Tråden for ABSOLUT ubrugelig tegneserierelateret viden!

Brugeravatar
Karl-E.
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 25. maj 2012, 15:34
Geografisk sted: Lidt nord for Horsens

Re: Tråden for ABSOLUT ubrugelig tegneserierelateret viden!

Indlæg af Karl-E. »

Batman er omskåret og højrehængt! Hvis ikke det er absolut ubrugelig viden så ved jeg ikke hvad det er! :D
Vedhæftede filer
SuM1rnV.png
Karl-Erik Thomsen

"Always be yourself! - Unless you can be a pirate. Then always be a pirate!"
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4711
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Tråden for ABSOLUT ubrugelig tegneserierelateret viden!

Indlæg af Robin »

Det da SUPER vigtigt! Men tror du ikke blot, han har rullet "kraven" tilbage? Hvor er det fra?

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Karl-E.
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 25. maj 2012, 15:34
Geografisk sted: Lidt nord for Horsens

Re: Tråden for ABSOLUT ubrugelig tegneserierelateret viden!

Indlæg af Karl-E. »

Robin skrev:Det da SUPER vigtigt! Men tror du ikke blot, han har rullet "kraven" tilbage? Hvor er det fra?

mvh.
Fra Azzarello & Bermejos Damned 1, en del af DCs Black Lable som efter sigende skulle henvende sig til et mere modent publikum.

Efterfølgende er penissen trukket tilbage (lyder lidt forkert :lol: ) så det er kun allerførste oplag hvor man kan hygge sig med synet. :)
Karl-Erik Thomsen

"Always be yourself! - Unless you can be a pirate. Then always be a pirate!"
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4711
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Tråden for ABSOLUT ubrugelig tegneserierelateret viden!

Indlæg af Robin »

Karl-E. skrev:
Robin skrev:Det da SUPER vigtigt! Men tror du ikke blot, han har rullet "kraven" tilbage? Hvor er det fra?

mvh.
Fra Azzarello & Bermejos Damned 1, en del af DCs Black Lable som efter sigende skulle henvende sig til et mere modent publikum.

Efterfølgende er penissen trukket tilbage (lyder lidt forkert :lol: ) så det er kun allerførste oplag hvor man kan hygge sig med synet. :)
Tak for svar! Og hurtigt! Og jeg har lige været inde i Fantask efter den ugentlige dosis, og der var den med! Jeg kunne heller ikke forstå, at jeg ikke kendte til det/den, men det var jo ikke så sært. Har du den selv, altså udgivelsen?
De flinke folk i Fantask fortalte, at en amerikansk turist havde været nede for at ville købe et eks. mere, udover det han havde givet 40$ for over there :shock: Det havde de ikke! Samtidig fik jeg at vide, at billedet ovenfor bliver endnu mørkere i 2. udgave, så man ikke kan se, hvor nøgen Bruce Wayne er. Af den grund vil "folk" ha' op til 300$ på ebay :roll: for 1. udgaven. Jeg har ikke tjekket det, men mon ikke det holder. Det vil jeg gøre lige om lidt. Jeg gav 63,-kr. Sære tildragelser og mystiske hændelser udi verd'nen.

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Karl-E.
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 25. maj 2012, 15:34
Geografisk sted: Lidt nord for Horsens

Re: Tråden for ABSOLUT ubrugelig tegneserierelateret viden!

Indlæg af Karl-E. »

Robin skrev:Tak for svar! Og hurtigt! Og jeg har lige været inde i Fantask efter den ugentlige dosis, og der var den med! Jeg kunne heller ikke forstå, at jeg ikke kendte til det/den, men det var jo ikke så sært. Har du den selv, altså udgivelsen?
Nej jeg har den ikke. Jeg talte ellers med Maritt fra Fantask til Art Bubble, og hun sagde at jeg skulle sende en email så skulle hun se hvad hun kunne gøre. - Ak, men det glemte jeg så :shock:
Nå, skaden er vel ikke den største da jeg jo ikke samler blade, meeen lige nøjagtigt det blad ville jeg nu gerne have haft fingrene i, da det jo er lidt af en kuriøsitet.

Du har vel læst den Sean Murphy historie der lige er kommet i tpb? Er den go'? ...også en "Black Lable udgivelse.
Karl-Erik Thomsen

"Always be yourself! - Unless you can be a pirate. Then always be a pirate!"
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4711
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Tråden for ABSOLUT ubrugelig tegneserierelateret viden!

