Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af Gimli »

Og endelig:
Første af 2 album - Miniserie
Første af 2 album - Miniserie
Long John Silver- Var fejlbehæftet, så erstatningsalbum kommer med næste ordre
Long John Silver- Var fejlbehæftet, så erstatningsalbum kommer med næste ordre
Smaragdlabyrinten.jpg (54.09 KiB) Vist 2280 gange
Enkeltalbum??<br />Så vidt jeg kan se, er der faktisk en serie - internationalt
Enkeltalbum??
Så vidt jeg kan se, er der faktisk en serie - internationalt
Spaghettierne.jpg (54.72 KiB) Vist 2280 gange
Den sidste tempelridder
Den sidste tempelridder
Tempelfalken.jpg (61.55 KiB) Vist 2280 gange
Enkeltalbum - selv om serien fortsatte i aviserne med andre skabere
Enkeltalbum - selv om serien fortsatte i aviserne med andre skabere
Tomb of Dracula<br /><br />Har stadig første album i restordre
Tomb of Dracula

Har stadig første album i restordre
The Tomb of Dracula - Complete collection vol. 2.jpg (50.43 KiB) Vist 2280 gange
Blake og Mortimer
Blake og Mortimer
Truslen mod Hong-Kong.jpg (90.45 KiB) Vist 2280 gange
Jerome K. Jerome Bloche
Jerome K. Jerome Bloche
Ud af fortidens tåger, To mand frem, Zelda.jpg (50.41 KiB) Vist 2280 gange
Kogaratsu
Kogaratsu
Under den blege måne.jpg (51.82 KiB) Vist 2280 gange
Jim Cutlass
Jim Cutlass
Voodoo i Louisiana.jpg (67.4 KiB) Vist 2280 gange
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af Gimli »

Antaeus skrev:Sikke en masse, det er altid rart at få bestillinger hjem :)

Yes - Og når der går 4 - 6 uger fra afsendelsen, så lærer man virkelig forventnings glæde. Normalt bestiller jeg lige før sommerferien - så går tiden lidt lettere. Det gjorde jeg også i år, men der var lige nogle små afventninger og justeringer af forsendelsen, som skulle på plads. Men hvad gør det, når den er fremme. Med min læsetilgang, så er det jo et mindre problem, om forsendelse lige kommer som planlagt eller forsinkes lidt. :wink:
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af Antaeus »

Jeg har ikke købt særlig mange tegneserier i en del tid, men i september der fik jeg så købt en del da der var tilbud (jeg har fået en del af det, men endnu ikke alt).

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af Gimli »

Det ser godt ud Antaeus. Jeg kan se at vi har en del serier, som vi begge nyder.

Jeg har også bestilt en del af de album, som du har købt. Grundet 'Soda' og 'Den sidste tempelridder' har jeg valgt at bestille en "lille" ekstraordre. Den er dog ikke afsendt - eller betalt endnu. Det er for såvidt i orden med; Den sidste Tempelridder. Det er jo for at undgå at serien pludselig er udsolgt. Men jeg har et lidt mere stivnet smil på vedr. Soda. Jeg synes sådan set, at det er en god service fra Zoom, at annoncerer, hvornår en mindre serie fjernes fra hylderne. (Siegfried). For det første blev det annonceret i god tid, og for det andet er det kun 3 album. (At tidsfristen så blev rykket en 3-4 måneder frem, er jeg lidt mere skeptisk over for. Der kan være en del interesseret der var på sommerferie da det skete). Men altså - hvis man virkelig vil have den, så skal man jo også få købt den. Med Soda oplever jeg det lidt anderledes. Her må en del være blevet presset. Det er en ret omfattende serie - og pludselig skulle man bare se at få den, hvis man altså var interesseret. Det blev jeg altså noget knotten over. Det bør annonceres langt tidligere.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af Antaeus »

Gimli skrev:Det ser godt ud Antaeus. Jeg kan se at vi har en del serier, som vi begge nyder.

