Million Dollar Comics

Besvar
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Million Dollar Comics

Indlæg af GoogaMooga »

Previews kataloget bliver da også mere og mere uinteressant, som årene går. Seneste nummer er ingen undtagelse. "Det er jo bare mere af det samme," som Rolf Bülow engang sagde til mig oppe på kontoret i Skt. Peders Stræde. Stramtsiddende spandex-helte i ulidelige crossovers, blottet for enhver personlighed. Gaaab, hvor er det dog trivielt... Hist og her finder man så en spændende oldie, men der er langt mellem snapsene. Nu kommer Overstreet Comic Book Price Guide #51 snart - 21. juli 2021. Og der bliver som vanligt markedsrapport fra Bob Overstreet i egen høje person. Som optakt til det sture, sture nummer af Guiden, har Comic Book Marketplace så indrykket en helsides i Previews kataloget, med comic books, der har passeret million dollar tærsklen. Hvem fanden køber disse ting? Du kan formentlig få faksimiler til en dollar. Den eneste, jeg har hørt om, der er gået offentlig, er Hollywood skuespilleren Nicholas Cage, og han har da også forlængst solgt sin Action #1 igen. De lever i anonymitet, de skøre investorer. Med deres slabbede hæfter, som de ikke tør røre ved. Have fun again.

Action Comics #1 CGC 9.0: $3.207.852
Batman #1 CGC 9.4: $2.220.000
Detective Comics #27 CGC 7.0: $1.500.000
Marvel Comics #1 CGC 9.4: $1.260.000
Amazing Fantasy #15 CGC 9.6: $1.100.000
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
marius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1254
Tilmeldt: 11. mar 2009, 18:57

Re: Million Dollar Comics

Indlæg af marius »

GoogaMooga skrev: 12. apr 2021, 20:28 Previews kataloget bliver da også mere og mere uinteressant, som årene går. Seneste nummer er ingen undtagelse. "Det er jo bare mere af det samme," som Rolf Bülow engang sagde til mig oppe på kontoret i Skt. Peders Stræde. Stramtsiddende spandex-helte i ulidelige crossovers, blottet for enhver personlighed. Gaaab, hvor er det dog trivielt... Hist og her finder man så en spændende oldie, men der er langt mellem snapsene.
Eller måske er det dig som bliver mere og mere en gammel sur mand, som årene går?
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Million Dollar Comics

Indlæg af GoogaMooga »

Altid nemmere at lange ud efter en trådstarter i stedet for at bidrage med eget emne. Nå, men jeg fandt så 10 titler, godt nok alle fra før 1980, men hvad så? Hvis du kan lide det nye, skal du da bare læse løs, og have din mening, og give den til kende.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Besvar