Ugens Gang

Brugeravatar
Thopman
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Geografisk sted: Herlev

Indlæg af Thopman »

Fik læst The Walking Dead vol.2 og er gået i gang med 3'eren. Good stuff!!!
Begge fik jeg i fødselsdagsgave her forleden.
"I couldn't repair your brakes, so I made your horn louder"
- Unknown

http://www.thopart.dk
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Indlæg af Antaeus »

Jeg har fået læst:

*Jagten
Rimeligt tegnet, så er resten også virkelig dårligt. Man får en meget usammenhængende historie, hvori der bla. henføres til personernes fortid - men det mislykkedes totalt da man kun får halve historier, som ikke giver meget mening selv når man stykker alt tilsammen tilsidst. Et meget simpelt plot og klimax, hvorfor forhistorien betyder klart mest - men den fejler fuldstændig - en mislykket historie. Karakter 1

*Blacksad nr. 1 og 2
Suplime tegninger og farvelægning - til et rent 6-tal - desværre kan historien slet ikke følge med og er en middel-niveau historie. Det her er albumene man køber fordi man igen og igen kan bladre og lade sig forføre af tegninger og farvelægning. Karakter 4
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Jan Erik Hedberg
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: Back home in good ol' Hornbaek

Indlæg af Jan Erik Hedberg »

Fik i ugens løb læst "Krabben", genlæst "Krabben" og finlæst "Krabben" - derefter Asterix "Skolestart i Gallien" og endelig "Guldmanke" (Snupper nok lige en tysker, inden jeg skal sove!)
med venlig hilsen Jan Erik
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7

Indlæg af GoogaMooga »

Jeg er nu 2/3 igennem "Det Kronede Hjerte", og den fænger stadig ikke. Det er blevet ren pligt-læsning for mig at gøre den færdig, men køb den alligevel for tegningernes skyld.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Thomas S
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Geografisk sted: Plejehjemmet

Indlæg af Thomas S »

Læst denne uge:

A History of Violence: Af Judge Dredd-skaberen og Cannibal Corpse-tegneren at være var det en ret downpaced historie. Ikke det store splat eller bizarritetsfremvinsing. Men desværre også ret ordinær i historien - man er som læser aldrig overrasket over, de forskellgie afsløringer, der dukker op (kun en enkelt i mit tilfælde) og thrillereffekt går af. 3,5/6

Lone Wolf and Cub: 5/6.

Astro boy 15: 4,5/6

Tintin:
I congo: 2/6
Faraos cigarer: 3/6
Den sorte ø: 3/6
Krabben med de gyldne klosakse: 3,5/6
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7

Indlæg af Antaeus »

Thomas S skrev:Læst denne uge:

A History of Violence: Af Judge Dredd-skaberen og Cannibal Corpse-tegneren at være var det en ret downpaced historie. Ikke det store splat eller bizarritetsfremvinsing. Men desværre også ret ordinær i historien - man er som læser aldrig overrasket over, de forskellgie afsløringer, der dukker op (kun en enkelt i mit tilfælde) og thrillereffekt går af. 3,5/6

Lone Wolf and Cub: 5/6.

Astro boy 15: 4,5/6

Tintin:
I congo: 2/6
Faraos cigarer: 3/6
Den sorte ø: 3/6
Krabben med de gyldne klosakse: 3,5/6
Arhhhh.... endelig kom den halv'er - den har jeg længe villet bruge herinde - men jeg er også vant til at give karakter efter 10-skalaen med et decimal.
Brugeravatar
blackno1
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Geografisk sted: Lyngby
Kontakt:

Indlæg af blackno1 »

Papa Midnite TPB
Red Sonja vs. Thulsa Doom 1, 2, 3
Conan, the book of Toth: 3
Ultimate X-Men TPB 12, 13
Promethea TPB 1
Vampirella: The Millar/Morrison Collection TPB

All the good stuff :D
Be alert. The wold needs more lerts.

http://verszou.blogspot.com/
Brugeravatar
Lars Kristensen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Geografisk sted: Østerbro
Kontakt:

igen-igen

Indlæg af Lars Kristensen »

Læst

Red Kelly 6: Udmærket fortsættelse, men jeg kan ikke rigtig se tegningen til en ny længerevarende cyklus, hvilket var en af forcerne i de første 5.

