Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Brugeravatar
Karl-E.
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 25. maj 2012, 15:34
Geografisk sted: Lidt nord for Horsens

Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af Karl-E. »

Jeg har tænkt at en sådan tråd da kunne være hyggelig og håber der er mange der vil være med.

De fleste kan godt li' at fortælle om hvad de køber/læser.

Tråden vil kunne give et indblik i hvad det er de forskellige medlemmer brænder for/samler på, samt inspirere til hvad man skal kaste sig over næste gang.

Nå, men jeg lægger så ud;

Jeg har lige fået

"Prince Valiant Vol 9" fra Fantagraphic. - En flot udgivelse der smukt præsenterer Fosters fantastiske serie.
"Li'L Abner Vol.7" Fra IDW. - Vi er nu kommet til det punkt i serien hvor Shmooerne introduceres.
"Fables Vol.9" - Stadig underholdende som bare f.......
"DMZ Vol.3" - Er vild med den serie! Havde den fornøjelse at høre Brian Wood og Rehr i Horsens.
Vedhæftede filer
DSCN6288.JPG
DSCN6289.JPG
Karl-Erik Thomsen

"Always be yourself! - Unless you can be a pirate. Then always be a pirate!"
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af GoogaMooga »

jeg er kun nået til nr 4 i Val, heldigvis købt i tide! Der skal indhentes snarest...
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af Antaeus »

Jeg har lige fået

Arkwright Integrale: jeg har ellers begge de to album den indeholder, 2'eren endda i meget flot luksusindbinding. Men nu kom den så i et større format. De to bind er ret forskellige i tegnestil og 1 er i s/h, mens 2 er i farver
Billede
Billede
Billede


Dragonero: Skulle lige tjekke det italienske ud. Jeg kan godt lide eventyr og dette er fint, men heller ikke mere.
Billede

Prince Valiant nr. 4 fra Fantagraphics (har ellers været umulig at få fat på med mindre man betalte mange tusinde kroner, men i Fantask havde de så lige et eksemplar som dog var en smule medtaget så jeg fik noget rabat. Prince Valiant er et mesterværk og kun meget få kan være med i dens klasse.
Billede
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af Berti Stravonsky »

God tråd, især med fotos.

Jeg vender tilbage senere i dag eller i morgen med lidt guffeguf...
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4704
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af Robin »

image.jpg
image.jpg (19.5 KiB) Vist 15808 gange
Lige i torsdag kom jeg hjem med det ugentlige indtag fra Fantask, og i blandt alle herlighederne var toppen af poppen:Astro City #19. Kurt Busiek skriver og Brent Anderson tegner. Dette og det foregående er helt deroppe blandt perlerne i en serie, der består af perler!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
lolsen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1660
Tilmeldt: 29. dec 2008, 16:59

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af lolsen »

Jeg har lige fået Lone Wolf and Cub omnibus 6, samt en mini model af Billund lufthavn nr. 4000016 :D

Men ellers er det på det seneste gået lidt i stå med ny anskaffelserne, fordi det næsten er blevet mere eller mindre umuligt at finde en undersælger på amazon som stadigt sender til Danmark. Jeg er næsten gået hen og er blevet helt deprimeret over det, for nu koster alt næsten det dobbelte, hvilket jeg ikke syntes er så super dejligt... :(
Brugeravatar
arnibeck
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 28
Tilmeldt: 16. jan 2015, 20:14

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af arnibeck »

Jeg har en ordenlig bunke bøger fra Forlaget Fabel jeg skal læse, samt de sidste 3 blade i Thomas Alsop.

Derudover har jeg et hav af digitale bøger, inkl. Image Humblebundle, fra i forrige uge.

Antaeus, jeg er meget nysgerrig omkring INTEGRAL samlingen. Indeholder den også interviewene som blev udgivet i forbindelse med HOE CD-Rom udgivelsen? Uanset, så skal jeg også have fat i den bog, på trods af at have Arkwright i trade og Heart of Empire i singles.

