Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Brugeravatar
benadikt
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2378
Tilmeldt: 5. jul 2005, 14:54
Geografisk sted: Færøerne

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af benadikt »

henrik skrev:Done men med anden tekst :D
Ja, det er absolut bedst at hver enkelt person skriver sit eget brev. Eller i hvert fald sin egen ændrede udgave, hvis man bruger ovenstående som skabelon.
"...for mange stavefejl hæmmer læsningen. De får dygtige læsere til at se fejl i stedet for indhold, og de skader den skrivendes troværdighed."
(Citatet er fra en kollega, som ikke er interesseret i at få sit navn bekendtgjort her.)
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af Antaeus »

benadikt skrev:
henrik skrev:Done men med anden tekst :D
Ja, det er absolut bedst at hver enkelt person skriver sit eget brev. Eller i hvert fald sin egen ændrede udgave, hvis man bruger ovenstående som skabelon.
Super, Henrik og Benadikt :)

Det er jeg enig i, men hvis ovenstående resulterer i at man skriver i stedet for at man ikke skriver så mener jeg klart at et for-formuleret brev er bedre end intet brev. Nogle skal have det hele serveret for at de tager det sidste trin.

Jeg har lige sendt en e-mail afsted. Men også min helt egen og noget længere version.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af Antaeus »

Opfordring til alle der er interesserede i en Paul Murry udgivelse.

Det er bare at sprede budskabet ud, det er nu at Fantagraphics skal have en masse mails om at vi ønsker samlealbum med Paul Murry's Mickey Mouse historier. Ifølge Googa så har Gary Groth (forlæggeren på Fantagraphics) allerede haft tankerne den vej, så det er bare at opmuntre så meget som muligt.

Jeg har spredt det på et par facebook tegneseriesider og opfordret dem til at skrive, så kender du nogle sider hvor det er relevant at sprede budskabet om at skrive til Fantagraphics, så gør det endelig. Husk copy/paste link til Fantagraphics contact:
http://www.fantagraphics.com/contact-us/

Det er nu vi skal have Paul Murry's Mickey Mouse værker.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af GoogaMooga »

Tak for indsatsen, folkens! :D Det er rigtigt nok, det er nu eller aldrig.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af Antaeus »

GoogaMooga skrev:
henrik skrev:Måske man skulle kigge lidt til Skindergade og begynde at bearbejde Sivert. Der langes Don Rosa`s
samlede værker over disken i morgen, et sikkert valg meeeen hvis man fra Faraos har hul til Disneys materiale, så kunne Poul Murry måske være et valg i fremtiden. Der kan sælges rigtig mange bøger til
købere mellem 40-55 år der læste disse historier i Anders And som børn og som nu har råd til et sådanne værk.
jeg ville ikke være nær så interesseret i en dansk udgave, da jeg ejer De Komplette Årgange til og med 64. Det fede ville være at få en amrk. udgave, så vi kan nyde Carl Fallberg's originalmanuskripter. Derfor, skriv til Fantagraphics, som gjaldt det selve livet!
Der er 69 fortsatte lange Murry historier, og de cirka 30 er efter 1964 så du mangler en hel del, hvis du kun har årgangbøgerne til 64. Herudover er der så også alle de mellemlange, 8-siders historierne og de korte historier.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af GoogaMooga »

Antaeus skrev:
GoogaMooga skrev:
henrik skrev:Måske man skulle kigge lidt til Skindergade og begynde at bearbejde Sivert. Der langes Don Rosa`s
samlede værker over disken i morgen, et sikkert valg meeeen hvis man fra Faraos har hul til Disneys materiale, så kunne Poul Murry måske være et valg i fremtiden. Der kan sælges rigtig mange bøger til
købere mellem 40-55 år der læste disse historier i Anders And som børn og som nu har råd til et sådanne værk.
jeg ville ikke være nær så interesseret i en dansk udgave, da jeg ejer De Komplette Årgange til og med 64. Det fede ville være at få en amrk. udgave, så vi kan nyde Carl Fallberg's originalmanuskripter. Derfor, skriv til Fantagraphics, som gjaldt det selve livet!
Der er 69 fortsatte lange Murry historier, og de cirka 30 er efter 1964 så du mangler en hel del, hvis du kun har årgangbøgerne til 64. Herudover er der så også alle de mellemlange, 8-siders historierne og de korte historier.
Avs da... så skal vi pinedød ha det Murry Bibliotek ud på Fanta. Og når det kommer, er jeg den første til at sælge min årgangsbøger. SÅ MEGET betyder Lille Stygge Ulv heller ikke! :lol:
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af Antaeus »

Den Mystiske Magnet


Vi skal da også lige mindes denne pragtfulde historie. Jeg husker at jeg læste den med glæde og spænding.


