Dansk Tarzan Index

Besvar
Asger Pedersen
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 882
Tilmeldt: 28. sep 2006, 22:53
Geografisk sted: Le grand de l'Oiseaux a la Gare

Dansk Tarzan Index

Indlæg af Asger Pedersen »

For nogle år siden, vist nok i januar 2018 var der én herinde, der efterlyste et dansk Tarzan-index. Jeg har som ren overspringshandling, når jeg var træt af at restaurere Willy på eventyr-sider, lavet ét i Excel. Det er delvist bygget over et, min bropr Bjarne og jeg lavede i et stilehæfte for over 40 år siden. Det er ikke komplet, da jeg ikke har alle bladene, og nogle af dem, jeg har, kan jeg ikke finde; det er ikke altomfattende, da jeg kun har lavet index over de ordinære Tarzan-blade, det er ikke udførligt, da jeg i mange tilfælde ikke kender forfatter, tegner og originaludgivelse, og jeg har ikke brugt alt for megen tid til at søge på nettet; og det er sikkert heller ikke korrekt i alle detaljer; men hvis nogen kan bruge det og evt. lægge det på Comicwiki eller en anden hjemmeside, er de velkomne til at bringe det, komplettere det og bruge det.
Jeg prøver at vedhæfte det her, - Nå, det kan man ikke - I kan kontakte mig med PM, skriv til mig, hvis det er... ellers arbejder jeg nok lidt videre på det hen ad vejen
Don't take life serious, it ain't nohow permanent.
Pogo Possum

www.willy-centret.dk
Besvar