Goldenage og Genoptryk

Besvar
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22998
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Goldenage og Genoptryk

Indlæg af GoogaMooga »

Jeg synes, Cav skal vide, at han har gjort mig meget ondt med dette smædeskrift af en tråd, både de uhyrlige påstande om 0-3 læsere til 700 daglige tråde og tillige hans urimelige krav om at mine tråde skal gemmes væk i et særskilt golden/silver/avisstrip forum. Jeg er den eneste i Danmark, der jævnligt skriver om amerikanske klassikere, men det er åbenbart for meget for Cav, som tilsyneladende helst ser SJ renset for sådanne "ligegyldige nedslag i previews og lange ubrugelige lister og den slags" (hans egne ord). :( :( :(
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9863
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Goldenage og Genoptryk

Indlæg af Berti Stravonsky »

Jeg læser ikke dine posts, Googa, sorry, men de er på engelsk og blot kopieret og sat ind, uden nogen form for meningstilkendegivelse fra din side. Jeg er faktisk enig med Cav, det ER en slags spam. Sagen er, at dem der ER interesseret i den slags, de finder vel de sider selv. Det bliver lidt kønsløst og kedeligt, når du ikke engang bidrager med dine holdninger.

Med hensyn til hvor mange der læser dine forskellige postings, så VED vi det jo ikke. Jeg klikker på dem, men læser dem ikke.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4706
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Goldenage og Genoptryk

Indlæg af Robin »

Kærre Googa!

jeg læser de fleste af dine "posts", og da jeg ikke har tid til at pløje rundt på nettet efter nyt indenfor mit interessefelt, som ligner dit en del, så er jeg meget taknemmmelig for dit "fodarbejde". Jeg får primært min viden fra Comic Shop News og Previews, samt dine tråde. Tak for dem! Keep up the good work! Make Mine Googa!
mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22998
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Goldenage og Genoptryk

Indlæg af GoogaMooga »

Berti stravonsky skrev:Jeg læser ikke dine posts, Googa, sorry, men de er på engelsk og blot kopieret og sat ind, uden nogen form for meningstilkendegivelse fra din side. Jeg er faktisk enig med Cav, det ER en slags spam. Sagen er, at dem der ER interesseret i den slags, de finder vel de sider selv. Det bliver lidt kønsløst og kedeligt, når du ikke engang bidrager med dine holdninger.

Med hensyn til hvor mange der læser dine forskellige postings, så VED vi det jo ikke. Jeg klikker på dem, men læser dem ikke.
Hvis du læste mine tråde, Berti, ville du se, at jeg som regel også indleder med nogle af mine egne kommentarer. Endnu en falsk påstand, som vi så kan føje til Cavs to falske påstande. Og læsertallet på mine tråde er nemlig meget let at måle, da de fleste af mine tråde ikke får svar og derfor ikke nogle genganger læsere. Går I et par sider tilbage, vil I kunne se, at mine tråde som regel når op over 500 læsere til hver tråd. Jeg ligger dermed pænt i top. :x
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22998
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Goldenage og Genoptryk

Indlæg af GoogaMooga »

OG DET ER IKKE SPAM, DET ER ON TOPIC VIDEN!!! :x
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22998
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Goldenage og Genoptryk

Indlæg af GoogaMooga »

Robin skrev:Kærre Googa!

jeg læser de fleste af dine "posts", og da jeg ikke har tid til at pløje rundt på nettet efter nyt indenfor mit interessefelt, som ligner dit en del, så er jeg meget taknemmmelig for dit "fodarbejde". Jeg får primært min viden fra Comic Shop News og Previews, samt dine tråde. Tak for dem! Keep up the good work! Make Mine Googa!
mvh.
Tak for de pæne ord, Robin! :D
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Asger Pedersen
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 882
Tilmeldt: 28. sep 2006, 22:53
Geografisk sted: Le grand de l'Oiseaux a la Gare

Re: Goldenage og Genoptryk

Indlæg af Asger Pedersen »

Jeg klikker bestemt på alle dine tråde, og læser de fleste artikler du linker til. USAmainstream er kun et lille hjørne af mine interesser, og jeg føler heller ikke jeg har tid til at søge rundt på 100vis af amerikanske sider for at finde noget interessant, og det, du finder, rammer mine mål meget godt.
Jeg var egentlig også ked af, da DDFR stoppede Roald Bergmanns nyhedstråd, og læser den gerne her på SJ, selv om den er lidt mindre interessant for mig.
Så jeg håber, du vil fortsætte, hvad jeg finder, er et rigtig godt arbejde.
Don't take life serious, it ain't nohow permanent.
Pogo Possum

www.willy-centret.dk
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22998
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Goldenage og Genoptryk

Indlæg af GoogaMooga »

Tak for de pæne ord, Asger! Du vil kunne læse mine bidrag på Seriefrämjandets Forum i Sverige fremover. :)
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Cav
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 224
Tilmeldt: 24. nov 2003, 17:04
Geografisk sted: Gammel Kongevej

Re: Goldenage og Genoptryk

Indlæg af Cav »

Googa, jeg beklager hvis du føler dig forulempet. Jeg har ellers gjort mit bedste for at sige at mine forslag bare er forslag, kom med en undskyldning over min egen klumpethed og har endda sagt, at hvis jeg er den eneste der er utilfreds så skal jeg nok holde mig væk.
Der er masser af andre steder på internettet at debaterer nutidige, amerikanske mainstream-serier, så jeg skal nok klarer den.
Men jeg synes stadig at det ville være en god idé at lave et særligt Golden Age og Genoptryk-forum, på samme måde som Graphic Novels har fået det. Det vile gøre boardet lettere at navigere.
Slå bare koldt vand i blodet Googa! :D
Besvar