Jeg har også bestilt en del af de album, som du har købt. Grundet 'Soda' og 'Den sidste tempelridder' har jeg valgt at bestille en "lille" ekstraordre. Den er dog ikke afsendt - eller betalt endnu. Det er for såvidt i orden med; Den sidste Tempelridder. Det er jo for at undgå at serien pludselig er udsolgt. Men jeg har et lidt mere stivnet smil på vedr. Soda. Jeg synes sådan set, at det er en god service fra Zoom, at annoncerer, hvornår en mindre serie fjernes fra hylderne. (Siegfried). For det første blev det annonceret i god tid, og for det andet er det kun 3 album. (At tidsfristen så blev rykket en 3-4 måneder frem, er jeg lidt mere skeptisk over for. Der kan være en del interesseret der var på sommerferie da det skete). Men altså - hvis man virkelig vil have den, så skal man jo også få købt den. Med Soda oplever jeg det lidt anderledes. Her må en del være blevet presset. Det er en ret omfattende serie - og pludselig skulle man bare se at få den, hvis man altså var interesseret. Det blev jeg altså noget knotten over. Det bør annonceres langt tidligere.
Og der er flere endnu vi har tilfælles, hvis du går lidt tilbage i vores ordrer. Og listen er heller ikke komplet fra min side.

Ja, det er fin service med hvornår der er ved at være udsolgt, men jeg er heller ikke tilfreds med hvordan Soda blev udmeldt.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
superboy
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 819
Tilmeldt: 24. jun 2005, 16:59

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af superboy »

Antaeus skrev: Ja, det er fin service med hvornår der er ved at være udsolgt, men jeg er heller ikke tilfreds med hvordan Soda blev udmeldt.
Hva har skjedd med Soda?
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af Gimli »

Album 1-11 er fjernet fra Zooms lager. (Fantask/Faraos har sikkert stadig nogen). Album 12-13 er kun i salg 1-2 måneder endnu.
Flash
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 83
Tilmeldt: 16. jun 2016, 07:35

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af Flash »

Blev sendt fra England lige før Coronakrisen lukkede ned.
Jeg er spændt på om historien stadig fanger mig.
Vedhæftede filer
tr2.jpg
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af Antaeus »

Flash skrev:Blev sendt fra England lige før Coronakrisen lukkede ned.
Jeg er spændt på om historien stadig fanger mig.
Meld lige tilbage når du har læst den, den kunne godt være interessant.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af Frank Madsen »

Antaeus skrev:
Gimli skrev:Det ser godt ud Antaeus. Jeg kan se at vi har en del serier, som vi begge nyder.

Jeg har også bestilt en del af de album, som du har købt. Grundet 'Soda' og 'Den sidste tempelridder' har jeg valgt at bestille en "lille" ekstraordre. Den er dog ikke afsendt - eller betalt endnu. Det er for såvidt i orden med; Den sidste Tempelridder. Det er jo for at undgå at serien pludselig er udsolgt. Men jeg har et lidt mere stivnet smil på vedr. Soda. Jeg synes sådan set, at det er en god service fra Zoom, at annoncerer, hvornår en mindre serie fjernes fra hylderne. (Siegfried). For det første blev det annonceret i god tid, og for det andet er det kun 3 album. (At tidsfristen så blev rykket en 3-4 måneder frem, er jeg lidt mere skeptisk over for. Der kan være en del interesseret der var på sommerferie da det skete). Men altså - hvis man virkelig vil have den, så skal man jo også få købt den. Med Soda oplever jeg det lidt anderledes. Her må en del være blevet presset. Det er en ret omfattende serie - og pludselig skulle man bare se at få den, hvis man altså var interesseret. Det blev jeg altså noget knotten over. Det bør annonceres langt tidligere.
Og der er flere endnu vi har tilfælles, hvis du går lidt tilbage i vores ordrer. Og listen er heller ikke komplet fra min side.

