Uncoole tegneserier, som du elsker alligevel

Besvar
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Uncoole tegneserier, som du elsker alligevel

Indlæg af GoogaMooga »

Findes de mon, de tegneserier, der ikke regnes for noget, er svære at forsvare kunstnerisk, men som du knus-elsker alligevel? De kan være kitsch, de kan være kommercielle, de kan være ren spekulation, de kan være så meget. Lad os høre, hvad du har af guilty pleasures.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Uncoole tegneserier, som du elsker alligevel

Indlæg af Mesterius »

GoogaMooga skrev: 31. jul 2021, 18:06 Findes de mon, de tegneserier, der ikke regnes for noget, er svære at forsvare kunstnerisk, men som du knus-elsker alligevel? De kan være kitsch, de kan være kommercielle, de kan være ren spekulation, de kan være så meget. Lad os høre, hvad du har af guilty pleasures.
Hva med dine guilty pleasures, Googa?
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Uncoole tegneserier, som du elsker alligevel

Indlæg af GoogaMooga »

Jeg synes alle mine tegneserier er coole, men det er nok ikke alle, der vil f.eks. finde Katy Keene cool.

Billede
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Uncoole tegneserier, som du elsker alligevel

Indlæg af Carsten Søndergaard »

GoogaMooga skrev: 1. aug 2021, 00:15 Jeg synes alle mine tegneserier er coole, men det er nok ikke alle, der vil f.eks. finde Katy Keene cool.
Det er det nok ikke, men det er vel heller ikke det, du spørger om? Altså om nogen knuselsker tegneserier, som af ANDRE "ikke regnes for noget" eller som af ANDRE "er svære at forsvare kunstnerisk".

Personligt kender jeg ingen tegneserier, jeg knuselsker, men som jeg SELV "ikke regner for noget" eller som "er svære at forsvare kunstnerisk". Det ville da være mærkeligt.

Til gengæld knuselsker jeg uden tvivl visse tegneserier, som DU "ikke regner for noget" eller finder "svære at forsvare kunstnerisk". Dét er ikke så mærkeligt :lol:
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Uncoole tegneserier, som du elsker alligevel

Indlæg af Mesterius »

Carsten Søndergaard skrev: 3. aug 2021, 00:45
GoogaMooga skrev: 1. aug 2021, 00:15 Jeg synes alle mine tegneserier er coole, men det er nok ikke alle, der vil f.eks. finde Katy Keene cool.
Det er det nok ikke, men det er vel heller ikke det, du spørger om? Altså om nogen knuselsker tegneserier, som af ANDRE "ikke regnes for noget" eller som af ANDRE "er svære at forsvare kunstnerisk".

Personligt kender jeg ingen tegneserier, jeg knuselsker, men som jeg SELV "ikke regner for noget" eller som "er svære at forsvare kunstnerisk". Det ville da være mærkeligt.
Det måtte i så fall kanskje være tegneserier som beveger seg over i "so bad it's good"-kategorien. Med filmer og tegnefilmer kan jeg finne kandidater, men jeg kommer ikke på noen innenfor tegneseriene jeg liker.
Brugeravatar
Laila J. Graf
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 358
Tilmeldt: 7. feb 2006, 15:55
Geografisk sted: Sall

Re: Uncoole tegneserier, som du elsker alligevel

Indlæg af Laila J. Graf »

Altså, jeg elsker en tegneserie fra bladet Min Hest, som der jo potentielt set nok er en del af jer, der har misset ;) Tror ikke det blad har haft ret mange andre læsere end piger i alderen fra 8-12 ;)

Målet for min kærlighed der er Buller - en lille tyk shetlandspony som faktisk er meget som shetlandsponyer nu engang er - trælse, stædige og knuselskelige! Og så synes jeg det er godt tegnet! Men den er da potentielt nok "uncool".
Buller.jpg
Også kendt som A.N.D.E.R.S.I.N.E.
Brugeravatar
Henriette Westh
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 198
Tilmeldt: 12. aug 2020, 14:21
Geografisk sted: Langeland
Kontakt:

Re: Uncoole tegneserier, som du elsker alligevel

Indlæg af Henriette Westh »

Jeg husker godt "Buller". :-D Godt tegnet og meget, meget morsom! Men måske kun morsom for ryttere, der jo kan genkende situationerne.

Laila J. Graf skrev: 6. aug 2021, 12:28 Altså, jeg elsker en tegneserie fra bladet Min Hest, som der jo potentielt set nok er en del af jer, der har misset ;) Tror ikke det blad har haft ret mange andre læsere end piger i alderen fra 8-12 ;)

Målet for min kærlighed der er Buller - en lille tyk shetlandspony som faktisk er meget som shetlandsponyer nu engang er - trælse, stædige og knuselskelige! Og så synes jeg det er godt tegnet! Men den er da potentielt nok "uncool".Buller.jpg
__________________________________
http://hw-art.dk/comix.html
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Uncoole tegneserier, som du elsker alligevel

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Lena Furberg og Bulder (Mulle på svensk) er en total institution i Sverige. Hun har tegnet serien i næsten 50 år.
https://minhast.se/mulle-och-lena-furberg/

Og I har alle muligheder for at samle på tilbehør til jeres interesse ;-)
https://www.ponnypop.se/mulles-horna/
http://www.kentaurmagasin.se/product-ca ... a-furberg/
Brugeravatar
Laila J. Graf
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 358
Tilmeldt: 7. feb 2006, 15:55
Geografisk sted: Sall

Re: Uncoole tegneserier, som du elsker alligevel

Indlæg af Laila J. Graf »

Man kan simpelthen få julepynt med Buller!! Absolut must have!
Også kendt som A.N.D.E.R.S.I.N.E.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Uncoole tegneserier, som du elsker alligevel

Indlæg af GoogaMooga »

:D
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Besvar