RW udgivelser

Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4709
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: RW udgivelser

Indlæg af Robin »

D@niel skrev:
Gimli skrev:Watcmen
Til 500 spir. Tjah, hvis det er hc og nyoversættelse, så er det vel rimeligt nok.
Jeg er ikke sikke på det er en nyoversættelse, men mindre kan vel også gøre det. Den tidligere var vel ok?

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 26. feb 2015, 22:34

Re: RW udgivelser

Indlæg af D@niel »

Robin skrev:Jeg er ikke sikke på det er en nyoversættelse, men mindre kan vel også gøre det.
Det er jeg nu ikke så sikker på. Hvis der blot er tale om genoptryk af Interpresses udgave, så har det ingen interesse for mig. Den har jeg i forvejen i albumstørrelse (+2 hc og en pb udgave). 100 siders ekstramateriale er selvfølgelig interessant, men jeg har læst masser af ekstramateriale gennem årene, inkl minutiøse analyser og hvad har vi. Ny oversættelse er min eneste grund til at købe denne udgave, så det vil jeg da gerne vide, om det er? Anybody?
Michael G. Nielsen

Re: RW udgivelser

Indlæg af Michael G. Nielsen »

Det er ny oversættelse.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4709
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: RW udgivelser

Indlæg af Robin »

Jeg har de originale DC hæfter og så Egmont Serieforlagets fra 2006. Denne seiidste er oversat af Maja G. Nielsen. Hvem har oversat den nye?

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 26. feb 2015, 22:34

Re: RW udgivelser

Indlæg af D@niel »

Michael G. Nielsen skrev:Det er ny oversættelse.
Det var dejligt at høre. Jeg havde måske købt den alligevel, bare for at støtte initiativet. Men nu er jeg helt sikkert med.
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 26. feb 2015, 22:34

Re: RW udgivelser

Indlæg af D@niel »

Robin skrev:Jeg har de originale DC hæfter
Cool, dem fik jeg aldrig fat i, men de handles forsat lystigt på ebay, så måske en dag :D Skriver du "mvh." hver gang, du poster eller et det noget du har sat den til automatisk?
marius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1254
Tilmeldt: 11. mar 2009, 18:57

Re: RW udgivelser

Indlæg af marius »

henrik skrev:Det er ganske utroligt at forlag eller ny distributør ikke melder noget ud om, hvem der står for disse udgivelser og hvad der kommer og hvornår.
Hvad er planerne, er udgivelserne lukket ned , så der blot kommer et par stykker der var klar ind gennem bagdøren, eller hvad sker der !!
Zoom er jo ude af billedet, mener Michael meldte ud for 8 måneder siden.
Ja, det hele virker absurd. Her har vi måske årets bedste danske genudgivelse og samtidig så lidt information og markedsføring.
henrik
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 231
Tilmeldt: 11. nov 2004, 21:18
Geografisk sted: sydsjælland

Re: RW udgivelser

Indlæg af henrik »

marius skrev:
henrik skrev:Det er ganske utroligt at forlag eller ny distributør ikke melder noget ud om, hvem der står for disse udgivelser og hvad der kommer og hvornår.
Hvad er planerne, er udgivelserne lukket ned , så der blot kommer et par stykker der var klar ind gennem bagdøren, eller hvad sker der !!
Zoom er jo ude af billedet, mener Michael meldte ud for 8 måneder siden.
Ja, det hele virker absurd. Her har vi måske årets bedste danske genudgivelse og samtidig så lidt information og markedsføring.
Ja jeg er efterhånden desværre overbevist om at kassen er klappet i, og der kun kommer de sidste ting der alligevel er oversat ,og så stopper udgivelserne øv øv øv.
Har de virkeligt solgt så dårligt, ved godt at Michael sikkert ikke må udtale sig om det, men kender da flere der som mig, har alle de originale hæfter, men alligevel bestemte sig for at støtte op om bøgerne.
Superhelte sælger i Danmark Faraos udvider igen, hele den gamle butik til US afdeling og ny butik til DK afdeling, men måske danske oversættelser bare ikke er sagen ?
Senest rettet af henrik 22. dec 2016, 20:28, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4709
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: RW udgivelser

Indlæg af Robin »

D@niel skrev:
Robin skrev:Jeg har de originale DC hæfter
Cool, dem fik jeg aldrig fat i, men de handles forsat lystigt på ebay, så måske en dag :D Skriver du "mvh." hver gang, du poster eller et det noget du har sat den til automatisk?
Det skriver jeg skam selv hver gang, fordi jeg er så høflig :D

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Michael G. Nielsen

Re: RW udgivelser

Indlæg af Michael G. Nielsen »

Watchmen: Det er en revideret oversættelse af oversættelsen fra 2006.

Så vidt jeg er orienteret, er RWs plan at fortsætte med udgivelser i DK.
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 26. feb 2015, 22:34

Re: RW udgivelser

Indlæg af D@niel »

Michael G. Nielsen skrev:Watchmen: Det er en revideret oversættelse af oversættelsen fra 2006
Det er fint med mig. Den udgave har jeg ikke.
Robin skrev:Det skriver jeg skam selv hver gang, fordi jeg er så høflig :D

mvh.
Respekt

mvh. :P
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9868
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: RW udgivelser

Indlæg af Berti Stravonsky »

D@niel skrev:
Michael G. Nielsen skrev:Watchmen: Det er en revideret oversættelse af oversættelsen fra 2006
Det er fint med mig. Den udgave har jeg ikke.
Robin skrev:Det skriver jeg skam selv hver gang, fordi jeg er så høflig :D

mvh.
Respekt

mvh. :P
Det kan jeg bekræfte. Robin er verdens sødeste kollega.
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2236
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: RW udgivelser

Indlæg af Gimli »

Er der nogen herinde der kan fortælle mig, hvilken udgave af Sandman det er RW udgiver?

Er det den "oprindelige" 10 volumes udgave eller er det den nye absolute udgave, som er samlet i 5 volumes?
marius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1254
Tilmeldt: 11. mar 2009, 18:57

Re: RW udgivelser

Indlæg af marius »

Gimli skrev:Er der nogen herinde der kan fortælle mig, hvilken udgave af Sandman det er RW udgiver?

Er det den "oprindelige" 10 volumes udgave eller er det den nye absolute udgave, som er samlet i 5 volumes?
Det må være de oprindelige 10 volumes som RW nu udgiver i deluxeformat. Absolute udgaverne er hver på omkring 600 sider.
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2236
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: RW udgivelser

Indlæg af Gimli »

marius skrev:
Gimli skrev:Er der nogen herinde der kan fortælle mig, hvilken udgave af Sandman det er RW udgiver?

Er det den "oprindelige" 10 volumes udgave eller er det den nye absolute udgave, som er samlet i 5 volumes?
Det må være de oprindelige 10 volumes som RW nu udgiver i deluxeformat. Absolute udgaverne er hver på omkring 600 sider.

Tak for det Marius. Det var også det jeg mente, men forsiden til det første album snød, fordi det ligner det som bruges til absolute udgivelsen.
Besvar