Hjælp til Master of Kung Fu Omnibus 4

Besvar
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9429
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Hjælp til Master of Kung Fu Omnibus 4

Indlæg af Antaeus »

Tjekker man Amazon.co.uk så finder man to udgivelser, der kommer næsten samtidig. Er der nogle der ved om det er samme udgivelse, men med forskellige forsider eller hvorfor er der to udgivelser?

https://www.amazon.co.uk/SHANG-CHI-MAST ... +omnibus+4
Billede


https://www.amazon.co.uk/dp/130290132X/ ... +omnibus+4
Billede
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23000
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Hjælp til Master of Kung Fu Omnibus 4

Indlæg af GoogaMooga »

Samme indhold, øverste er DM varianten af Gene Day, den "rigtige"
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Lars S
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 866
Tilmeldt: 29. mar 2005, 11:38
Geografisk sted: Odense

Re: Hjælp til Master of Kung Fu Omnibus 4

Indlæg af Lars S »

Den øverste er rigtig nok som Googa siger DM udgaven (Direct Marked).
Den stiger oftest ret hurtigt i pris, da den er mere eftertragtet af de lidt mere
fanatiske samlere :wink:

Jeg selv plejer at købe den lidt mindre eftertragte udgave, da jeg er lidt ligeglad med hvilken udgave jeg får og den står alligevel inde i et skab når jeg ikke læser den.

Desuden er den øverste forside repræsenteret inde i selve omnibussen, da det er en forside på et af de blade som samlingen indeholder. Så man får under alle omstændigheder forsiden med.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9429
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Hjælp til Master of Kung Fu Omnibus 4

Indlæg af Antaeus »

Tak, ja jeg tænkte nok det var de to versioner lige som med de andre. Men rart at få bekræftet når man ikke er så velbevandret i serien.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Jostein Hansen
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 46
Tilmeldt: 22. nov 2017, 19:54

Re: Hjælp til Master of Kung Fu Omnibus 4

Indlæg af Jostein Hansen »

Tenker å investere i en av de nye flotte Epic Collections fra Marvel, nemlig Iron Fist - The Fury of Iron Fist, med serier av blant annet Chris Claremont og John Byrne.

Samlingen skal være utgitt både i 2015 og 2018, noen forskjell på disse utgavene?

Hvor mye av dette materialet ble utgitt i Kung Fu magasinet fra Interpresse i årene 1975-86?
Spesielt interessant siden både Iron Fist, Shang-Chi, Richard Dragon m.fl. er lite publisert i Norge.

Hvordan ble rettighetene til å utgi seriene turnert, med serier fra både Marvel og DC?
Brugeravatar
superboy
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 819
Tilmeldt: 24. jun 2005, 16:59

Re: Hjælp til Master of Kung Fu Omnibus 4

Indlæg af superboy »

Marvel pleier å ha to forskjellige cover på sine omnibuser. Et standard cover på de utgavene som går til vanlige bokhandlere (og nettbutikker), og en DM (Direct Marked) som går til spesialbutikker. DM har ofte et mer nostalgisk cover, mens standard utgaven ofte har et nytegnet cover. Opplaget på DM blir trykket utifra forhåndsbestillinger fra spesialbutikkene (previews katalogen) og blir dermed mer vanskelig å få tak i dersom man ikke skaffer den med en gang.

På den nye omnibusen "Conan the Barbarian: The Original Marvel Years Omnibus Vol. 1" har man en DM med cover av Barry Windsor Smith, og en standard med nytt cover av John Cassaday. Selve boken under smussomslaget (dust jacket) er det samme.
Vedhæftede filer
CONANBARB001 x.jpg
CONANBARB001 x.jpg (169.79 KiB) Vist 1187 gange
conan casaday x.jpg
Besvar