Det ved jeg heller ikke noget om. Og dem, der måske ved noget om det (hvis nogen), er her enten ikke mere, eller ønsker ikke at medvirke her. Jeg antager blot ud fra almindeligt kendskab til produktionstider, at det lyder usandsynligt, at der skulle have været tid til at ændre farvelægningen af mere end 500-600 plancher i løbet af et par måneder (når det fx ikke var muligt at gennemgå oversættelserne af Blum-teksterne i løbet af nogle uger, som der trods alt må have været, fra kvaliteteten blev kendt og kritiseret, til de sorte tekster til boks 2 skulle afleveres til Nørhaven).Frank Madsen skrev:Jeg ved af gode grunde ikke noget som helst om, hvem på Egmont (udover Schrøder og Michael G. Nielsen) der har fulgt diskussionerne om CBSV på Seriejournalen og Rackham, men gjorde blot opmærksom på, at kritikken af farvelægningen blev rejst i juni og ikke i oktober. Da du mødte Svein Sørland i Frankfurt, havde farverne været genstand for hård kritik gennem 4 måneder, baseret på de prøvetryk, Egmont udsendte i starten af juni.
Desuden tiltror jeg ikke Svein Erik Sørland at lyve om sagen - tværtimod.