Forudbestilling på DET RØVFØDTE GOLEM: BOGUDGAVEN

Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Geografisk sted: 8270 Højbjerg
Kontakt:

Re: Ka ikke!

Indlæg af Dan R. Knudsen »

henrik rehr skrev:Beklager at jeg ikke kan komme til signeringen, men Bertel Haarder mener at min kvota for Danmarksbesøg p.t. er opbrugt!

Hva hvis du bliver importeret med arbejde for øje?
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk

Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Brugeravatar
Peter Becher Damkjær
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: Svendborg

Re: Ka ikke!

Indlæg af Peter Becher Damkjær »

D-Cay skrev:
henrik rehr skrev:Beklager at jeg ikke kan komme til signeringen, men Bertel Haarder mener at min kvota for Danmarksbesøg p.t. er opbrugt!

Hva hvis du bliver importeret med arbejde for øje?
Eller er det snarere dit lokale pengeinstitut - N.Y. Branch of The Hard Bank of Bertel - der ikke mener, du har de nødvendige midler til at foretage rejsen?
For hvis det er DET, der er problemet, sender jeg gerne en hundrede-lap.

Peter
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Henrik Rehr
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: ny york

bertel

Indlæg af Henrik Rehr »

Ministeren henviser til en klausul i den nye udlængelov om "udpræget morgengrimhed", der åbenbart kan være skadeligt for "danskheden" hvis den forekommer i overdreven grad. På en skala fra 1 til 10 (med 10 værende den højeste) slår undertegnedes morgengrimhed ifølge ministeren ud til 11 (eller som skrivelsen præcist sagde "this one goes to 11"). En så høj morgengrimsfaktor hos en udenlandsdansker begrænser besøg i Dannmark af vedkommende til 1 (EEN) gang hver andet år. Jeg citerer fra loven: "Føj!"

Imidlertid er der jo folketingsvalg lige om hjørnet og en græsrodsbevægelse under mottoet "NEJ til morgengrimhedsfaktor, JA til Smukke Henry!" arbejder utrætteligt på sagen. Kryds fingre.
Nå, jeg tegner videre.
Brugeravatar
Thomas Schrøder
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3

Øl og andet godt fra havet

Indlæg af Thomas Schrøder »

Hvad er det, jeg læste i en anden tråd? Det Røvfødte Golem blev udskudt lidt endnu pga. øl? Jeg håber fand'me også, at der var hornmusik og kvindelig anatomi med i det så :wink:

Næste gang kommer jeg squ' til Århus - i hvert fald for øllets skyld :P
Brugeravatar
darholt
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Geografisk sted: Brønshøj
Kontakt:

Re: DRG: En bog bliver til

Indlæg af darholt »

Jeg TROR nok, Dan og jeg sigter efter at kigge over i det københavnske efter endt produktion, hvor vi så vil opsøge - eller endnu bedre mødes over en øl - med alle jer andre involverede, og så kan vi sammen sidde og signere vore sider.
Men lige hvornår det bli'r....øh? Nok ikke før om en lille måneds tid.

Men hvad siger I andre (undtagen Henrik, der vel er for fin til at komme herover til en pils med 'kammeraterne')? Kunne vi (Dan, Preben, Claus, Pedro, Per, Thomas og jeg selv) træffe en principbelutning om et sådan arrangement?

Jep, jeg er klar!

Happy Jazz!!!
Golem: "Do you expect me to talke?" Brownfinger: "No Mr. Golem.... I expect you to FLUSH !"

http://www.orbitstudio.eu
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Re: DRG: En bog bliver til

darholt skrev: Jep, jeg er klar!

Happy Jazz!!![/b]

Det er bare SÅ røvfødt på DEN FEDE måde... så kan du osse få lejlighed til at forklare den der glade jazz...
Dan R. Knudsen

Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Michaelb
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Geografisk sted: Slagelse

DRG: Må jeg være med?

Indlæg af Michaelb »

Øhm ... hvis man er så heldig at kunne snige mine bidrag med under ekstra-materiale, så må jeg vel hellere maile til dig ... hvis ikke bogen allerede ER i trykken. På den anden side fornemmer jeg en riiimelig løs tidsplan her :)
When the Golem gets tough, the tough gets Golem ...
Brugeravatar
Peter Becher Damkjær
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: Svendborg

DRG: Selvfølgelig må du det

Indlæg af Peter Becher Damkjær »

Michaelb skrev:Øhm ... hvis man er så heldig at kunne snige mine bidrag med under ekstra-materiale, så må jeg vel hellere maile til dig ... hvis ikke bogen allerede ER i trykken. På den anden side fornemmer jeg en riiimelig løs tidsplan her :)
Yo dér Michaaaaaeeeeeeelllll!

