Jeg synes det er fantastisk, at vi her i 2021 kan se frem til, at der åbner en tegneseriebutik på strøget! Det giver sku da håb for tegneseriedanmark
Jeg synes, at Faraos butikker er virkelig lækre! Lyse, overskuelige, flotte - de ligner "rigtige" butikker og det er meget indbydende - og nok især for det segment, som ikke læser tegneserier til dagligt og måske derfor ikke lige kan se charmen, ved at kante sig rundt om kasser der står lidt random rundt omkring, eller smalle gange, hvor man ikke kan passere to forbi på een gang om den slags.
Og vi har brug for nye (og yngre) læsere, hvis vi skal overleve det her - med mine 36 år er jeg jo for pokker stadig en vårhare i tegneseriemiljøet og det dur da ikke
Jeg synes så heller ikke de butikker direkte konkurrerer mod hinanden.
Jeg er en "gammel-nørd" - og jeg sætter pris på at komme ind til Don i Stribeladen, der ved hvem jeg er, hvem min familie er og hvad jeg samler på. Hvor jeg kan have en kasse stående i kælderen, hvor jeg så bare kan sende min familie ind i butikken til fødselsdage og jul og de kan spørge efter Lailas kasse og så kommer den frem og de kan vælge frit imellem det og jeg er sikker på, at jeg får tingene (på eet eller andet tidspunkt). Den service, den går jeg gerne efter og den tror jeg ikke på, at et fint strømlinet firma som Faraos efterhånden er, kan efterligne - og det har de nok heller ikke noget ønske om.
Til gengæld køber jeg så andre ting ved faraos, f.eks. supplies. Her fås det ikke billigere og bedre og der hjælper deres hjemmeside og gratis fragt (efter et vist beløb) i den grad på mine købsmuligheder og købelyst. Jeg køber også en gang imellem tegneserier eller tegneserieting hos dem, fordi jeg kan søge ting målrettet frem - det kan jeg bare ikke de mindre steder.
Så, i min verden er der plads til begge dele og jeg tror simpelthen ikke på, at det vil betyde noget negativt at det går i den retning, tværtimod.
Og som sagt - så synes jeg nu også det er pænt

Også kendt som A.N.D.E.R.S.I.N.E.