No problem, jeg finder også tiden knap. Mht. Nick Cave, så havde jeg godt nok min frygt for, at det var lidt en alternativ udgivelse. Ja ja, men jeg finder mig selv i begge de grupper, du nævner tilsidst, så jeg skal da ha' fat i den.Karl-E. skrev:Undskyld den lidt for lange responstid, men jeg har travlt med at renovere vores køkken, og tiden er knap når arbejdet skal passes og så skal der jo også læses tegneserier.![]()
Nick Cave bogen var jeg meget spændt på da jeg vist har det meste af musikken stående og har Cave som én af mine top-5 sangskrivere, han har lavet så utroligt meget skøn musik.D@niel skrev:Ja, Nick Cave tak? Og har du allerede gnavet dig igennem Willy?
Jeg er dog ikke udelt begejstret for denne bog. Den er en "underlig fisk", en blanding af sangtekster og biografi. Måske er det bare mig, men jeg synes altså ikke rigtigt at det fungerer, jeg bliver ikke grebet af eksperimentet. Nu skal jeg lige lade den bundfældes, og så vil jeg genlæse den. Måske var mine forventninger for høje. Men ikke en bog jeg vil anbefale til folk med mindre de er mega-Cave-fans og/eller har en bred smag når det gælder tegneseriemediet.
God arbejdslyst med køkkenet!