Min uforbeholdne mening om Webers er at det er en okay burger, men altså ikke til at springe ud af vinduet og drikke sig fuld over (jeg vil hellere ha' en Harvey til enhver tid).
Jeg boede et par år på Spadina Avenue (lige syd for Bloor, bygningen mellem posthuset og the Beer Store, meeeeget belejligt.) midt i halvfemserne, og var tit forbi The Beguiling. Dengang lå det danske konsulat henne i nærheden af Bay, ved ikke om det stadig gør det.
Ellers blev jeg gift i Toronto (Old Mill) og har generelt et fint forhold til byen, også selvom hele svigermekanikken bor der

Nogle gange overvejer vi at flytte tilbage, det er sgu så dejligt civiliseret i Canada, og vi har fået et par unger i mellemtiden. Hvis ikke det var for de satans kolde vintre! Californien virker mere tiltrækkende på den konto. Nå, who knows og det må tiden vise og alt det der.
Tror ikke jeg kommer forbi T'ronto før allertidligst til næste sommer, men hvis det sker, kan vi da se om det ikke ku' la' sig gi' sig at mødes over et par Upper Canada Lagers eller syv. Go, Jays, go!
Nå, jeg tegner videre.