Max Jordan 4: Bekræfter mit indtryk fra et andet album af, at denne serie ikke rigtig holder. Generelt er humoren simpelthen for fladpandet og plottet er - denne gang i hvert fald - for tåbeligt.

Kaptajn Rødskæg og hans pirater - Havenes Skræk: Forfærdelig åbning på serien om Rødskægs søn. Lever slet ikke op til de senere album, som jeg faktisk rigtig godt kan lide, og som jeg nu er rigtig glad for, at jeg læste først. Forfatteren Charlier har her en regulær off-day, og så hjælper det jo heller ikke, at Hubinons tegninger ligner noget fra en jumbobog.

Købt:

Trolddom
Tåge over Tolbiac-broen
Tusmørkets Kammerater 3
Farvel, Brindavoine
Fantastiske Fire (Winther) 19-24
Lefranc 1+8
Bernard Prince 10
Bob Moran: Den gule skygges dukker
Den sorte ridder
Max Jordan 4
Kaptajn Rødskæg og hans pirater - Havenes Skræk
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7

Indlæg af Antaeus »

Jeg er i gang med 3 tegneserier, men har ikke afsluttet dem endnu. De kommer med til næste "Ugens Gang".

Så 0 i denne uge..... :(
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7

Indlæg af Antaeus »

Antaeus skrev:Jeg er i gang med 3 tegneserier, men har ikke afsluttet dem endnu. De kommer med til næste "Ugens Gang".

Hov, jeg fik i den mindste købt den nye Tintin - i ved den med Klosaksene.....
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7

Indlæg af GoogaMooga »

Antaeus skrev:Jeg er i gang med 3 tegneserier, men har ikke afsluttet dem endnu. De kommer med til næste "Ugens Gang".

Jeg må også melde 0 - sidste 1/3 af "Det Kronede Hjerte" virker lidt uoverkommelig, men jeg VIL læse den til ende! Forhåbentlig kan jeg melde tilbage om flere læste ting i næste weekend.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
mags
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Geografisk sted: Oslo

Indlæg af mags »

Jeg fikk lest Buddha vol. 1 i uken som gikk, og så fikk jeg "Blankets" i posten fraplay - men backlogen er nå ENORM, så den må nok vente til høsten. Prøver å gjøre meg ferdig med Ronin denne uken, men må si at jeg foreløpig (halvveis) finner den lite interessant, både hva gjelder historie og tegninger. Etter det har jeg en ambisjon om å lese Bernard Prince!
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7

Indlæg af Antaeus »

I det gode vejr og de her fodboldtider så bliver det ikke til så mange tegneserier, men jeg har fået læst:

Harry Dickson 2 - De Sorte Bødler
Lidt Blake & Mortimer agtig, men desværre slet ikke på det niveau. Den har takterne, men man indlever sig slet ikke på samme måde - det må være den måde den bliver fortalt på - herunder tegninger. Den har endvidere en skurk som ligner Olrik på en prik. Karakter 2,5
Brugeravatar
Thomas S
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Geografisk sted: Plejehjemmet

Indlæg af Thomas S »

Jeg fik læst:

Den blå lotus 3/6
Det knuste øre 3/6
Så er jeg med i genudgivelsesrækken, og må indrømme, at jeg godt forstår, at min barndoms Tintin-læsning ikke satte sig samme nostalgiske spor, som hos visse andre, for det er lidt middelmådigt. Men indrømmet - de bliver langsomt bedre efterhånden, som kronologien kommer fremad.

Og WE3, Borgia 2, Jasons Død og Levende og X-Men: Fra asken, men dem kan man se mere om i anmerldersektionen.

Og så genlæste jeg Projekt X 6/86, hvor Jean Grey går hen og bliver den sorte fønix efter en periode som den sorte dronning i Illustionistens og Hellfire Clubs greb. Se, det er rigtigt godt.

Så fik jeg endelig samlet op på et par mangler på tegnefilmsfronten. Tintin og Hajsøen (gab) og De Utrolige (juhu!).
Brugeravatar
Christian Aarestrup
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Christian Aarestrup »

Thomas S skrev:... og De Utrolige (juhu!).
Ja, den er nemlig sjoveren!
CAa

Life is what happens to you while you're hoping for something else
Besvar