Mvh

Arni
Brugeravatar
Karl-E.
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 25. maj 2012, 15:34
Geografisk sted: Lidt nord for Horsens

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af Karl-E. »

Antaeus skrev:Jeg har lige fået

Arkwright Integrale
Særligt farvebilledet synes jeg er helt fantastisk, og det er nok til at friste mig :)
lolsen skrev:Jeg har lige fået Lone Wolf and Cub omnibus 6, samt en mini model af Billund lufthavn nr. 4000016 :D
Nå ja, det er dig der samler Lego, jeg har et par små æsker med noget skilte og noget benzinstanderhalløj #231 + #232, er det noget der falder inden for dit samleområde? - Måske ku' vi bytte for noget tegneserie? :wink:
Karl-Erik Thomsen

"Always be yourself! - Unless you can be a pirate. Then always be a pirate!"
morlyk1
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 555
Tilmeldt: 17. maj 2005, 11:21
Geografisk sted: københavn
Kontakt:

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af morlyk1 »

Jeg venter spændt på dem her, der er på vej:

Billede

Billede

Billede

Og så glæder jeg mig til den her, som er lige på trapperne:

Billede
Brugeravatar
Lars S
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 866
Tilmeldt: 29. mar 2005, 11:38
Geografisk sted: Odense

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af Lars S »

lolsen skrev: Men ellers er det på det seneste gået lidt i stå med ny anskaffelserne, fordi det næsten er blevet mere eller mindre umuligt at finde en undersælger på amazon som stadigt sender til Danmark. Jeg er næsten gået hen og er blevet helt deprimeret over det, for nu koster alt næsten det dobbelte, hvilket jeg ikke syntes er så super dejligt... :(
Har lige opdaget det samme... ikke begejstret!!

Synes det skifter - nogle gange er det muligt og så kommer det pludselig en periode hvor det igen ikke er muligt?!

Har forøvrigt lige anskaffet Uncanny X-Force Omnibus.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af GoogaMooga »

morlyk1 skrev:Jeg venter spændt på dem her, der er på vej:

Billede

Billede

Billede

Og så glæder jeg mig til den her, som er lige på trapperne:

Billede
fede sager, morlyk!
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Karl-E.
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 25. maj 2012, 15:34
Geografisk sted: Lidt nord for Horsens

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af Karl-E. »

Fruen i huset samler på disse figurer fra Tintins univers, disse to, nr.78 og 79 kom i går. I baggrunden ses et par Spirit album som jeg nu er ved at samle atter en gang :roll:
Vedhæftede filer
a.JPG
Karl-Erik Thomsen

"Always be yourself! - Unless you can be a pirate. Then always be a pirate!"
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af Antaeus »

arnibeck skrev:
Antaeus, jeg er meget nysgerrig omkring INTEGRAL samlingen. Indeholder den også interviewene som blev udgivet i forbindelse med HOE CD-Rom udgivelsen? Uanset, så skal jeg også have fat i den bog, på trods af at have Arkwright i trade og Heart of Empire i singles.

Mvh

Arni
Der er noget skriftlig ekstramateriale, inklusivt et interview og så en lang række ekstra forsider. Herudover er formatet noget større end de tidligere udgivelser.

Karl-E,
Ja, jeg er også ret vild med det farve-billede, det ville jeg gerne have hængende.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
arnibeck
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 28
Tilmeldt: 16. jan 2015, 20:14

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af arnibeck »

Det bliver nok lidt svært at få farvebilledet, da det er computerfarvet. Men Bryan har et tryk af et maleri fra bøgerne til salg, når han kommer på messer. Det har han ihvertfald haft.

Men du kan altid tage kontakt til hans webmaster, James, og spørge om der evt. er sider til salg ;)

Må hellere få set på den bog, mangler også den nyeste Grandville.

Mvh

Arni
Noname
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2471
Tilmeldt: 24. aug 2007, 17:33

Re: Den store "Hey, jeg har lige fået....." tråd.

Indlæg af Noname »

Jeg har haft et hængeparti hos Donovan i et stykke tid, jeg ventede egentlig på en udgivelse mere, en Ridder Goodwill specialudgivelse i HC, men den endte med at blive udsat på ubestemt tid, og så kunne jeg lige så godt samle op på resten nu.

Næste større investering bliver til Faraos fødselsdagsfest, hvis der bliver en sådan igen i år ? Og ellers skal alt fra RW købes efter februar udgivelserne!
Vedhæftede filer
DSCN2458.JPG
Besvar