Thomas Schrøder skrev:Vi andre ved heldigvis, at Modesty VAR den rigtige vinder
Hørt!
Jep, men der er selvfølgelig altid nogle derude der har en "forstyrret" smag - 27stemmer! hmmmm... det er jo langt flere stemmer end normalt. Det kan være det er en og samme "Sex-Maniac", som har oprettet sig fra forskellige computere og så stemt 6 gange på Linda. Det kan da umuligt være 6 forskellige, som alle synes at Linda er mere sexet end Modesty
Der var osse et år for nogle års siden hvor et eller andet husarblad fra udlandet kårede verdens mest sexede kvinde - og hvem vandt? Fandme Gillian Anderson bedre kendt som den ene halvdel af Scully & Mulder...vi mænd har åbenbart et eller andet med dde dder kække redheads...
Å så kan det da gæde mig at Franka slog alle andre end de to vindere og den noget esoteriske "En eller anden anden and annnnn øøønnnn, brrrrrriiIIIIII, WROOOMMMM" - HVA SAtan - en eller anden anden er sgu Mark Breton - jeg VIDSTE den fyr var bøs....
Ja, jeg er også glad på Frankas vegne, men er retfædigvis nødt til at indrømme, at Måådi har sneget sig op på så mange stemmer, at hun må inviteres med til prisoverrækkelsen - sandsynligheden for lighed med Linda og en eller anden anden er 84,6%.
Sidstnævnte diskvalificeres selvfølgelig, hvis det viser sig, at mandlige tegneserie-figurer under anoynomitetens dække har deltaget i denne kategori.
Så okay da. Ret skal være ret. Mods og Linda får en delt førsteplads.
CAa
Life is what happens to you while you're hoping for something else
Så vil jeg lige minde alle her på forum'et om, at vi hernede på Æ'ø har de lækreste damer i hele landet, og at I alle skal være mere end velkomne til at kigge forbi for et se, om jeg lyver...
P.
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Peter Becher skrev:Så vil jeg lige minde alle her på forum'et om, at vi hernede på Æ'ø har de lækreste damer i hele landet, og at I alle skal være mere end velkomne til at kigge forbi for et se, om jeg lyver...
P.
Takker. Har i mange år holdt mig pga. manglende, personlige invitationer.
Måske vi kan lave en seriejournals-busudflugt og oversvømme øen med halvvisne og småliderlige nørder på brudefærd.
CAa
Nu ved jeg godt, at jeg kommer lidt sent ind i denne vigtige debat. Men sig mig lige en gang, hvorfori ALVERDEN er Loisels Klokkeblomst ikke nævnt med et ord? Jajaja, jeg ved godt at hun i praksis ville være alt for lille, men eftersom praksis alligevel er noget vi må tænke os til, uanset hvilken tegnseriefigur vi forestiller os, mener jeg, at dette må spille en mindre rolle.
Loisel tør at tegne kvinder med former.
Modesty har ALT for små bryster.
Tue Gaston skrev:Nu ved jeg godt, at jeg kommer lidt sent ind i denne vigtige debat. Men sig mig lige en gang, hvorfori ALVERDEN er Loisels Klokkeblomst ikke nævnt med et ord?
Tidstøjten er til gengæld blevet nævnt, og jeg indrømmede da også blankt, at der her var tale om en utilgivelig forglemmelse.
Og en god grund til, at en-eller-anden-anden-kategorien har fået så mange stemmer.
Men pas på med det der med de store bryster. Alt, alt for mange tegnere tror, at sexet er lig med at smække et par fodbolde på en kz-fanges krop. Det er efter min mening ikke vejen frem.
CAa
Christian Aarestrup skrev:Ja, jeg er også glad på Frankas vegne, men er retfædigvis nødt til at indrømme, at Måådi har sneget sig op på så mange stemmer, at hun må inviteres med til prisoverrækkelsen - sandsynligheden for lighed med Linda og en eller anden anden er 84,6%.
Sidstnævnte diskvalificeres selvfølgelig, hvis det viser sig, at mandlige tegneserie-figurer under anoynomitetens dække har deltaget i denne kategori.
Så okay da. Ret skal være ret. Mods og Linda får en delt førsteplads.
Tak! Det manglede da også bare! (Er det fordi, at du lyttede til mit råd og læste en af hendes tegneserier )
Det gjorde hun, og det gjorde jeg. Og jeg syn's ikke, at hun er et indlysende talent, but u can't blame a girl for trying, right.
P.S. Nej, Mådæstis medkåring skyldes udelukkende, at hun fik den sidste, afgørende stemme her hen imod slutning. Har du fået din mor til at tilmelde sig forummet, Schrödersen?
CAa
Christian Aarestrup skrev:
Mådæstis medkåring skyldes udelukkende, at hun fik den sidste, afgørende stemme her hen imod slutning. Har du fået din mor til at tilmelde sig forummet, Schrödersen?
Nej, det var Holdaways ånd, der gjorde sin stemmeret gældende!