Er det mon slut med Saxo's pluspriser?
- Antaeus
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
Re: Er det mon slut med Saxo's pluspriser?
Sort Fredag og på Saxo er tegneserierne dyrere end normalt og der er ingen rabatter.
Så det er ikke her der skal købes tegneserier i dag.
Så det er ikke her der skal købes tegneserier i dag.
- Carsten Søndergaard
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
- Antaeus
- Brugerniveau 7
Den har jeg tjekket og der er et par gode tilbud, men dem jeg vil have har jeg købt for længst.
Jeg tænkte det samme i nat! Saxo er vitterligt temmeligt meget dyrere end de er på en standard dyr dag! :S
Faraos Cigar ser ud til at have 20 % rabat pa alle (eller mange) af de nye tegneserier. 
Ma indromme det er sjovt at se DK ogsa gor Black Friday.

Ma indromme det er sjovt at se DK ogsa gor Black Friday.

Der er nogle helt gode tilbud imellem hos Cobolt. Er fx. glad for, at jeg tidligere har glemt at købe Kampen om ilden, for det er godt nok en klækkelig rabat
(til gengæld opførte den sig lidt underligt under betaling, så jeg er spændt på, om min bestilling overhovedet er gået igennem).
Men Saxo er da direkte pinlige med deres "tilbud". Alt som jeg holder øje med er dyrere i dag end nogensinde før.

Men Saxo er da direkte pinlige med deres "tilbud". Alt som jeg holder øje med er dyrere i dag end nogensinde før.
- Berti Stravonsky
- Administrator
- Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
- Kontakt:
Ja, at gå fra 398,- til 98,- er ret vildt.
Mere af den slags, tak.
Mere af den slags, tak.
Kampen om ilden kostede faktisk kun 39 kr. Vildt, ja.
Så koster tegneserierne (mine stikprøver) igen noget mere normalt ... den John Byrne FF-omnibus som jeg i fredags kunne få til 1220,- ... koster nu 580 ... spøjst ...
... jeg var åbenbart lidt forhastet der er stadig ting der er unormalt dyre. Men mon ikke det retter sig? De siger jo selv at de baserer deres priser på (udenlandske) konkurrenter, så ...
- Antaeus
- Brugerniveau 7
Der er rabatkode på 50 kr. ved køb for 399 kr. på Saxo i dag. Men så har de skruet priserne en lille smule i vejret. Saxo er nu ikke hvad det var i gamle dage. Man skal virkelig vente for at de rette dage kommer.
- Antaeus
- Brugerniveau 7
Disney Masters Daan Jiipes/Freddy Milton samt Romano Scarpa står til kun 129 kr. i dag, hvis man har Premium og 149 kr. ved alm. køb. Det er en del billigere end normalt.
I Faraos står de fx til 240 kr.
https://www.saxo.com/dk/donald-duck_daa ... 1683961116
https://www.saxo.com/dk/mickey-mouse_ro ... 1683961369

I Faraos står de fx til 240 kr.
https://www.saxo.com/dk/donald-duck_daa ... 1683961116
https://www.saxo.com/dk/mickey-mouse_ro ... 1683961369

- Antaeus
- Brugerniveau 7
For et par dage siden havde Saxos et par af de nye tegneserier fra Cobolt på tilbud, men man kunne ikke få nogle af Zooms kommende album selv om de er lagt ud fra Zooms side.
I dag er Zooms kommende udgivelser så lagt ud på Saxo, men til langt over Zooms vejledende priser. Premium priserne er lidt billigere, men også helt væk. Er de gået helt bananas i Saxo eller hvad i alverden laver de derinde? Hvem i alverden gider købe deres varer til de priser?
Førhen kunne man nærmest altid købe på Saxo og få det billigt. I dag kan man risikere at få det til overpris og skal man have det billigt så skal man vente evigheder og slå til den ene dag de kører med billige priser. Det kan stadig betale sig, men man skal godt nok holde øje.
Og her lige et par priser på de kommende Zoom udgivelser i forhold til vejledende pris:
Max Jordan (349 kr)
Saxo 410 kr og Premium 350 kr
Bob Morane (398 kr)
Saxo 470 kr og Premium 410 kr
Den sidste tempelridder 4 (144 kr)
Saxo 170 kr og Premium 140 kr
Soda 11 (144 kr)
Iznogood 3 (289 kr)
Saxo 340 kr og Premium 290 kr
Allan Falk 1983-1985 (349 kr)
I dag er Zooms kommende udgivelser så lagt ud på Saxo, men til langt over Zooms vejledende priser. Premium priserne er lidt billigere, men også helt væk. Er de gået helt bananas i Saxo eller hvad i alverden laver de derinde? Hvem i alverden gider købe deres varer til de priser?
Førhen kunne man nærmest altid købe på Saxo og få det billigt. I dag kan man risikere at få det til overpris og skal man have det billigt så skal man vente evigheder og slå til den ene dag de kører med billige priser. Det kan stadig betale sig, men man skal godt nok holde øje.
Og her lige et par priser på de kommende Zoom udgivelser i forhold til vejledende pris:
Max Jordan (349 kr)
Bob Morane (398 kr)
Soda 11 (144 kr)
Iznogood 3 (289 kr)
Har du overvejet at skrive til Saxo og fremlægge de her eksempler?Antaeus skrev:For et par dage siden havde Saxos et par af de nye tegneserier fra Cobolt på tilbud, men man kunne ikke få nogle af Zooms kommende album selv om de er lagt ud fra Zooms side.
Max Jordan (349 kr)
Bob Morane (398 kr)
Soda 11 (144 kr)
Iznogood 3 (289 kr)
Tænker lidt at de tager r.... på os der betaler for medlemskab.
Skrev selv til dem angående Gammelpot, hvor nogle af albummene var en del dyre end prisen fra forlaget.
Men vi skal nok være nogle stykker der brokker sig før det rykker.
Man kunne også overveje at støtte de gode tegneseriebutikker (tænker på Faraos med flere) som måske ikke altid er billigst, men som omvendt ikke tager folk i rø... med priser som suser op og ned.