Carl Barks Library på vej på dansk

Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9429
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Hm

Indlæg af Antaeus »

Lars S skrev:Umiddelbart ser det da ikke ud til at der bliver udsolgt for Barks' samlede :!:

Jeg har lige modtaget en påmindelse om at der stadig er "få" eksemplarer tilbage så jeg skal være hurtig :wink:

Det sjove er at jeg forlængst har modtaget en orderbekræftigelse :?:

Så bliver Barks samlede værk slet ikke et samlerobjekt :oops:

Havde ellers set frem til en alderdom i luksus :shock:
For mig gælder det samme - også den med en alderdom i luksus 8)
Min kollega fik to bekræftigelser selv om Egmont sagde at de havde styr på det og kun ville sende én.
Man begynder at tvivle på hvor meget Egmont har styr på :?
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9868
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Brok, brok og brok..

Indlæg af Berti Stravonsky »

Nyd dog vejret i stedet :D
Brugeravatar
Christian Aarestrup
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Indlæg: 5393
Tilmeldt: 4. apr 2005, 20:30
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Brok, brok og brok..

Indlæg af Christian Aarestrup »

Berti stravonsky skrev:Nyd dog vejret i stedet :D
I stedet for hvad? Den årlige rengøring?

Jam'n, jeg er sgu nødt til det. Har trukket det alt for længe.
CAa

Life is what happens to you while you're hoping for something else
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9868
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Brok, brok og brok..

Indlæg af Berti Stravonsky »

Man begynder at tvivle på hvor meget Egmont har styr på
-----------------------------------------------------------
:D

Ryd op i knolden. Befri dig selv for alle ikke positive tanker. Jeg tror du får det bedre.
Brugeravatar
Ole Damgaard
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1824
Tilmeldt: 14. jan 2005, 21:16
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Service et ukendt ord for Egmont???

Indlæg af Ole Damgaard »

cps skrev:
Supermule skrev:Jeg faar min Paul Murrybog i naeste uge, Saa er der doemt Fedtmule og Mickey for en tid... :D
Hvis du har abonnement på Hall of Fame, er jeg ked af at måtte skuffe dig, for Egmont sender den ikke ud før i starten af august. Jeg har idag haft en længere diskusion med egmont om rimeligheden i at abonnenter ikke kan få bøgerne til udgivelsesdatoen. :evil:

Men der er åbenbart blevet besluttet af den ansvarshavende (Helle Fruergaard) at der ikke skal sendes bøger ud i Juli, jeg gjorde så opmærksom på at Paul Murry bogen udkom den 27. juni, og at den så vel burde være sendt ud, da bøgerne jo skal være ude hos abonnenterne på udgivelsesdagen, det kunne hun dog ikke svare på men henviste til Helle. :evil:

Damen jeg talte med i abonnement afdelingen kom forresten til at fortale sig, da hendes første begrundelse for at der ikke blev sendt bøger ud var at de (Egmont) holdt ferie i juli måned :evil: , hun skyndte sig dog straks at ændre det til den sædvanlige historie med at de får for mange pakker retur om sommeren fordi folk er på ferie og ikke når at hente pakken på posthuset.

Samtidigt bekræftede hun min frygt med at denne "forsinkelse" vil have virkning på de kommende bøger, da der vil gå mindst 6 uger fra at Paul Murry bogen er sendt til næste bog bliver afsendt. Det kedelige er bare at den udkommer allerede den 29. august og den næste bog kommer 31. oktober, så der kan gå et godt stykke tid før abonneter igen vil kunne modtage bogen på udgivelsesdagen. :cry:

Jeg prøvede herefter at få fat i Helle men det vidste sig hun er på ferie til den 25. juli, og de andre i afdelingen kunne ikke hjælpe mig, da det åbenbart er Helles eneområde, de kunne godt forstå min utilfredshed, men kunne kun anbefale mig at kontakte helle når hun kommer tilbage fra ferie. :?

