Status fra Cobolt?
- Carsten Søndergaard
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
Re: Status fra Cobolt?
Aha, så mangler vi bare tv-serien

Hej Carsten
Jeg har undret mig over, at der ikke er kommet flere album af; Solo Leveling og Radiant under jeres ‘kommende udgivelser’. Forhåbentlig er serierne ikke stoppet?
Jeg har undret mig over, at der ikke er kommet flere album af; Solo Leveling og Radiant under jeres ‘kommende udgivelser’. Forhåbentlig er serierne ikke stoppet?
- Carsten Søndergaard
- Brugerniveau 7
- Kontakt:
Vi bliver desværre nødt til at indstille Radiant. Så det blev kun til de 4 bind, der er udkommet. Den har ikke rigtig slået an, og antagelsen er, at de rigtigt interesserede læser langt forud i de engelske udgaver.
Anderledes stor interesse har der været for Solo Leveling, så den fortsætter bestemt. Men vi har ændret strategi og overgår til dobbelt sideantal fra bind 5. Derfor har der været et lille ophold i udgivelsestakten.
Udsalgsprisen bliver 229 kr. for dobbeltbindene mod 179 for enkeltbindene. Dels tror vi, at det vil styrke interessen yderligere, og samtidig vil udgivelsen hurtigere blive komplet. Bind 5 udkommer i starten af juni, og derefter de følgende dobbeltbind hver tredje måned.
- Carsten Søndergaard
- Brugerniveau 7
- Kontakt:
En række ganske nært forestående udgivelser er nu oppe på Cobolts hjemmeside:
- Vedhæftede filer
-
- image.jpeg (107.58 KiB) Vist 26129 gange
-
- image.jpeg (119.46 KiB) Vist 26129 gange
-
- image.jpeg (84.17 KiB) Vist 26129 gange
-
- image.jpeg (89.26 KiB) Vist 26129 gange
-
- image.png (142.14 KiB) Vist 26129 gange
-
- image.jpeg (161.86 KiB) Vist 26129 gange
-
- image.jpeg (126.12 KiB) Vist 26129 gange
-
- image.jpeg (72.21 KiB) Vist 26129 gange
-
- image.jpeg (80.02 KiB) Vist 26129 gange
Mange tak for opdateringen Carsten. Ærgerligt med Radiant - men for en gangs skyld, har jeg haft heldet med mig i forhold til hvilken serie der overlever.Carsten Søndergaard skrev: ↑20. apr 2024, 00:29Vi bliver desværre nødt til at indstille Radiant. Så det blev kun til de 4 bind, der er udkommet. Den har ikke rigtig slået an, og antagelsen er, at de rigtigt interesserede læser langt forud i de engelske udgaver.
Anderledes stor interesse har der været for Solo Leveling, så den fortsætter bestemt. Men vi har ændret strategi og overgår til dobbelt sideantal fra bind 5. Derfor har der været et lille ophold i udgivelsestakten.
Udsalgsprisen bliver 229 kr. for dobbeltbindene mod 179 for enkeltbindene. Dels tror vi, at det vil styrke interessen yderligere, og samtidig vil udgivelsen hurtigere blive komplet. Bind 5 udkommer i starten af juni, og derefter de følgende dobbeltbind hver tredje måned.

noget nyt om luftens ørne
Jeg kunne godt lide "Det gyldne kompas" og "Skyggernes kniv", men jeg kan slet ikke finde nogen oplysninger om tegneserieudgaven af den tredje bog nogen steder på nettet. Kommer den på et tidspunkt?
Tak casperyde - Carsten, noget nyt om luftens ørne?
- Carsten Søndergaard
- Brugerniveau 7
- Kontakt:
Ikke ud over at der arbejdes

- Carsten Søndergaard
- Brugerniveau 7
- Kontakt:
Jeg ved ikke rigtig hvorfor, men projektet lader mærkeligt nok til at være gået i stå. Hvis de tre sidste album nogen sinde kommer, er det nok mere end tvivlsomt, om Cobolt vil udgive dem, når der i mellemtiden er gået så lang tid. Vi har lige skilt os af med de sidste eksemplarer af den anden cyklus.
- Niels Jørgen
- Brugerniveau 2
Hvad med efterfølgeren til "Splints død" - er der noget på vej der? Vi venter jo i spænding om alle tiders hovedperson virkelig er død? Eller det er som alle store helte - de opstår på forunderlig vis fra de døde 

- Carsten Søndergaard
- Brugerniveau 7
- Kontakt:
Ja, spændingen må siges at være på bristepunktet, men fortsættelsen udkommer altså først på fransk til efteråret. Og derefter snarest muligt på danskNiels Jørgen skrev: ↑22. apr 2024, 13:42 Hvad med efterfølgeren til "Splints død" - er der noget på vej der? Vi venter jo i spænding om alle tiders hovedperson virkelig er død? Eller det er som alle store helte - de opstår på forunderlig vis fra de døde![]()

- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Jeg tror bare, det er hans trøje og bukser, der er faldet i vandet.Niels Jørgen skrev: ↑22. apr 2024, 13:42Hvad med efterfølgeren til "Splints død" - er der noget på vej der? Vi venter jo i spænding om alle tiders hovedperson virkelig er død?
- Carsten Søndergaard
- Brugerniveau 7
- Kontakt:
"Prostata" var måske ikke et ord, man lige havde set komme i Splint & Co.
Men hvorfor egentlig ikke? Tiderne skifter, og grev Champignac (og læserne) bliver ældre.
Men hvorfor egentlig ikke? Tiderne skifter, og grev Champignac (og læserne) bliver ældre.