Ved ugens Fantask besøg må den jo så indkøbe!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Peterpep
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Geografisk sted: Åårhus

Indlæg af Peterpep »

Sådan! Tillykke!
Brugeravatar
Nøhr
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Geografisk sted: Kalundborg

Indlæg af Nøhr »

Tillykke til jer begge to :)
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Kontakt:

Indlæg af Frank Madsen »

Nøhr m.fl. skrev:Tillykke til jer begge to :)
Tak.

Udover Eudor Comics' drønsmarte webshop (programmeret på 3 dage) kan man selvfølgelig også købe "Eks Libris"-bogen via en af vore forhandlere, blandt andet:

Fantask
Faraos Cigarer
Trianglen Antikvariat
Fyns Antikvariat
www.williamdam.dk
www.arnoldbusck.dk
www.bog.nu
- listen opdateres løbende

Bogen kan selvfølgelig også bestilles hjem via din lokale boghandler (via BiBi eller Bogguide).

Man kan møde Frank og Sussi til signeringer på følgende steder og datoer, hvor bogen vil være til salg:

6.-7. oktober art-bubble på Industrimuseet i Horsens
3. november Fantask kl 13-15 (ikke officielt endnu)

Vi var så letsindige at love en ægte håndtegnet originaltegning fra Eks Libris serien efter helt eget valg til en af dem, der bad om et købstilbud eller bestilte Eks Libris-bogen inden udgivelsesdagen og fredag trak fru Sussi Fortuna så lod blandt de potentielt heldige. Vinderen blev rigtig glad.

[video=http://www.eks-libris.dk/wp-content/upl ... 6kning.mp4]SE VIDEO: Eks Libris dogme-lodtrækningen![/video]

Hvis DU også er interesseret i en Eks Libris originaltegning, så kan de selvfølgelig købes for menneskepenge. Helt bestemt DKK 2.000,00 inkl. moms. Send en mail til originalsalg@eudor.dk med besked om, hvilken side, du er interesseret i. Så sender vi en bekræftelse med betalingsoplysninger, og så snart pengene er indgået din original samt faktura med posten.
Den første køber har allerede meldt sig, side 82 er røget, men vi tager en stak originaler med til Horsens, så husk masser af kontanter! Vi ses i Industrimuseet.
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Geografisk sted: 8270 Højbjerg
Kontakt:

Indlæg af Dan R. Knudsen »

Flot anmeldelse Madsen - tillykke med det! Men du kan ikke bruge "video" til andet end youtube...
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk

Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Kontakt:

Indlæg af Frank Madsen »

Dan R. Knudsen skrev:Flot anmeldelse Madsen - tillykke med det! Men du kan ikke bruge "video" til andet end youtube...
Jamen så: http://www.eks-libris.dk/wp-content/upl ... 6kning.mp4
Besvar