Jeg er personligt helt ude over de problemer, da jeg ikke abonnerer på noget som helst. Jeg køber. Da jeg ovenikøbet residerer milevidt fra den nærmeste tegneseriebutik(udover brugtbladsbiksen), samler jeg altid mine bestillinger sammen og køber over nettet på een gang, så er portoen heller ikke så dyr.

Psst, cps: Solen skinner, fuglene synger, og det er sommerferie! Vær glad! :P

Hilsen Ole (nyt: nu også med æ, ø og å!)
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9429
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Brok, brok og brok..

Indlæg af Antaeus »

Berti stravonsky skrev:
Man begynder at tvivle på hvor meget Egmont har styr på
-----------------------------------------------------------
:D

Ryd op i knolden. Befri dig selv for alle ikke positive tanker. Jeg tror du får det bedre.
Jeg har det fint, tak :D
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Christian Aarestrup
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Indlæg: 5393
Tilmeldt: 4. apr 2005, 20:30
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Brok, brok og brok..

Indlæg af Christian Aarestrup »

Antaeus skrev:
Berti stravonsky skrev:
Man begynder at tvivle på hvor meget Egmont har styr på
-----------------------------------------------------------
:D

Ryd op i knolden. Befri dig selv for alle ikke positive tanker. Jeg tror du får det bedre.
Jeg har det fint, tak :D
Godt å høre.
CAa

Life is what happens to you while you're hoping for something else
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9868
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Think about it..

Indlæg af Berti Stravonsky »

Du ku' måske få det bedre?
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9429
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Think about it..

Indlæg af Antaeus »

Berti stravonsky skrev:Du ku' måske få det bedre?
Nå nok sjov. Når Egmont dummer sig så skal de have det at vide - længere er den ikke. Akkurat som man ville gøre med enhver anden forretning, der begår fejl.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
cps
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 41
Tilmeldt: 29. okt 2004, 15:51

Re: Think about it..

Indlæg af cps »

Mit humør fejler skam ingen ting, og slet ikke efter jeg fik visket i øret af Pryds fra DDF(r) at man kunne få dem til at sende bogen alligevel selvom det er Juli. Så jeg ringede ind atter engang og efter lidt tid hvor den flinke dame jeg fik fat i, havde haft fat i en anden kunne jeg pludseligt også godt få tilsendt bogen, selvom det ikke var nået de gjorde normalt.

Nu skyldes det indlæg jeg skrev tidligere, og som nogle herinde åbenbart mente var lidt for meget brok :) , nu også mest at jeg sidte sommer havde samme diskusion med Helle Fruergaard, hvor jeg fortalte hende at jeg ikke rigtigt kunne se logikken i at de satte bøgerne til at have udgivelses i sommerferien når de ikke ville sende dem ud til abonnenterne, som disse bøger jo mest er rettet mod, og hun sagde dengang at de fremover ville huske dette når de lavede udgivelseskalenderen. I år har de så valgt at ligge udgivelserne af Hall of Fame sådan at 2 numre udkommer i ferietiden, og derved laver rav i den for abonnenter hvis de ikke selv kontakter egmont.

Det der så slog hoved på sømmet for mig var nok mest at Helle er på ferie til den 25. juli, dette skal hun selvfølgelig have lov til, men at der åbenbart ikke er andre i afdelingen der vil kan rette op på balladen uden man skal ringe flere gange, Det minder mig lidt om de smarte annoncesælgere der ringe i ferierne hvor de regner med at det er vikare som bare siger ja og betaler. Her regner Egmont åbenbart med at abonneterne uden videre vil finde sig i at komme en udgivelses eller mere bagud, deres 6 ugers regel gør jo at der ikke skal meget til før der sker yderliger "forsinkelser" når der er en udgivelsesfrekvens med en ny bog hveranden måned. De abonnenter der brokker sig får så først en sludder for en sladre om at man må vente, og kun dem som bliver ved med at holde på deres ret, kan så få tilsendt bogen kun en smule forsinket. Jeg skal ærlig indrømme at hvis det ikke var for Pryds havde jeg ventet med at kontakte egmont igen til Helle kom tilbage fra ferie.

