Nyt lay-out...
- Steffen Jensen
- Brugerniveau 4
- Geografisk sted: Laaaaangt ude på landet.....
Nyt lay-out...
Var lige en smut forbi Pegasus.dk og opdagede at de har fået fikset deres hjemmeside op. Ikke alt, i mine øjne, er til det bedre, men et skridt i den rigtige retning, eller ???
- Peter Becher Damkjær
- Brugerniveau 5
- Geografisk sted: Svendborg
Re: Nyt lay-out...
Men tjek lige deres nye logo....NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååååh-JA!steffen skrev:Var lige en smut forbi Pegasus.dk og opdagede at de har fået fikset deres hjemmeside op. Ikke alt, i mine øjne, er til det bedre, men et skridt i den rigtige retning, eller ???
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Re: Nyt lay-out...
Deres design vælter, når man logger ind. I hevrt fald her hos mig. Usmart. Men generelt er det nui kønenre, end det var før.
- Jan Erik Hedberg
- Brugerniveau 5
- Geografisk sted: Back home in good ol' Hornbaek
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
-
- Brugerniveau 5
- Geografisk sted: ny york
- Niels Emmersen
- Peter Becher Damkjær
- Brugerniveau 5
- Peter Becher Damkjær
- Brugerniveau 5
nej pjat med mig. Jeg synes sgu' det er væsentligt bedre end det gamle layout, og umiddelbart er det noget nemmere at navigere rundt i. Specielt er jeg glad for at slippe for alle de der fejlmeddelelser, jeg plejede at få, når jeg klikkede mig tilbage efter at have kigget på noget (noget med at "siden var forældet"). Pisse træls og godt at være sluppet for.
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
- Niels Emmersen
- Jan Erik Hedberg
- Brugerniveau 5
- Geografisk sted: Back home in good ol' Hornbaek
Det var nu ikke logo'et, men layoutet, der væltede hos mig, når ejg loggede ind, og det gør det stadig. Før login er der plads til 5 tegneserier pr. rækker, men efter kun plads til 4 tegneserier pr. række, hvorfor den femte må starte en ny linje for sig selv. Det er i firefox, og det ser sådan her ud:Niels Emmersen skrev:Med hensyn til det væltende logo... det har jeg ikke set på de browsere jeg har testet på. Thomas S, hvilken browser bruger du?

gld for at kunne hjælpe.