Carl Barks Library på vej på dansk
- Thomas Schrøder
- Brugerniveau 3
- Christian Aarestrup
- Brugerniveau 6
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Please, don't hurt me...
Jeg forventer flere hidtil ikke-publicerede ande-historier fra CBs hånd. Og en complementary natlampe.Thomas Schrøder skrev:... så det er altså mig og ham, som får tæv, hvis det ikke lever op til jeres forventninger - men tro mig, det gør det
CAa
Life is what happens to you while you're hoping for something else
CBSV
Jeg tror også, at de fleste Barks-liebhavere er klar over, at CBSV er på trapperne. Og at de er meget engagerede.
Jeg skrev på et tidspunkt i Jyllands-Posten (jeg er journalist samme sted) kortfattet om projektet, og efter den efterfølgende mail-korrespondance at dømme, så kan de dårligt vente.
Desværre er jeg i Norge i dagene omkring d. 3. juni, men mon ikke en anden på redaktionen skriver et par linier - når der er lidt mere håndfast at fortælle
Poul
Jeg skrev på et tidspunkt i Jyllands-Posten (jeg er journalist samme sted) kortfattet om projektet, og efter den efterfølgende mail-korrespondance at dømme, så kan de dårligt vente.
Desværre er jeg i Norge i dagene omkring d. 3. juni, men mon ikke en anden på redaktionen skriver et par linier - når der er lidt mere håndfast at fortælle

Poul
- Thomas Schrøder
- Brugerniveau 3
- Thomas Schrøder
- Brugerniveau 3
CBSV: Udgivelsesdato 15. juli?
Hej Thomas
Skulle den første kassette ikke komme den 15. juli?? Den dato har jeg ihvertfald set indtil flere steder som udgivelsesdatoen.
Skulle den første kassette ikke komme den 15. juli?? Den dato har jeg ihvertfald set indtil flere steder som udgivelsesdatoen.
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Re: CBSV: Udgivelsesdato 15. juli?
"I 2005 forventer vi at udgive to kassetter a tre bøger i henholdsvis juli/august og november/december. I 2006 er planen fire kassetter a tre bøger. Ændringer kan dog forekomme, da dette er et komplekst værk, og vi ønsker at udgive det optimale Carl Barks' Samlede Værker."cps skrev:Hej Thomas
står der på www.carl-barks.dk
På den svenske søster-side står der, at første kassette kommer i "første halvår 2005", men det bliver nok svært at overholde, hvis man kun er nået til trykningen på nuværende tidspunkt.
- Thomas Schrøder
- Brugerniveau 3
- Thomas Schrøder
- Brugerniveau 3
Hej thomas
Hvad er forlagseksemplarer???
og er 1800 ikke lidt lavt sat, jeg har hele tiden syntes det var mærkeligt at oplaget var sat lavere i Danmark end i Norge, og med 1800 ender vi jo næsten med det halve oplag af nordmændede på 3000.
Noget helt andet Thomas med alle disse tegneserier der udkommer i bogform for tiden var det så ikke en ide også at komme med Modesty Blaise i en samlet bogserie ligesom Asterix og Lucky Luke???
Hvad er forlagseksemplarer???
og er 1800 ikke lidt lavt sat, jeg har hele tiden syntes det var mærkeligt at oplaget var sat lavere i Danmark end i Norge, og med 1800 ender vi jo næsten med det halve oplag af nordmændede på 3000.
Noget helt andet Thomas med alle disse tegneserier der udkommer i bogform for tiden var det så ikke en ide også at komme med Modesty Blaise i en samlet bogserie ligesom Asterix og Lucky Luke???
- Christian Aarestrup
- Brugerniveau 6
- Geografisk sted: Nordsjælland
Nordmændene har flere penge på bankkontoen. Til gengæld smager deres brændevin af prut. Ha! (Der var den.)cps skrev: og er 1800 ikke lidt lavt sat, jeg har hele tiden syntes det var mærkeligt at oplaget var sat lavere i Danmark end i Norge, og med 1800 ender vi jo næsten med det halve oplag af nordmændede på 3000.
CAa
CBSV
Så fik I alligevel lidt reklame, Thomas - i den gode sags tjeneste 
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3065958/

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3065958/
- Thomas Schrøder
- Brugerniveau 3