Jeg må ærligt indrømme at min tillid til Egmonts udgivelsdatoer/distribution er ret lav fortiden. Hvor mange herinde har f.eks. hørt om hardcover udgaven af mammutbogen "Sværd og Sandaler" som udkom i Juni?? Min lokale boghandler prøvede først det bedste han havde lært at finde den til mig, men måtte opgive, derefter kontaktede jeg Egmont som efter et par omstillinger kunne fortælle at den ikke kunne bestilles af boghandlerne hos deres sædvanlige indkøbscentral men skulle bestilles direkte hos Litas som åbenbart er et Egmont udgivelsesselskab. Samtidigt spurgte jeg så om der ville komme flere Mammut harcover udgivelser fremover, dette kunne hun ikke svare på umiddelbart, men det var hendes indtryk at Sværd og Sandaler skulle ses som en prøveballon :shock: Jeg ved ikke med jer men hvis man sender et nyt produkt på markedet for at se om der er en interesse, plejer man så ikke at lave bare et minimum af reklame for produktet, og i det mindste sørge for at kunderne har en change for at kunne købe de :? Nå nok brok, nu ser det jo udtil at det hele har løst sig selv med en smule hjælp :D
Så er det bare og vente på at CBSV dukker op i august.

P.S. Måske skulle en eller anden skille de indlæg ud i en seperat egmont tråd.
Brugeravatar
Mathias Bøgh
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 75
Tilmeldt: 14. jul 2004, 11:55
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Think about it..

Indlæg af Mathias Bøgh »

cps skrev:Mit humør fejler skam ingen ting, og slet ikke efter jeg fik visket i øret af Pryds fra DDF(r) at man kunne få dem til at sende bogen alligevel selvom det er Juli. Så jeg ringede ind atter engang og efter lidt tid hvor den flinke dame jeg fik fat i, havde haft fat i en anden kunne jeg pludseligt også godt få tilsendt bogen, selvom det ikke var nået de gjorde normalt.
Så prøver jeg det. Efter du havde fået det bekræftet at bogen først blev sendt ud i slutningen af August, var jeg på vej til at opsige mit abonnement for derfor at købe i løssalg, men nu vil jeg lige prøve at ringe i morgen, og se om de vil sende til mig.

Og så vil jeg gå ud og nyde det gode sommervejr, hvor det kun regner 'lidt'.
Brugeravatar
Thomas Schrøder
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 688
Tilmeldt: 23. apr 2004, 09:24

.

Indlæg af Thomas Schrøder »

.
Senest rettet af Thomas Schrøder 4. okt 2005, 20:23, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9429
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re:Selv hm

Indlæg af Antaeus »

Thomas Schrøder skrev:
Antaeus skrev: Min kollega fik to bekræftigelser selv om Egmont sagde at de havde styr på det og kun ville sende én.
Man begynder at tvivle på hvor meget Egmont har styr på :?
Vi HAR styr på det, men mange har både skrevet, ringet og mailet ind for at sikre sig et eksemplar, og det giver jo et vist rod, som de kære piger i abonnementsafdelingen jo skal have ryddet op i. Derfor er der nogle, som har modtaget flere bekræftigelser. Nu hvor der er blevet ryddet op, kan jeg da afsløre, at vi nu kun har 16 abonnementer tilbage :P Det er da ganske pænt for et produkt, der endnu ikke er kommet på gaden, hva' :wink:

Vi har faktisk det første sæt stående inde hos os nu, og jeg kan kun sige: Glæd jer :D
Og det gør vi (jeg gør i hvert fald). Har du en dato - det er jo snart?
Foresten - jeg vil gerne have den udgave der får nummeret 1 - det sørger du lige for ik´? :D
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Mathias Bøgh
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 75
Tilmeldt: 14. jul 2004, 11:55
Geografisk sted: Nordjylland

313.

Indlæg af Mathias Bøgh »

Og så vil jeg gerne have nr. 313. Tak :)
Brugeravatar
Thomas Schrøder
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 688
Tilmeldt: 23. apr 2004, 09:24

.

Indlæg af Thomas Schrøder »

.
Senest rettet af Thomas Schrøder 4. okt 2005, 20:24, rettet i alt 1 gang.
Låst