Findes det stadig, mon? Fantomet gear og den slags...
- Antaeus
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
Re: Findes det stadig, mon? Fantomet gear og den slags...
Når vi nu er ved Fantomet så fik jeg lige øje på den her i Superhelte for alle på facebook.
Den serie har jeg et eller andet sted. den kom vist fo 8 - 10 år siden? Der kom vist 12 numre og i hvert fald en annual. Den var OK.Antaeus skrev:Når vi nu er ved Fantomet så fik jeg lige øje på den her i Superhelte for alle på facebook.
mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
- Berti Stravonsky
- Administrator
- Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
- Kontakt:
Så har jeg fået, for første gang i mit liv, en Fantomet numero uno. Det er jeg ret glad for.
Gad godt vide hvor mange 1'ere der findes derude...
- Berti Stravonsky
- Administrator
- Kontakt:
Og mit diplom så anderledes ud. Det var hvidt med sådan nogle grønrøde blomster ude i siderne. Jeg er medlem nummer 145
Tror der er temlig mange.. Jeg var selv rigtig glad for mit første nummer 1 - havde ønsket mig det i 25 år - og egentlig aldrig troet på muligheden for at finde 1.( Det var før Facebook/internet - og al samling foregik i brugtbikse og på kræmmermarkeder)Berti Stravonsky skrev:Så har jeg fået, for første gang i mit liv, en Fantomet numero uno. Det er jeg ret glad for.
- Berti Stravonsky
- Administrator
- Kontakt:
Læg mærke til, at redaktøren åbner for tanker og tiltag, og råder folk til at passe godt på bladet, da det givetvis vil blive mange penge værd.
Jeg købte mit for 200,- men for mig er det væsentlig mere værd. Millioner, faktisk.
Tillykke med sådn' en flot nr.1 dér, mand! TILLYKKE! Sand samler - og nostalgiglæde!
mvh.
mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
- Antaeus
- Brugerniveau 7
Dejligt med fund og køb af en tegneserie, som har ekstra personlig betydning og værdi.
- Berti Stravonsky
- Administrator
- Kontakt:
I som har en 1'er, denne her er til jer:
Hvordan fik I fat i den? Havde I gemt den fra dengang I var nogle knægte, eller kom den først til senere?
Og hvordan i det hele taget var det med kioskerne, og den slags. For der hvor jeg boede, i Spærhageland, var der ikke Fantomet på hylderne. Jeg havde abonnement, men hvem der introducerede mig til Ånden der vandrer, kan jeg ikke huske. Måske Preben, elektrikerens søn, som jeg stiftede Fantometklub med.
Hvordan fik I fat i den? Havde I gemt den fra dengang I var nogle knægte, eller kom den først til senere?
Og hvordan i det hele taget var det med kioskerne, og den slags. For der hvor jeg boede, i Spærhageland, var der ikke Fantomet på hylderne. Jeg havde abonnement, men hvem der introducerede mig til Ånden der vandrer, kan jeg ikke huske. Måske Preben, elektrikerens søn, som jeg stiftede Fantometklub med.
- Berti Stravonsky
- Administrator
- Kontakt:
En julegave her midt i førsommeren. De første 80 Fantomethæfter, i elendig stand dog, men alligevel.
Jeg har ikke læst Fantomet siden jeg var dreng. Kan faktisk ikke huske, hvordan jeg begyndte eller hvorfor det sluttede.
Jeg vil gå alle bladene igennem og hygge mig, samt lægge et par billeder op fra tid til anden.
Som I ser, og som jeg kan huske, så så Fantomets hemmelige kodebog sådan her ud, og mit diplom sådan her:
Og så var det åbenbart kotyme at byde nye medlemmer velkommen. Lækker kundepleje. De to gange, hvor jeg var i Fantometbladene, var jeg pavestolt.
Og tjek lige et af navnene. Carsten Søndergaard. Mon det er DEN Carsten, som jeg tror det er?
Jeg har ikke læst Fantomet siden jeg var dreng. Kan faktisk ikke huske, hvordan jeg begyndte eller hvorfor det sluttede.
Jeg vil gå alle bladene igennem og hygge mig, samt lægge et par billeder op fra tid til anden.
Som I ser, og som jeg kan huske, så så Fantomets hemmelige kodebog sådan her ud, og mit diplom sådan her:
Og så var det åbenbart kotyme at byde nye medlemmer velkommen. Lækker kundepleje. De to gange, hvor jeg var i Fantometbladene, var jeg pavestolt.
Og tjek lige et af navnene. Carsten Søndergaard. Mon det er DEN Carsten, som jeg tror det er?
- Antaeus
- Brugerniveau 7
Så elendig stand går alligevel?Berti Stravonsky skrev:En julegave her midt i førsommeren. De første 80 Fantomethæfter, i elendig stand dog, men alligevel.
For du har også skrevet dette:
Jeg accepterer ingen gener overhovedet. Basta. Blade og album skal helst fremstå ulæste og ubrugte. Hysterisk? Ja for fanden. Fjollet? Også det.
Hvad er værst? Klistermærker, afklippede hjørner og stempler og navne på forsiden. Not good. At all.
- Berti Stravonsky
- Administrator
- Kontakt:
Næ, det er der ikke ændret noget ved. Standen skal være ekstrem god.
Men...
Nogle gange må man nøjes, og jeg tænker da, at de mange tarvelige eksemplarer bliver udskiftet hen ad vejen.
I eftermiddag kommer Osvald, og vi to skal i gang med at læse og skrive kodede beskeder til hinanden.
Men...
Nogle gange må man nøjes, og jeg tænker da, at de mange tarvelige eksemplarer bliver udskiftet hen ad vejen.
I eftermiddag kommer Osvald, og vi to skal i gang med at læse og skrive kodede beskeder til hinanden.
- Berti Stravonsky
- Administrator
- Kontakt:
- Berti Stravonsky
- Administrator
- Kontakt:
Har I andre nogle af de tidlige Fantomethæfter?
Hvis ja, hvordan er standen?
har alt(stort set) - det meste i meget flot standBerti Stravonsky skrev:Har I andre nogle af de tidlige Fantomethæfter?