Mickey's Craziest adventures

Besvar
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Mickey's Craziest adventures

Indlæg af Gimli »

Jeg har netop erhvervet mig et eksemplar af; Mickey's craziest adventure. Jeg forundredes over forordnes beskrivelse af værkets oprindelse. Det fremstilles jo som om, at det knap nok er; Trondheim og Keramides egen kreation, men at de blot har tilvirket et andet værk.

Med fare for at blive plat; er det en and - eller er den god nok?

Hvis den er god nok, hvem er så de egentlige skabere? (hvis det er noget, som er muligt at finde ud af).
Brugeravatar
Vigan
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 911
Tilmeldt: 24. maj 2010, 22:48
Geografisk sted: 56.127211, 8.90295

Re: Mickey's Craziest adventures

Indlæg af Vigan »

Det er for sjov. Det er dem, der har lavet det, men de kører ironien helt ud.
Brugeravatar
Erling Søby
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1838
Tilmeldt: 19. aug 2008, 13:31

Re: Mickey's Craziest adventures

Indlæg af Erling Søby »

Og det gør de godt nok sjovt! - Det er noget af det sjoveste jeg har læst i årevis, og det er så jeg under læsningen ærgrer mig over, at historien bag ikke er sand. Der er én af siderne, hvor der helt bevidst mangler et hjørne af den trykte side; jeg har hørt at både Egmont og Faraos Cigarer fik henvendelser fra købere, der ville have deres eksemplar byttet, da de mente der var tale om et fejltryk.
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: Mickey's Craziest adventures

Indlæg af Gimli »

Tusind tak for svar, både Vigan og Erling. Jeg har jo min "autisme" vedr. læsning, så for mig er det lidt vigtigt, om det er 1969 eller 2016, som er det reelle udgivelsesår. Jeg glæder mig til at læse denne historie. Jeg har nemlig tidligere noteret mig Erlings begejstring omkring netop dette album.
Besvar