Ja, det er fin service med hvornår der er ved at være udsolgt, men jeg er heller ikke tilfreds med hvordan Soda blev udmeldt.
Måske skyldes det, at deres kontrakt udløber og at de efter en bestemt dato ikke længere må sælge serien i Danmark. Det er jo i så fald ikke noget, de bestemmer.
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 26. feb 2015, 22:34

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af D@niel »

Stort tillykke til skaberen med udgivelsen, jeg har lige hentet den i dag, og jeg glæder mig meget til at læse den.
Vedhæftede filer
smt - far1.jpg
smt - far1.jpg (101.99 KiB) Vist 917 gange
smt - far2.jpg
smt - far2.jpg (82.52 KiB) Vist 917 gange
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af Mogens »

Flash skrev: 24. apr 2020, 08:20 Blev sendt fra England lige før Coronakrisen lukkede ned.
Jeg er spændt på om historien stadig fanger mig.
Jeg kunne også godt tænke mig at høre, om der er nogen, der har læst The Trigan Empire (eller Kejserriget på planeten Elektron, som den jo hed på dansk i sin tid)? Og hvordan kvaliteten er i forhold til serien Storm?

Jeg var ret glad for albummet Kampen om Trigoria, men er knap for begejstret for Storm, som virker noget bedaget. :? :wink:
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af Antaeus »

Mogens skrev: 25. sep 2021, 22:12
Flash skrev: 24. apr 2020, 08:20 Blev sendt fra England lige før Coronakrisen lukkede ned.
Jeg er spændt på om historien stadig fanger mig.
Jeg kunne også godt tænke mig at høre, om der er nogen, der har læst The Trigan Empire (eller Kejserriget på planeten Elektron, som den jo hed på dansk i sin tid)? Og hvordan kvaliteten er i forhold til serien Storm?

Jeg var ret glad for albummet Kampen om Trigoria, men er knap for begejstret for Storm, som virker noget bedaget. :? :wink:
Jeg lytter lige med.
Jeg kan godt lidt Storms fantasi, men ja selve fortællingerne er lidt naivt fortalt. Så en lidt bedre fortalt historie ville være velkommen.
Jeg har længe luret på Trigoria bindene, men har stadig ikke besluttet mig, de står stadig kun på ønskelisten på Saxo.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af Mogens »

Antaeus skrev: 25. sep 2021, 22:23 Jeg lytter lige med.
Jeg kan godt lidt Storms fantasi, men ja selve fortællingerne er lidt naivt fortalt. Så en lidt bedre fortalt historie ville være velkommen.
Jeg har længe luret på Trigoria bindene, men har stadig ikke besluttet mig, de står stadig kun på ønskelisten på Saxo.
Aha, interessant. Jeg vidste ikke, at man kan bestille serien i Danmark. Jeg troede, at man kun kunne få fat på den i England. :)
marius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1254
Tilmeldt: 11. mar 2009, 18:57

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af marius »

Antaeus skrev: 25. sep 2021, 22:23
Mogens skrev: 25. sep 2021, 22:12
Flash skrev: 24. apr 2020, 08:20 Blev sendt fra England lige før Coronakrisen lukkede ned.
Jeg er spændt på om historien stadig fanger mig.
Jeg kunne også godt tænke mig at høre, om der er nogen, der har læst The Trigan Empire (eller Kejserriget på planeten Elektron, som den jo hed på dansk i sin tid)? Og hvordan kvaliteten er i forhold til serien Storm?

Jeg var ret glad for albummet Kampen om Trigoria, men er knap for begejstret for Storm, som virker noget bedaget. :? :wink:
Jeg lytter lige med.
Jeg kan godt lidt Storms fantasi, men ja selve fortællingerne er lidt naivt fortalt. Så en lidt bedre fortalt historie ville være velkommen.
Jeg har længe luret på Trigoria bindene, men har stadig ikke besluttet mig, de står stadig kun på ønskelisten på Saxo.
Jeg må indrømme at jeg blev skuffet over Storm. Jeg kan også godt lide Storms fantasi og de mange flotte enkeltstående tegninger og panoramaer. Men historierne er meget bedaget og jeg synes tegnestilen er stift og kedelig. Det ligesom det hele er fortalt i slowmotion.
Besvar