Hvor ofte logger du ind her?

Besvar
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Hvor ofte logger du ind her?

Indlæg af GoogaMooga »

I løbet af et døgn, måske fire-fem gange. Det har været mere, men der sker jo ikke rigtigt noget. Holder dette forum mon året ud? Hvad er alternativet? Nummer 9? Fint, hvis man kan lide graphic novels. Facebook grupper? Fint igen, men trådene har en kort levetid, glider ned på siden og over i glemslen. Det er for nemt bare at give mig skylden for dette historiske lavvande. Ja, der har været meget blæst om min person, men jeg synes da, jeg skikker mig nu, og det agter jeg at blive ved med. Jeg vil også gerne understrege, jeg har aldrig ønsket at gøre nogen noget ondt eller træde nogen over tæerne. Tværtimod har jeg vedholdende fundet på nye emner, både i travle perioder og i stille perioder, og det har jeg gjort hele vejen op.

Billede
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Hvor ofte logger du ind her?

Indlæg af Robin »

Nogle dage slet ikke eller én gang, andre dage en 10 stykker. Jeg tror ikke og synes heller ikke, det skal lukke eller lukker. Jeg bliver i hvert fald ved, og det gør du vel også? Og der er da bestemt også mange andre, der rør på sig, som Dirch Passer sagde i en af sine monologer. Der er forskel i aktivitetsniveauet, men så'n er det vel. Jeg tror, der er nogle, der har problemer med at komme herind, f, eks. har der været stille omkting Anteus, efter at han fortalte om et problem, han havde mht. at logge ind. Der er "ups and downs" i aktivitetsniveau. Nummer 9 er ikke rigtig sammenlignelig, synes jeg. Der er ikke såd'n et forum, hvor snakken flyder frit, eller har mulighedfor det.

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: Hvor ofte logger du ind her?

Indlæg af Gimli »

Jeg kigger ind 1 gang om dagen. Er der noget jeg vil kommentere logger jeg ind og laver et indlæg. Hvis det er noget der bliver til udvekslinger af synspunkter, kan jeg logge på flere gange. Hvor meget jeg bidrager med kan komme lidt i bølger. Afhængigt af arbejdspres og behov for supplerende interesser. Lige pt. Er jeg nok lidt mættet af tegneseriesnakke (ikke af tegneserier), og så nedtoner jeg indlæggene. Men jeg regner bestemt med at der kommer lidt mere gang i dem igen. :wink:
Asger Pedersen
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 876
Tilmeldt: 28. sep 2006, 22:53
Geografisk sted: Le grand de l'Oiseaux a la Gare

Re: Hvor ofte logger du ind her?

Indlæg af Asger Pedersen »

Jeg logger på en til to gange om dagen, måske lidt flere, hvis jeg har skrevet et indlæg, der kommer svar på. Jeg er ikke den flittigste indlægger og er nok for kritisk overfor mig selv mht. at skrive. Der er heldigvis andre, der tør skrive mere frit fra leveren.
Don't take life serious, it ain't nohow permanent.
Pogo Possum

www.willy-centret.dk
Maximum
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 463
Tilmeldt: 22. sep 2008, 23:24
Geografisk sted: Central Florida

Re: Hvor ofte logger du ind her?

Indlæg af Maximum »

Jeg skriver dog sjaeldent men nyder at laese den daglige sidst pa dagen, samt Zoom for at laese om nye udgivelser.
Googamooga har ret med Facebook og Side 9, Serieland er absolutte det bedste at finde og snakke om ting.

Jeg tror der er mange som mig der laeser i baggrunden og selv om der er perioder hvor der er lidt stille sa regner jeg med det fortsaetter.
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Hvor ofte logger du ind her?

Indlæg af Frank Madsen »

Et par gange om dagen. Ud over Serieland er der ikke rigtig andre steder, hvor det er muligt at debattere tegneserier på samme måde - bortset fra Tegneseriedebat på Facebook, hvor Jesper Ilum gør en stor indsats for at holde debatten i gang og starte nye tråde, hvor han altid skriver lange, læseværdige oplæg til det nye emne.
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Hvor ofte logger du ind her?

Indlæg af Berti Stravonsky »

Selvfølgelig holder dette forum året ud og andre år med.

Der vil altid være, og har altid været, tørre perioder.

Selv har skolehjemsamtaler (I aner ikke, hvor belastende sådanne kan være) taget både tid og energi, så jeg har ikke hverken skrevet eller læst, som jeg ellers gør herinde.

Googa, vi mangler en rask lille verbal krig. Er det ikke noget for dig? Uanset hvor skørt dit ærinde må være, så lover jeg, at jeg bakker dig op :D

Nej. Spøg til side. Vi overlever. Og om få dage, så er der nok sket et eller andet...
Erling G-P
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 272
Tilmeldt: 27. sep 2008, 18:02

Re: Hvor ofte logger du ind her?

Indlæg af Erling G-P »

Undertegnede er normalt forbi adskillige gange i løbet af dagen, for at se om der er nye, potentielt interessante tråde, eller nyt i allerede eksisterende som jeg følger med i. Er for mig det primære sted jeg hører om tegneserienyheder, da jeg ikke er på Facebook.

Er desværre ikke så flink til at skrive, men vil prøve at være lidt mere aktiv.

Venlig hilsen
Erling G-P
Brugeravatar
ovemunk
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 589
Tilmeldt: 9. dec 2016, 18:57

Re: Hvor ofte logger du ind her?

Indlæg af ovemunk »

Plejer også at kikke et par gange om dagen. 8)
"The chances of anything coming from Mars, are a million to one they said"
Brugeravatar
Laila J. Graf
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 358
Tilmeldt: 7. feb 2006, 15:55
Geografisk sted: Sall

Re: Hvor ofte logger du ind her?

Indlæg af Laila J. Graf »

Jeg er lidt ujævn i min indlogning, det svinger lidt med arbejdstravlhed og så helt ærligt, om jeg lige husker det.

Men siden ligger som en favorit i min bogmærkelinje, så kommer da i tanke om den en gang imellem :)
Også kendt som A.N.D.E.R.S.I.N.E.
Besvar