Mail frisk dine ting til Dan. De kan vist godt nå at være med, faktisk er jeg oven i købet ret sikker på, der allerede er afsat et par sider til dine bidrag.
Og apropos 'riiimelig løs tidsplan': Er du også klar på at drikke øller...en gang?

Peter
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Re: DRG: Selvfølgelig må du det

Peter Becher skrev:
Michaelb skrev:Øhm ... hvis man er så heldig at kunne snige mine bidrag med under ekstra-materiale, så må jeg vel hellere maile til dig ... hvis ikke bogen allerede ER i trykken. På den anden side fornemmer jeg en riiimelig løs tidsplan her :)
Yo dér Michaaaaaeeeeeeelllll!

Mail frisk dine ting til Dan. De kan vist godt nå at være med, faktisk er jeg oven i købet ret sikker på, der allerede er afsat et par sider til dine bidrag.
Og apropos 'riiimelig løs tidsplan': Er du også klar på at drikke øller...en gang?

Peter
Hov hov (som hesten sagde - den havde kun to ben) -.så er tidsplanen heller ikke løsere - det er med 100% garanti i indeværende kalenderår at Golemmet rammer gaden...

Og naturligvis bliver der plads til Michael i ekstramaterialet...
Dan R. Knudsen

Michaelb
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Geografisk sted: Slagelse

Indlæg af Michaelb »

Den er go(lem)! Jeg har sendt siderne afsted ... sendt lorten videre om man så må sige ...

Ser frem til resultatet og alle de priser der måtte regne ned over årets bogudgivelse. Og så ikke mindst at drikke en kop øl eller to i nærmeste fremtid :wink:

mvh Michael
When the Golem gets tough, the tough gets Golem ...
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Michaelb skrev:Den er go(lem)! Jeg har sendt siderne afsted ... sendt lorten videre om man så må sige ...

Ser frem til resultatet og alle de priser der måtte regne ned over årets bogudgivelse. Og så ikke mindst at drikke en kop øl eller to i nærmeste fremtid :wink:

mvh Michael

Regnet i forhold til universets alder er jeg sikker på at det bliver i den nærmeste fremtid (give and take a few) - materialet er modtaget - graicias!
Dan R. Knudsen

Erling Søby
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Geografisk sted: I et nærliggende nabolag

The Golem

Indlæg af Erling Søby »

Hvis den virkelig udkommer vil jeg også gerne bestille et eksemplar.

Min e-mail er: es@itst.dk
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Re: The Golem

Billede

Så begynder hele den store Golem-Ølbælle-Tegneserieudgivelse-Hurlumhej-Enterprise (herefter G.Ø.T.H.E) at tage form.
Dagen bliver, som tidligere annonceret, fredag d. 18. marts og tidspunktet kl. 15 (de, der først kan komme lidt senere, må bare prøve at indhente det tabte, så godt de kan).
Stedet vil være "Sørens Værtshus" (Vandkunsten 6), et lille værtshus, hvor de store fadøl er rimeligt billige uden samtidig at miste noget i størrelsen.

Programmet lyder så egentlig bare på, at vi drikker øl, møder alle de ellevilde fans (forvent snarest store bannerreklamer på Seriejournalen) og signerer det færdige album, der tegner til at blive nogenlunde lige så lækkert som Peter Madsens "Menneskesønnen"....bare flottere og uden rumskibe.

Idéer til hvad dagen og aftenen (for de hårde bananer) ellers kan indeholde modtages gerne.

Med de bedste hilsner

Peter Becher
Senest rettet af Dan R. Knudsen 7. mar 2005, 16:43, rettet i alt 1 gang.
Dan R. Knudsen

Erling Søby
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Geografisk sted: I et nærliggende nabolag

Re. The Golem

Indlæg af Erling Søby »

OK, jeg er overbevist - dog et er en ganske uhyggelig bannerreklame, selv uden lyd på...
Henrik Rehr
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: ny york

banner der batter

Indlæg af Henrik Rehr »

Fedt banner, drenge!!! :D :D :D :D
Nå, jeg tegner videre.
Besvar