Indlæg af Robin »

Den af Sean Murphy - White Knight - ik'?, du nævner, kom først i hæfteform, miniserie på 7 - 9 numre vist med lakerede papomslag og en supergo' historie, også på billedsiden. Den er først blevet "Black Label" i den samlede udgave.
Batman: Damned er ikke et egentligt blad. Den er lidt som den første Dark Knight - sådan lidt "lille" album størrelse. Den tegner BAT!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Henrik Andreasen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 274
Tilmeldt: 28. mar 2004, 13:44
Geografisk sted: Syd for Køge

Re: Tråden for ABSOLUT ubrugelig tegneserierelateret viden!

Indlæg af Henrik Andreasen »

Har lige været på messe i USA, og der var der en del omtale af det famøse billede med Batman's penis. Hæftet blev solgt for mellem $50 og $125 i de forskellige boder. I Overstreet Price Guiden nævner man jo først optræden af forskellige figurer, og dem jeg snakkede med, jokede en del omkring, om OPG ville benævne hæftet som "first apperance" af Batman's penis :-)
Brugeravatar
ovemunk
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 589
Tilmeldt: 9. dec 2016, 18:57

Re: Tråden for ABSOLUT ubrugelig tegneserierelateret viden!

Indlæg af ovemunk »

Robin skrev:Det da SUPER vigtigt! Men tror du ikke blot, han har rullet "kraven" tilbage? Hvor er det fra?

mvh.
Ribtig mange amerikanere er omskåret. Det lykkedes en flok moralister med Kellogs i spidsen (ja ham men morgenmaden) at overbevise rigtig mange mennesker om at en uomskåret tissemand var den sikre vej til penil cancer. Deres bagtanke var at begrænse selvbesmittelse (onani) som de betragtede som en dødssynd. Det er en ret hårrejsende historie fyldt med løgne, halve sandheder og fordrejede statistikker, ........ hmmm, -kunne faktisk være godt stof til en tegneserie...... :roll:
"The chances of anything coming from Mars, are a million to one they said"
morlyk1
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 559
Tilmeldt: 17. maj 2005, 11:21
Geografisk sted: københavn
Kontakt:

Re: Tråden for ABSOLUT ubrugelig tegneserierelateret viden!

Indlæg af morlyk1 »

... med Batman i hovedrollen?
Brugeravatar
Kasper Hviid
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1254
Tilmeldt: 28. feb 2005, 13:02

Re: Tråden for ABSOLUT ubrugelig tegneserierelateret viden!

Indlæg af Kasper Hviid »

Hillemænd, verden bliver da mere og mere åndssvag.

Hvordan skal man overhovedet læse den ramme? Jeg mener, nogle må jo have lavet et manuskrift og alting:

TEXT:
Voice from hand-free mobile: "Negative"
Batman: "Negative?"
Voice from hand-free mobile: "Affirmative"
Batman: "Bullshit."

ILLUSTRATION:
Batmans penis.

Hvordan hulen skulle det give mening?
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4711
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Tråden for ABSOLUT ubrugelig tegneserierelateret viden!

Indlæg af Robin »

Det giver god mening. Nogle snakker med sig selv, andre taler med Batcomputeren. Det er noget nemmere, når man har resten af albummet, så fortvivl ikke! Ingen spoilere herfra :D

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Rudi
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 703
Tilmeldt: 11. jun 2006, 12:25

Re: Tråden for ABSOLUT ubrugelig tegneserierelateret viden!

Indlæg af Rudi »

ovemunk skrev:
Robin skrev:Det da SUPER vigtigt! Men tror du ikke blot, han har rullet "kraven" tilbage? Hvor er det fra?

mvh.
Ribtig mange amerikanere er omskåret. Det lykkedes en flok moralister med Kellogs i spidsen (ja ham men morgenmaden) at overbevise rigtig mange mennesker om at en uomskåret tissemand var den sikre vej til penil cancer. Deres bagtanke var at begrænse selvbesmittelse (onani) som de betragtede som en dødssynd. Det er en ret hårrejsende historie fyldt med løgne, halve sandheder og fordrejede statistikker, ........ hmmm, -kunne faktisk være godt stof til en tegneserie...... :roll:
TC Boyle skrev en ret underholdene roman, The Road To Wellville om Dr. Harvey Kellog. Den blev også filmatiseret med Anthony Hopkins som Kellog, men romanen er - som altid - langt bedre.
Besvar