Mindre kan vel gøre det. I hvert fald kan det fra flere kilder konstateres, at Dans antagelse vedr. seriens fysiske format er korrekt.Niels Falk skrev:Pyha! Jeg troede lige det ledte efter en der KVALITETS-mæssigt var som ExLibrisFrank Madsen skrev:Hva' dælen, Thopman? Har du været inde og rode i min mailboks? Han skrev nu ellers:
"Målet er i første om gang at få en 'søndagsserie' til vort nye lørdagsmagasin. Den skal altså have format rundt regnet som din og Sussis serie i Weekendavisen."
- Niels
Ekstra Bladet udskriver tegneserie-konkurrence
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Re: Ekstra Bladet udskriver tegneserie-konkurrence
- Kasper Hviid
- Brugerniveau 4
Hvis de beslutter sig til at bruge de 12 tegninger man har lavet, tjener man 35.000,-
35.000 kr / 12 = 2.916 kr pr. doppeltstribe.
Er der for resten nogle der satser på at deltage?
(For øvrigt, så taler nummer9.dk om "bladets nye glittede lørdagsmagasin". Så det bliver på glittet papir)
35.000 kr / 12 = 2.916 kr pr. doppeltstribe.
Er EB's betaling lidt i underkanten? Eller gir' man mængderabat?En streg i sandet skrev:1 stribe: kr. 3.322
Helside: (3-4 "etager") kr. 5.998
Er der for resten nogle der satser på at deltage?
(For øvrigt, så taler nummer9.dk om "bladets nye glittede lørdagsmagasin". Så det bliver på glittet papir)
- Niels Falk
- Brugerniveau 2
- Geografisk sted: 2960 RK
- Kontakt:
I august 2009... Så den burde muligvis ligge lidt højere i dag.En streg i sandet skrev:1 stribe: kr. 3.322
- Niels
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Kontakt:
Det er bare at forlange prisen og se om man får den...Niels Falk skrev:I august 2009... Så den burde muligvis ligge lidt højere i dag.En streg i sandet skrev:1 stribe: kr. 3.322
- Niels

- Dan R. Knudsen
- Administrator
- Geografisk sted: 8270 Højbjerg
- Kontakt:
Kan man lave 12 dobbeltstriber på en måned? i Så fald er det jo ikke nogen dårlig betaling...
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk
Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
http://www.danrknudsen.dk
Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Nå. Næ nej. Jeg dikterer bare hvad der stod i EB lørdag. Hvor de så også nævnte at serien både kunne være i sort-hvid og/eller i farver.Frank Madsen skrev:Hva' dælen, Thopman? Har du været inde og rode i min mailboks?
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Kontakt:
Okay. Og jeg citerede bare, hvad der stod i Bjerregaards mail til Seriejournalen, som svar på Dans spørgsmål. Og der stod ikke noget om Tundra, så derfor min forvirring over din skråsikre afvisning af, hvad jeg skrev.Thopman skrev:Nå. Næ nej. Jeg dikterer bare hvad der stod i EB lørdag. Hvor de så også nævnte at serien både kunne være i sort-hvid og/eller i farver.Frank Madsen skrev:Hva' dælen, Thopman? Har du været inde og rode i min mailboks?
Men lad nu det ligge...