Jeg har sparet nogle spørgsmål op, som andre måske også har interesse i svaret på.
Hvad er status på Frankas samlede eventyr? De er kommet med noget ujævne mellemrum i 2016, 2018, 2019 og 2022. Skyldes der Kuijpers arbejde med materialet til dem, eller er flaskehalsen hos jer?
Hvordan ser det ud med de afledte Thorgal-serier, er de lidt en flok halvdøde sild, eller er der noget, der er konkrete planer med?
Hvordan ser der ud med Franquin - havde I ikke planer om noget af hans i kvalitetsudgivelser på et tidspunkt (og ja, alt er naturligvis en form for kvalitet, men ikke nødvendigvis Cobolt-kvalitet)?
Lucky Luke vil i min optik være det næste logiske projekt at kaste sig over for et forlag med hang til klassikere, der har et potentielt stort (ældre) publikum med penge på lommen. Er der nogle overvejelser i dén retning fra jeres side?
I forbindelse med tidligere Copenhagen Comics festivaler, har du været generøs med at dele jeres forsøg på at hive folk til Danmark. Hvordan ser det ud til 2024? Er Kuijpers og Roep blevet for gamle? Hvem har I rakt ud til i år: Sattouf, Derib, Barbucci... for at nævne et par stykker, jeg gerne ville hilse på.
Derudover tillykke med snart at være i mål med Gammelpot. Det havde jeg ikke helt troet på. "Slow and steady wins the race" som man siger. Det er jo lige før jeg kunne læse det første album i genudgivelsen for mine børn og det sidste for mine børnebørn.