http://www.marvel.com/news/vgstories.655
først sloges de, men så blev de gode venner. Det lyder jo som en beskrivelse af næsten enhver crossover mellem forskellige Marvel heltes blade, men i dette tilfælde er det forretningsverdenen det drejer sig om.
En gang sagsøgte Marvel spiludvikleren Cryptic fordi deres "City of Heroes" gav mulighed for at lave superhelte der lignede Marvels egne lidt for godt. Nu efter at retssagen gik dem imod og Cryptic har fortsat deres success med efterfølgeren "City of Villains" har Marvel åbenbart taget det gamle amerikanske mundheld "when life gives you lemon, make lemonade" til sig og hyret Cryptic til at lave Marvel Universe Online.
Den anden store nyhed er at spillet kommer til at være eksklusivt til XBox 360 og Windows Vista. Personligt har jeg nok mest fidus til XBox udgaven, 360 har været på gaden i et år og virker til at være stabil mens Vista stadigt ikke er nået frem til prime time efter mange forsinkelser og en genskrivning fra bunden af... ikke lige den platform man vil betro sin online oplevelse (nej, det er ikke MS Bashing - jeg har haft ganske glimrende MMORPG oplevelser med City of Heroes på Win 2000 og XP).
Cryptic, Marvel og Microsoft i online-spil alliance
Og mens vi venter så kan man glæde sig over de første screenshots til Marvels andet store spil på vej Marvel Ultimate Alliance
http://www.marvel.com/news/vgstories.661
http://www.marvel.com/news/vgstories.661
Jeg er altid lidt skeptisk overfor MS operativsystemer indtil de første par servicepacks er kommet til dem, derefter plejer de at køre ok - de ting som er irriterende er så kun fordi de er designet på den måde.Berger skrev:Netop hjemkommet fra X 06 og efter at have set adskillige spil køre på Vista, tror jeg nu ikke man skal være nervøs for at skifte styresystemet ud - problemet er nok snarere om man har maskine til det.
Men hvis maskinkravene til Vista bliver større så er der jo endnu en grund til at køre det på sin XBox - den ligger på 3-4 K og det falder sikker når PS3 kommer ud.
Ved så ikke hvor meget bøvl der er med at få XBox'en på nettet, men det kan vel ikke være mere besværligt end at skulle få sit MMORPG til at køre uden af konfilkte med Firewalls og Anti-Virus

Anyways - meget mere vigtigt, så du nogen ting som folk bør begynde at glæde sig til

Der kommer rigtig mange gode spil til både Xbox 360 og pc, aom ser fede ud.
Mine favoritter er klart:
Assasins Creed fra Ubisoft - meget meget sprødt (og spillets producer er megalækker)
Gears of War (ultravoldeligt)
Lost Planet (potetielt interessant action)
Og så Bioshock fra Irrational Games - det er så smukt designet i en 1930 art deco stil der vil få de fleste serieskabere til at savle.
Men det jeg ser mest frem til og som jeg sad og spillede flere gange dernede: Hellgate London. (diablo II blot i science fiction miljø og med skydevåben) det bliver et pise godt spil.
...åh ja, og så fungererde deres alkohol også efter hensaigten.
Mine favoritter er klart:
Assasins Creed fra Ubisoft - meget meget sprødt (og spillets producer er megalækker)
Gears of War (ultravoldeligt)
Lost Planet (potetielt interessant action)
Og så Bioshock fra Irrational Games - det er så smukt designet i en 1930 art deco stil der vil få de fleste serieskabere til at savle.
Men det jeg ser mest frem til og som jeg sad og spillede flere gange dernede: Hellgate London. (diablo II blot i science fiction miljø og med skydevåben) det bliver et pise godt spil.
...åh ja, og så fungererde deres alkohol også efter hensaigten.
Den glæder jeg mig også tilBerger skrev:Men det jeg ser mest frem til og som jeg sad og spillede flere gange dernede: Hellgate London. (diablo II blot i science fiction miljø og med skydevåben) det bliver et pise godt spil.