Black Friday - erfaringer

Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Black Friday - erfaringer

Indlæg af Berti Stravonsky »

Jeg mener, det var sidste år, at jeg købte lidt tegneserier fra Salling i Aarhus. Det var Black Friday og rabatterne gode. Men for fuck da også. Bøgerne var ikke pakket ind. De blev bare smidt i én stor pakke, og så afsendt. Ikke noget avisfyld til at skærme ryggene. Ikke noget tape eller bobbleplast. Bare ingenting.

Jeg klagede. Jeg ringede. Men fik blot at vide, at fordi der var tale om en ekstraordinær dag med rabatter, så var der ikke tid til at gøre andet.

Røv og nøgler.

Nå - det var én erfaring. Har I nogle? Gode såvel som dårlige?
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af GoogaMooga »

Har aldrig benyttet mig af tilbudet. Tror ikke, jeg har haft ekstra penge på en Black Friday.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Mogens »

Jeg har kun erfaringer med bestillinger hos Faraos og E-voke på Black Friday, og jeg var super tilfreds med forsendelserne. Alt var pakket optimalt, så der ikke opstod skader, så ingen negative røster fra min side.

Jeg overvejer i øvrigt at skrive til Sivert for at høre, om Faraos bibeholder en rabat på 20% på dette års Black Friday, uanset om man køber i butikkerne eller bestiller online. For et par år siden ville de ubetinget have folk ind i butikkerne (hvad jeg godt kunne forstå), hvorfor de differentierede med 20% i butikkerne og 15% online. Det er bare noget lort, når man bor så langt fra Danmark, at man ikke bare lige slår et smut forbi. Jeg vil derfor prøve at appellere til hans kærlige side og håbe på, at julen kommer tidligt i år, uanset om den lander på en sort fredag. :D
lolsen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1660
Tilmeldt: 29. dec 2008, 16:59

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af lolsen »

Mogens:

Skriv endeligt herinde når du får svar! :)
The Elder
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 354
Tilmeldt: 10. sep 2006, 14:20
Geografisk sted: Brøndby
Kontakt:

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af The Elder »

Mine erfaringer er desværre begrænsede.
Jeg har som regel købt til fuld pris, da albums udkom.
"Always Look On The Bright Side of Life
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Berti Stravonsky »

Mogens skrev: 20. okt 2021, 00:41 Jeg har kun erfaringer med bestillinger hos Faraos og E-voke på Black Friday, og jeg var super tilfreds med forsendelserne. Alt var pakket optimalt, så der ikke opstod skader, så ingen negative røster fra min side.

Jeg overvejer i øvrigt at skrive til Sivert for at høre, om Faraos bibeholder en rabat på 20% på dette års Black Friday, uanset om man køber i butikkerne eller bestiller online. For et par år siden ville de ubetinget have folk ind i butikkerne (hvad jeg godt kunne forstå), hvorfor de differentierede med 20% i butikkerne og 15% online. Det er bare noget lort, når man bor så langt fra Danmark, at man ikke bare lige slår et smut forbi. Jeg vil derfor prøve at appellere til hans kærlige side og håbe på, at julen kommer tidligt i år, uanset om den lander på en sort fredag. :D
Spændende hvad den gode Sivert svarer. Det ER da også lidt underligt, at der skulle være forskel. Hvad kunne årsagen mon være? Anyway, hils ham.
Maverick
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 146
Tilmeldt: 1. jan 2018, 15:20

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Maverick »

Jeg kan godt huske at Faraos kun havde 15% rabat online på Black Friday. Og når man så ikke fik sine 10% rabat via Club Farao svarede det reelt set kun til en besparelse på 5%
lolsen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1660
Tilmeldt: 29. dec 2008, 16:59

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af lolsen »

Maverick:

Sløjfer Faraos deres "Club Farao" point under Black Friday?

Det giver mening hvis de gør, da man ellers ville ende med en besparelse på 28%,
ikke at jeg ville klage hvis den lå så højt dog :D
Maverick
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 146
Tilmeldt: 1. jan 2018, 15:20

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Maverick »

Jeg mener at de sløjfer dem både på Black Friday og når de holder fødselsdags udsalg.
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Mogens »

Jeg håber ikke, at det er for utydeligt, men dette var deres BF-regler fra sidste år:

Faraos_Black Friday 2020.JPG
lolsen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1660
Tilmeldt: 29. dec 2008, 16:59

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af lolsen »

Maverick og Mogens:

Tak for de hurtige svar :D
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Mogens »

Jeg har skrevet til Sivert et par gange, men han har endnu ikke svaret, så det står stadig hen i det uvisse, om Faraos igen i år yder en højere rabat på Black Friday.

Er der nogen herinde, som har opsnuset noget, evt. fra andre tegneseriebutikker eller boghandlere?

Carsten kan måske svare på, om Cobolt har gjort sig nogle overvejelser for deres online-salg?!
LarsChristiansen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 143
Tilmeldt: 1. feb 2021, 21:27
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af LarsChristiansen »

:) Jeg tillader mig da lige at tilføje www.e-voke.dk over steder, som jeg godt ka' love vil være et besøg værd på Black Friday! Ikke kun med E-voke's egne album, men også rigtigt mange andre album fra andre forlag 8)
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Mogens »

Det lyder rigtig godt. Det gælder om at holde øjne og ører åbne den kommende weekend, for et godt kup er altid værd at sætte pris på. :D
dernice
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 252
Tilmeldt: 3. mar 2010, 21:29

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af dernice »

Mogens skrev: 21. nov 2021, 23:29 Jeg har skrevet til Sivert et par gange, men han har endnu ikke svaret, så det står stadig hen i det uvisse, om Faraos igen i år yder en højere rabat på Black Friday.
Det er vel meget normalt, at detailbutikker ikke afslører deres tilbud/kampagner før tid? Ellers ville al salg jo næsten gå i stå, hvis alle kunder venter til kampagneperioden....
Besvar