For helvede da. Det lyder som en virkelig slem omgang, selv om du – efter linket at dømme – mirakuløst har fået stabiliseret kræften. Al mulig held og lykke fremover.TorbenKlein skrev: ↑5. feb 2024, 15:53 Lad os addressere de manglender kompetancer i førerhuset.
Jeg overtog Serieland uden nogen synderlig back-up.
Det er bygget af mig ukendte personer, som jeg derfor har lidt svært ved at bede om vennetjenester.
De behøver jo heller ikke føle sig forpligtet over for mig, bare fordi de har hjulpet Berti.
Så jeg skal sætte mig ind i, hvordan "serieland.dk" er bygget op i Wordpress.
Samt børste min børnelærdom om forum software af.
Det kunne jeg sagtens have store visioner om.
Som havde lidt svært ved at komme i luften.
Og efter 2023 nok aldrig kommer til det., jf.
http://www.torben.klein.as/prostatacancer.html
Så den skrækkelige sandhed er, at vores førerhus er uden kvalificeret styrmand.
Jeg har intet problem med at betale for domænet.
Jeg elsker at læse med her, og nogen gange give en kommentar.
- Men alt derudover, det skal der hjæp til.

Jeg startede jo forummet, men overlod det i 2011 til Dan, der overlod det til Kim, der overlod det til Berti, der overlod det til dig, så jeg føler et vist ansvar, men på den anden side ville jeg ikke trænge mig på (og endnu mindre taget åget på mig igen) - så derfor har jeg nøjedes med at kommentere og bistå lidt en gang imellem. Jeg har jo stadig administratoradgang. Foreløbig har jeg åbnet for adgang, så nye brugere kommer direkte ind, hvis de besvarer CAPTCHA-spørgsmålet. Så må vi se, om det giver mere liv, og om spambotterne kan holdes på afstand.
Jeg har også slettet de ca. 720 nye "brugere", der var oprettet siden februar 2020 (de fleste i begyndelsen af februar 2020, hvor sitet blev oversvømmet af nye brugere, der allesammen hed Serge666, Svetlana2000 o.l.) - og godkendt en snes, der virkede ægte. Men de har nok glemt, at de nogensinde har anmodet om medlemsskab.
Til alle: Spred gerne det gode budskab om, at det nu er muligt at blive medlem af forummet igen.