Anders And & Co. 1959-16 (1959) og den mystiske magnet (del 1) [8 s.] 1959-17 (del 2) [8 s.] 1959-18 (del 3) [8 s.]
Anders And & Co. 1977-24 (1977) Den mystiske magnet (del 1) [8 s.] 1977-25 (del 2) [8 s.] 1977-26 (del 3) [8 s.]
Den store Mickey & Fedtmule (Den store … 1985) (1985) og den mystiske magnet [10 s.]
Anders And & Co. 1995B07 - Mickey Mouse og Sorteper – Den mystiske magnet (1995) Den mystiske magnet
Anders And & Co. – Den komplette årgang 1959-2 - 1959 bind 2 (2005) og den mystiske magnet (del 1) [8 s.] 1959-2 (del 2) [8 s.] 1959-2 (del 3) [8 s.]
Vedhæftede filer
Marvelous magnet.jpg
Marvelous magnet.jpg (86.14 KiB) Vist 6077 gange
Marvelous magnet 2.jpg
Marvelous magnet 2.jpg (81.43 KiB) Vist 6077 gange
Marvelous magnet 3.jpg
Marvelous magnet 3.jpg (84.07 KiB) Vist 6077 gange
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af Antaeus »

Det er ved at være tid til at vi igen prøver om vi kan få Paul Murry's Mickey Mouse historier udgivet.
Jeg tænker igen at kontakte Egmont i Norge samt Fantagraphics.

Jeg har ikke indtryk af at mange skrev ind sidst, så jeg tænkte at jeg i stedet skriver for os alle og Googa prøver igen at ringe redaktøren for Fantagraphics op. Folk er selvfølgelig mere end velkomne til også at skrive selv.

Så hvis DU er interesseret i at få et samleværk med Paul Murry's Mickey Mouse historier så giv din interesse til kende her så fører jeg den videre til forlagene.

Billede
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af GoogaMooga »

jeg vil gerne, om en anden kunne ringe til gary groth, da min tlf regning bliver meget dyr i dette kvartal. det giver også bedre mening, hvis han hører fra en anden af os.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af Antaeus »

GoogaMooga skrev:jeg vil gerne, om en anden kunne ringe til gary groth, da min tlf regning bliver meget dyr i dette kvartal. det giver også bedre mening, hvis han hører fra en anden af os.
Vi behøver ikke ringe, det var bare hvad du gjorde spontant sidst, og jeg havde indtryk af at du ville gøre det igen, derfor satte jeg det ind - Jeg skriver bare i stedet.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af GoogaMooga »

jeg vil også skrive, så kan jeg samtidigt rykke for krazy kat dailies. du ved, de overvejer taliaferro, murry er bare SÅ meget vigtigere!
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4704
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af Robin »

Vigtig, vigtigere, MURRY!!!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
peterfj
Indlæg: 3
Tilmeldt: 14. aug 2006, 17:57

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af peterfj »

Ja, Murry for hulen! Fantagraphics og Egmont kan regne med en aftager af en evt. Murry-samling i mig.
bornholmeranden
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 34
Tilmeldt: 6. aug 2014, 07:24

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af bornholmeranden »

Hvis den kommer på dansk, så er jeg nok også på.
Har ikke plads til for meget udenlandsk ;-)
Bornholmeranden
Storsamler af alt med Disneys ænder og mus
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Paul Murry's Mickey Mouse - Fantagraphics samlealbum

Indlæg af Antaeus »

Fint, post endelig jeres interesse så i bliver talt med når jeg skriver til forlagene. Des flere tilkendegivelser des større chance.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Besvar