Hvad får dig til at købe en newie?

Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Hvad får dig til at købe en newie?

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Ha ha, nuvel, man må kalde Angelus, hvad man vil. Et tegneseriealbum eller en graphic novel. Det er uanset hvad en fremragende tegneserie.

Når jeg ikke rigtig troede på SHI, var det nok også, fordi José Homs fremstod som et følsomt gemyt, der - uanset hans åbenlyse kvaliteter - havde svært ved at følge noget til dørs. Han havde jo lavet fremragende Red Sonja-tegneserier, men indrømmede også, at han simpelthen ikke kunne finde sig til rette med at være underlagt forløbende deadlines på løbende serier. Det gentog sig med den europæiske tegneserieudgave af Stieg Larssons Millennium-tegneserie, som han ligesom Red Sonja opgav undervejs. På sin vis jo menneskeligt og sympatisk, men ikke hvis man er forlægger af de pågældende serier.

Homs er uden tvivl et af de største moderne europæiske talenter i en tradition fra fx Hermann og Bilal. Og det vil da være fremragende, hvis Shadowzone inviterer ham til en kommende danske tegneseriemesse. Jeg vil i hvert fald gerne møde ham.
The Elder
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 354
Tilmeldt: 10. sep 2006, 14:20
Geografisk sted: Brøndby
Kontakt:

Re: Hvad får dig til at købe en newie?

Indlæg af The Elder »

Hvad får mig til at købe ?
Tegningerne.
Så jeg skal,helst stå med et album og kunne bladre det, for ar få et indtryk af, om ‘det er noget’
Her er e-voke dog en god hjælp, for de lægger også nogle sider til gennemsyn. Det kan hjælpe lidt.
"Always Look On The Bright Side of Life
Besvar