Spærhage skrev:Har I sikret jer den (røde) reklamefolder Carlsen har sendt ud i forbindelse med de nye HC-udgivelser? Er der en der lige kan smide den ind (jeg har p.t. lidt bøvl med at smide billeder over).
/Spærhage
Hva' med dig Becher? Hvor bli'r de dersens Tintin scans af?
Og Berti har nakket den der røde folder, og skal nok smide et scan...
Her er endnu nogle Tintin særheder til listen, især æsken som man fik Tintin sparebøssen i (nederste foto) er ret sjælden - plasticposen er selvfølgelig også den originale...
Og det uden tvivl mest nørdede ved sparebøssen i plastikposen er, at man inde i posen (ved Tintins ben) synes at kunne øjne det røde stykke tape, som posen i sin tid var lukket med. Har jeg ret onkel?
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
ååhhhh.. kan huske min kammerat havde den der flaskepost og jeg var VILDT misundelig på ham! SUK
den høje med tin tin har jeg bare med olsenbanden på. Samtidigt kunne man også få et pengeskab med 3 drejelåse ligesom et rigtigt pengeskab. Den bruger jeg stadig )
men det er jo nok en anden tråd *griner*
Peter Becher skrev:Og det uden tvivl mest nørdede ved sparebøssen i plastikposen er, at man inde i posen (ved Tintins ben) synes at kunne øjne det røde stykke tape, som posen i sin tid var lukket med. Har jeg ret onkel?
Yderst observant og helt korrekt, jeg har selv formastet mig til at åbne posen (men selvfølgelig gemt tapen)
Prøv lige at tjekke teksterne på 'kontrolpanelet'. Det er dæl'me sjovt. "Skråt op" og "skråt ned", Både uran og brint-målere og metortællere (én meteor, to meteorer, tre.....) og endda en whiskeymåler. Det er skis'me vist et stykke merchandise fra før fru Fanny fik styret hvad der slap ud, Hva'ba'?
Det mest interessante er, at atommotorens "til" og "fra" er placeret på hver sit håndtag. Så man kan faktisk have både til og fra slået til på en gang. Eller fra på en gang.