E-voke indkøbslisten et godt stykke frem

Brugeravatar
Erling Søby
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1838
Tilmeldt: 19. aug 2008, 13:31

Re: E-voke indkøbslisten et godt stykke frem

Indlæg af Erling Søby »

GM:
Jamen, så har vi alt minus de tre bind.
Det er ikke korrekt. Det forudsætter at E-voke ender med at udgive hele Tout Vance, dvs. også de bind, der kom med tidlige korte historier. Her foregriber du begivenhedernes gang.

Og hvad Bob Morane angår, så udkom en del af de bind, der mangler i Zooms udgave, i hhv. Super Serien Senior og i SuperTempo. Det er kun de to sidste bind af Vance, der mangler på dansk.
Så må vi se om Zoom kan overtales til at gå ned i oplag og op i pris, så vi kan få dem.
Jeg anser det for fuldstændigt udelukket, at Zoom vil gøre yderligere med Bob Morane.
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: E-voke indkøbslisten et godt stykke frem

Indlæg af GoogaMooga »

Erling Søby skrev: 19. aug 2021, 23:44 GM:
Jamen, så har vi alt minus de tre bind.
Det er ikke korrekt. Det forudsætter at E-voke ender med at udgive hele Tout Vance, dvs. også de bind, der kom med tidlige korte historier. Her foregriber du begivenhedernes gang.

Og hvad Bob Morane angår, så udkom en del af de bind, der mangler i Zooms udgave, i hhv. Super Serien Senior og i SuperTempo. Det er kun de to sidste bind af Vance, der mangler på dansk.
Så må vi se om Zoom kan overtales til at gå ned i oplag og op i pris, så vi kan få dem.
Jeg anser det for fuldstændigt udelukket, at Zoom vil gøre yderligere med Bob Morane.
Okay, tak for uddybning, så må jeg se, hvad jeg mangler af Super Tempo. De tidlige korte kan til nød undværes.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Besvar