Thop i øvrigt - kan du forklare mig hvorfor der ikke er et tal skjult i titlen på denne ottende opsamling af 100bullets? Hardway - eighth?
Har fået en del hjælp - men ja med brækket arm som er vokset sammen (i hvert fald næsten), men som ikke er fuld anvendelig endnu. Dog kan jeg foretage de fleste ting.
Jeg turde dog ikke spille fodbold for der vil man forvente et par fald og det er jeg dog ikke sikker på at den vil holde til - for stor chance at tage.
Livet er andet end tegneserier, bla. ungmøer, men denne weekend har både ungmøer og tegneserier måtte vige for Mogens Rubinstein & Stig Andersens bog om Bøje Nielsen....
Blev han et offer for sig selv, eller blev han kanøflet af andre ??
Sir Steff skrev:Blev han et offer for sig selv, eller blev han kanøflet af andre ??
Hvorfor spø'r du os - det er sgu da dig, der har læst bogen?
Så en dokumetar om ham og ham der Axel-noget med brillerne/krøllerne, da jeg var lille. Jeg var en sucker efter DR-dokumentar, og det her var en af de allerbedste. Men helt præcist kan jeg ikke huske historien.
CAa
Life is what happens to you while you're hoping for something else
Christian Aarestrup skrev:Så en dokumetar om ham og ham der Axel-noget med brillerne/krøllerne, da jeg var lille.
Smukke-Axel som min lærer i økonomistyring på handelshøjskolen blev ved med at referere til ham Han kaldte dem også Dansk Brutalentreprise
Mon ikke hans (altså Bøje Nielsen) skæbne er lidt af begge dele. Hans excentriske adfærd har nok sendt nogen signaler som har fået folk til at opfatte ham som et bytte der kunne angribes.
Men i den branche virker det som om at man skal være en kende excentrisk, jvf. Kurt Thorsen
Ingen tegneserier læst i denne uge. Jeg har dog fået købt den nyeste Tintin og fået læst 3. bind af 4 i "Solar Invasion" - skønlitterær bog
Og så har Antaeus fået sin "40 fladskærm og sit surround system. Nu mangler kun højttalerne som endnu ikke er bestemt, men som skal bestilles inden for meget kort tid - overvejer her 3 forskellige mærker.
blackno1 skrev:Sidstnævnte er et hæfte der følger med når man køber en Dr. Strange actionfigur. Det er et genoptryk af nogen af de allerførste Dr. Strange historier.
Hvilken figur er der her tale om, og hvor er den købt?
blackno1 skrev:Sidstnævnte er et hæfte der følger med når man køber en Dr. Strange actionfigur. Det er et genoptryk af nogen af de allerførste Dr. Strange historier.
Hvilken figur er der her tale om, og hvor er den købt?
Den er købt i en figur-butik i Groeningen i Holland
Den er en del af Marvel Legends Galactus Series (d.v.s. hvis man køber alle figurerne i serien så har man alle dele til en Galactus figur - så nu har jeg en hånd )
men de er åbenbart allerede igang med nye serier, så du kan ikke se den jeg har. Det er sådan en standard figur med Dr. Strange iført kappe og hele pivtøjet. Ikke noget særligt men han passer godt til at stå mellem mine Essential Dr. Strange og mine andre bøger om magi og det okkulte
Smed mig på sengen og læste Peter Kiellands Jernpotte i eet langt stræk (en noget anden oplevelse end at prøve at følge med imens den udkom). Fåk, den er fe'! Eneste bums i Marilyn Monroes ansigt er de lige lovligt mange, lange forklaringer til sidst, men jeg kan snildt leve med det i forhold til hvad resten byder på.
Kielland er for mig THE MAN på den danske tegneseriescene, og, uden at sige et ondt ord om Valhalla, Nofret, Deleurans Danmarkshistorie og andre fine serier, så er Jernpotte ifølge denne posters ydmyge mening den bedste danske, episke serie, der er lavet. Færdigt arb, mand!!!
Jeg startede engang på Jernpotte, men nåede ikke ret langt da den skulle afleveres (biblioteket).
Men det var ikke en der umiddelbart tiltalte mig - den mindede mig om noget kristendoms-prakken-på.
Handlede om en mærkelig fyr, som blev holdt uden for, men så var der en Jesus-lignende fyr, der sagde at ikke alle behøvede være ens og Jernpotte skulle passe på ham ....og så blev den afleveret.
Håber den kommer væk fra det kristendoms-look-a-like længere ind i albumet.
Antaeus skrev:
Handlede om en mærkelig fyr, som blev holdt uden for, men så var der en Jesus-lignende fyr, der sagde at ikke alle behøvede være ens og Jernpotte skulle passe på ham ....og så blev den afleveret.
Håber den kommer væk fra det kristendoms-look-a-like længere ind i albumet.
Det er ikke tilfældigt, i hvert fald, tror jeg, at du får religiøse associationer, for det er en ret markant pointe.
Push Man and other stories - jeg var mest betaget af de par af historierne, der fik lidt mere end 8 sider at udfolde sig på. Ikke fordi det skulle være umuligt at folde sig ud på den måde på 8 sider, men på en eller anden måde formår ikke at koncentrere historiernene nok til at at otte sider bliver andet end "nå - og så den næste".
Er gået i stå under læsning af Saccos Safe Area Gorazde - nok mest fordi den gemte sig under en avis.
En eller anden Gegika om en ekskommunikeret ninja, der møder en kvinde, der også er bandlyst fra ninjasamfundet lige som ham. Ok, men ikke fantastisk. Har glemt navnet - nogen bud? Den var udgivet på engelsk.