Midnight confession: Har du nogensinde lavet rift på smudsomslag eller hæfter?

Besvar

Hvordan så med de rifter?

Lever med dem. Skøre hæfteklammer er værre.
5
63%
Opgraderer hurtigst muligt.
0
Ingen stemmer
Sætter mig ned og græder.
1
13%
Jeg er sgu' da ligeglad med sådan noget.
2
25%
 
Afgivne stemmer: 8

Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Midnight confession: Har du nogensinde lavet rift på smudsomslag eller hæfter?

Indlæg af GoogaMooga »

Nå, hvad har du at sige, min søn? :)

Rifter, de små sataner, der i dén grad skærer i øjnene og får tårer til at trille. Kan nogen samler helt sige sig fri for dem? Har vi ikke alle måttet gå på kompromis én eller flere gange?

Og så den værste: en skade, man selv har forvoldt. Hos mig var det en dag i Fantask, oppe på kontoret. Min mor og jeg var kommet for at hente månedens Previews bestilling, og da vi gennemgik varerne, kom jeg for skade at lave en lillebitte rift på en Fanta Peanuts Dailies hc. Bare en millimeter eller to. Men nok til at genere mig resten af mit liv. En rift er en rift.

Så var der Art Spiegelman og kunstbladet RAW - Hvem husker ikke vol.1, #7, med afrevet hjørne, som så lemfældigt var tapet på igen. Dér tog Spiegelman fusen på os alle!

Billede
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Asger Pedersen
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 876
Tilmeldt: 28. sep 2006, 22:53
Geografisk sted: Le grand de l'Oiseaux a la Gare

Re: Midnight confession: Har du nogensinde lavet rift på smudsomslag eller hæfter?

Indlæg af Asger Pedersen »

Jeg fik engang en pakke fra Runepress (Carsten Søndergaard), hvor jeg tog en saks og ridsede tapen over - og en ridse i omslaget på en luksusudgave af Pellos’ Futuropolis på originalsproget fransk. Øvøvøvøv!!! Den står stadig på hylden, og jeg græmmes en lille smule, hver gang jeg ser den.
Don't take life serious, it ain't nohow permanent.
Pogo Possum

www.willy-centret.dk
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Midnight confession: Har du nogensinde lavet rift på smudsomslag eller hæfter?

Indlæg af Berti Stravonsky »

Rifter nej. Men buler og stød i massevis, når man forsøger at balancere leverpostejmadder, varm kaffe, en dansk vand samt en tegneserie, og forsøger at åbne en dør. Så falder først madder og kaffe, og kaffen rammer ens bare tæer og så ryger bogen.
Erling G-P
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 272
Tilmeldt: 27. sep 2008, 18:02

Re: Midnight confession: Har du nogensinde lavet rift på smudsomslag eller hæfter?

Indlæg af Erling G-P »

Ja, adskillige gange, men husker intet specielt. Indikation af at det ikke betyder så meget for mig - jeg køber trods alt serierne for at læse dem, men selvfølgelig er det ærgerligt når det sker, og jeg ærgrer mig da også i øjeblikket lige efter.

En ting gav dog anledning til en del frustration sidste år, men var kun indirekte min egen fejl: Sad i haven og læste ekstramateriale i det første Blueberry samlebind, da en musvit i træet bag mig droppede en klat direkte ned i bogen. Kunne ikke undgå at papiret gik i opløsning, da det matte papir suger som bare h.. Gav tillige en plet på den tilstødende side, der kan ses på begge sider. Ved at situationen var komisk, men med prisen in mente må jeg indrømme at jeg bandede!

Venlig hilsen
Erling G-P
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Midnight confession: Har du nogensinde lavet rift på smudsomslag eller hæfter?

Indlæg af Berti Stravonsky »

Man burde skyde alle fugle. Alle.
Erling G-P
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 272
Tilmeldt: 27. sep 2008, 18:02

Re: Midnight confession: Har du nogensinde lavet rift på smudsomslag eller hæfter?

Indlæg af Erling G-P »

Berti Stravonsky skrev: 1. apr 2021, 21:36 Man burde skyde alle fugle. Alle.
Jeg kunne nøjes med tyrkerduerne, men dem ville jeg til gengæld også gerne blæse knoppen af... :wink:

Venlig hilsen
Erling G-P
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Midnight confession: Har du nogensinde lavet rift på smudsomslag eller hæfter?

Indlæg af Frank Madsen »

Jeg har lavet en del stearinlysbilleder i min barndom.

Her er en munter side med forslag til kreative aktiviteter, der går tæt på emnet:

http://200procent.blogspot.com/2012/03/ ... ryppe.html
Vedhæftede filer
DSC_0245_web.jpg
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Midnight confession: Har du nogensinde lavet rift på smudsomslag eller hæfter?

Indlæg af GoogaMooga »

Det gjorde jeg også. Siderne bleget for altid. :)
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Besvar