Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

maxus
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 215
Tilmeldt: 27. aug 2007, 00:59

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af maxus »

Fornemt - takker :D
Maverick
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 146
Tilmeldt: 1. jan 2018, 15:20

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af Maverick »

De første 2 bind er lige nu at finde på Amazon.de til 8,10 EUR (9,46 efter omregning til dansk moms). Derudover er både øvrige Fantagraphics titler og åbenbart en hel masse Marvel og DC titler også til meget fordelagtige priser.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9406
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af Antaeus »

Maverick skrev:De første 2 bind er lige nu at finde på Amazon.de til 8,10 EUR (9,46 efter omregning til dansk moms). Derudover er både øvrige Fantagraphics titler og åbenbart en hel masse Marvel og DC titler også til meget fordelagtige priser.
De er godt nok billigt.
På en måde er det også lidt irriterende og fristende. For jeg har godt nok købt Paul Murry bøgerne enkeltvis, men herudover købes alle også som gift box set udgaver. Men de er 100 år om det, der er stadig kun udkommet de to første, mens der er kommet fire i collector's box set serien.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
maxus
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 215
Tilmeldt: 27. aug 2007, 00:59

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af maxus »

Maverick skrev:De første 2 bind er lige nu at finde på Amazon.de til 8,10 EUR (9,46 efter omregning til dansk moms). Derudover er både øvrige Fantagraphics titler og åbenbart en hel masse Marvel og DC titler også til meget fordelagtige priser.
Tak for tippet forleden - de røg straks og med det samme i kurven :D
Brugeravatar
benadikt
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2376
Tilmeldt: 5. jul 2005, 14:54
Geografisk sted: Færøerne

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af benadikt »

Antaeus skrev:De er godt nok billigt.
På en måde er det også lidt irriterende og fristende. For jeg har godt nok købt Paul Murry bøgerne enkeltvis, men herudover købes alle også som gift box set udgaver. Men de er 100 år om det, der er stadig kun udkommet de to første, mens der er kommet fire i collector's box set serien.
Jeg tvivler på, om Gift Box-serien fortsætter. Nr. 3 og 4 stod på Amazon.com's hjemmeside i nogle dage i februar, men så forsvandt de igen og blev erstattet af Collector's Box nr. 3 og 4.
Jeg købte et ekstra sæt på Amazon.de (de havde kun ét sæt med MM til den lave pris, nu koster de igen ca. € 50), så nu har jeg kassetter til de første 4 MM af Paul Murry.
"...for mange stavefejl hæmmer læsningen. De får dygtige læsere til at se fejl i stedet for indhold, og de skader den skrivendes troværdighed."
(Citatet er fra en kollega, som ikke er interesseret i at få sit navn bekendtgjort her.)
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9406
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af Antaeus »

benadikt skrev:
Antaeus skrev:De er godt nok billigt.
På en måde er det også lidt irriterende og fristende. For jeg har godt nok købt Paul Murry bøgerne enkeltvis, men herudover købes alle også som gift box set udgaver. Men de er 100 år om det, der er stadig kun udkommet de to første, mens der er kommet fire i collector's box set serien.
Jeg tvivler på, om Gift Box-serien fortsætter. Nr. 3 og 4 stod på Amazon.com's hjemmeside i nogle dage i februar, men så forsvandt de igen og blev erstattet af Collector's Box nr. 3 og 4.
Jeg købte et ekstra sæt på Amazon.de (de havde kun ét sæt med MM til den lave pris, nu koster de igen ca. € 50), så nu har jeg kassetter til de første 4 MM af Paul Murry.

Jeg startede med at købe Collector's bokse men fandt ud af at Gaveboksene var flottere og gik i stedet for efter dem så jeg har begge de første bokse fra hver kategori og vil samle bøgerne i form af gaveboksene, hvis de da kommer? Det vil også være ærgerligt at gå glip af bøgerne fordi de ikke kommer. Så vil jeg i stedet for gå efter Collector's bokse. Fantagraphics har man ingen kommunikation fra selv om jeg har prøvet nogle gange. Nu har jeg prøvet igen i dag og håber jeg får svar.

Jeg så godt den billige Gaveboks i går, men jeg kunne ikke se nogen grund til at købe en boks jeg allerede havde selv om den var helt usædvanlig billig. Og jeg droppede også de billige bøger fordi jeg ville komme til at genkøbe dem senere som bokse, forhåbentlig gaveboksen og ikke collector boksen. Men det ser lidt sort ud for de gavebokse.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4699
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af Robin »

Næste nr. af Anders And Classic, som udkommer d. 27.1.20, bliver med, ta-da-a: Paul Murry!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9406
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af Antaeus »

Robin skrev:Næste nr. af Anders And Classic, som udkommer d. 27.1.20, bliver med, ta-da-a: Paul Murry!

mvh.
Paul Murry, spændende at se hvilke historier der vælges.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22972
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af GoogaMooga »

Orv, den 27. bliver det man kalder for "en god dag". Netflix premiere på "The Irishman" og Paul Murry i det nye AA Classic.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4699
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af Robin »

GoogaMooga skrev:Orv, den 27. bliver det man kalder for "en god dag". Netflix premiere på "The Irishman" og Paul Murry i det nye AA Classic.
Altså, den 27.01.20, IKKE 29. nov., hvor "The Irishman" har premiere! Til gengæld er glæderne så spredt lidt ud!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9406
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af Antaeus »

Gift Box Set ser ud til at fortsætte

Så fik jeg endelig svar fra Fantagraphics.
I'm so sorry it's taken me this long to reply- I was trying to get more information re: the Gift Sets. As it stands now, we still have plans to issue them; we're just running a little behind. I will email you when I'm able to get more concrete information.

Thank you again!
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
benadikt
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2376
Tilmeldt: 5. jul 2005, 14:54
Geografisk sted: Færøerne

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af benadikt »

Antaeus skrev:Gift Box Set ser ud til at fortsætte

Så fik jeg endelig svar fra Fantagraphics.
I'm so sorry it's taken me this long to reply- I was trying to get more information re: the Gift Sets. As it stands now, we still have plans to issue them; we're just running a little behind. I will email you when I'm able to get more concrete information.

Thank you again!
Fint, jeg foretrækker også Gift Box Set-kassetterne. Der står ikke direkte på kassetterne, hvilke bøger der er i, så jeg vil nok samle alle Baul Murry-bøgerne i disse kassetter.
"...for mange stavefejl hæmmer læsningen. De får dygtige læsere til at se fejl i stedet for indhold, og de skader den skrivendes troværdighed."
(Citatet er fra en kollega, som ikke er interesseret i at få sit navn bekendtgjort her.)
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9406
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af Antaeus »

Fint, jeg foretrækker også Gift Box Set-kassetterne. Der står ikke direkte på kassetterne, hvilke bøger der er i, så jeg vil nok samle alle Baul Murry-bøgerne i disse kassetter.
Ja, det kunne jeg også godt overveje.
Men så få man jo finde sin måde at stille resten af bøgerne i kassetterne.
Men det kunne sagtens være per tegner.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4699
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af Robin »

Så er den der:
IMG_0807.JPG
IMG_0807.JPG (51.95 KiB) Vist 2080 gange
mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9406
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af Antaeus »

Robin skrev:Så er den der:
IMG_0807.JPG
mvh.
Er der nogle der har købt den?
Hvilke(n) Paul Murry historier indeholder den?
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Besvar