Det månedlige barometer

Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Det månedlige barometer

Indlæg af Mesterius »

"Håbets tid" del 3 er også et av de nylige høydepunktene for min del. Selv om favoritten min av Émile Bravos Splint-album stadig er det første, "Portræt af helten som troskyldig ung mand", er også de andre albumene av ham blant det beste som har vært laget med Splint de siste tiårene.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Det månedlige barometer

Indlæg af Robin »

Jeg har endnu 3. del til gode. Kan hænde det tilflyder mig i løbet af den søde juletid :D

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Det månedlige barometer

Indlæg af Mesterius »

Robin skrev: 10. dec 2021, 22:05 Jeg har endnu 3. del til gode. Kan hænde det tilflyder mig i løbet af den søde juletid :D

mvh.
Woops -- vet et uhell trodde jeg i farten at det var bind 3 du postet bilde av. :D De ser jo så like ut i coverlayout. Men ja, bind 2 er også veldig bra.
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Det månedlige barometer

Indlæg af Berti Stravonsky »

Jeg har ikke fået læst så mange tegneserier i denne måned. I stedet har jeg været i Lars Høghland og læst om denne herlige gut. Kræft er et modbydeligt møgsvin, sgu.

Men fik i dag en kæmpepakke fyldt med gode minder. Masser af Seriemagasiner og hvor skal jeg smovse i juledagene. Og så fik jeg altså, som I ser, for første gang i mit liv en 1'er.

Den får en hædersplads sammen med min Fantomet # 1.




265550578_10160036248443255_6277422278340595652_n.jpg
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Det månedlige barometer

Indlæg af Robin »

Tillykke med det, du! Det er en flot etter! Tør man spørge om et evt. beløb for erhvervelsen?

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Det månedlige barometer

Indlæg af Berti Stravonsky »

Det må man gerne, men lige her i dette tilfælde, da jeg har købt bladene af en bruger her på sitet, vil jeg være tavs. Simpelthen.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Det månedlige barometer

Indlæg af Robin »

Det er helt fint. Igen, tillykke med købet.

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Det månedlige barometer

Indlæg af Berti Stravonsky »

Heksene-Roald-Dahl-forside.jpg
Heksene-Roald-Dahl-forside.jpg (47.82 KiB) Vist 1359 gange



Bare så at 2022 ikke bringer billedet, at Serieland kun er til gammel mos, så hør her: Heksene er simpelthen en FANTASTISK fortælling, og en vidunderlig læseoplevelse for mig, og en endnu større lytteoplevelse for mine børn. Wauu, en fed bog.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Det månedlige barometer

Indlæg af Robin »

Bedste læseoplevelse i december:

IMG_1144.JPG
IMG_1144.JPG (35.18 KiB) Vist 1332 gange



Bedste køb i december:


IMG_1145.JPG
IMG_1145.JPG (76.55 KiB) Vist 1332 gange

Halv pris på Gucca efter tip fra Antaeus, tak! Ku' ik' la' vær,


mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: Det månedlige barometer

Indlæg af Gimli »

December måneds bedste tegneserie-oplevelse:
Franka.jpg
Franka.jpg (75.23 KiB) Vist 1314 gange
Tordendragens død er en af mine absolutte Franka-favoritter. Der er tale om en eventyrer-fortælling i absolut højeste klasse, hvor jeg især nyder den måde Kui'jpers væver fortid og "nutid" sammen i en historie, der dermed foregår over flere tidsaldre. Det har han gentaget i andre Franka-album, og jeg må sige, at det er en grundskitse, som jeg meget ofte sætter ekstrem stor pris på.

Jeg har ikke købt tegneserier i December, men har googlet så mange årets-bedste tegneserie (USA), så jeg er ved at have en god ide om, hvilke engelske udgivelser som jeg seeder højest.
(I må vente, til jeg har afsendt min ordre i slut-marts/start-april, før jeg afslører hvilke. Dog har jeg købt; Monsters - og det er en udgivelse, som nævnes i mange af top-listerne, så der har jeg formegentligt ramt rigtigt.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Det månedlige barometer

Indlæg af Antaeus »

Gimli skrev: 2. jan 2022, 18:41 December måneds bedste tegneserie-oplevelse:

Franka.jpg

Tordendragens død er en af mine absolutte Franka-favoritter. Der er tale om en eventyrer-fortælling i absolut højeste klasse, hvor jeg især nyder den måde Kui'jpers væver fortid og "nutid" sammen i en historie, der dermed foregår over flere tidsaldre. Det har han gentaget i andre Franka-album, og jeg må sige, at det er en grundskitse, som jeg meget ofte sætter ekstrem stor pris på.

Jeg har ikke købt tegneserier i December, men har googlet så mange årets-bedste tegneserie (USA), så jeg er ved at have en god ide om, hvilke engelske udgivelser som jeg seeder højest.
(I må vente, til jeg har afsendt min ordre i slut-marts/start-april, før jeg afslører hvilke. Dog har jeg købt; Monsters - og det er en udgivelse, som nævnes i mange af top-listerne, så der har jeg formegentligt ramt rigtigt.
Ja, det er en god historie. Cobolt samlebind giver noget ekstra på kvaliteten og så er der lige over 30 siders spændende ekstramateriale.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Det månedlige barometer

Indlæg af Antaeus »

Robin skrev: 2. jan 2022, 16:29 Bedste læseoplevelse i december:


IMG_1144.JPG




Bedste køb i december:



IMG_1145.JPG


Halv pris på Gucca efter tip fra Antaeus, tak! Ku' ik' la' vær,


mvh.
Jeg har så lige købt Bruno Brazil samlebind 3 og 4 samt Rødskæg samlebind 3 til halv pris efter tip fra Robin, mon ikke det bliver mine bedste køb i januar.

Billede
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: Det månedlige barometer

Indlæg af Gimli »

Jeg er en dag for tidlig på den, men da morgendagens tegneserie er en gen-læsning, kan jeg med 99,99% sikkerhed konstatere, at januar 2022 bedste tegneserieoplevelse er;
USS Nebraska.jpg
USS Nebraska.jpg (45.41 KiB) Vist 1153 gange
Som tidligere skrevet - Helligdommen er en virkelig vellykket spændingstegneserie. Kan anbefales. Det er tredje gang jeg læser den, og den holder stadig. Det tager lidt tid at blive dus med navnene/personerne. Men med en lille indsats, kan logikken sagtens findes.

Har (som sædvanlig) ikke købt noget - det bliver sikkert først april jeg bestiller.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Det månedlige barometer

Indlæg af GoogaMooga »

Antaeus skrev: 2. jan 2022, 19:42
Jeg har så lige købt Bruno Brazil samlebind 3 og 4
Pas godt på den løse side... :wink:
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Det månedlige barometer

Indlæg af Antaeus »

Gimli skrev: 30. jan 2022, 19:30 Jeg er en dag for tidlig på den, men da morgendagens tegneserie er en gen-læsning, kan jeg med 99,99% sikkerhed konstatere, at januar 2022 bedste tegneserieoplevelse er;

USS Nebraska.jpg

Som tidligere skrevet - Helligdommen er en virkelig vellykket spændingstegneserie. Kan anbefales. Det er tredje gang jeg læser den, og den holder stadig. Det tager lidt tid at blive dus med navnene/personerne. Men med en lille indsats, kan logikken sagtens findes.

Har (som sædvanlig) ikke købt noget - det bliver sikkert først april jeg bestiller.
Helligdommen 1 er god, men 2'eren kunne slet ikke leve op til samme standard.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Besvar