Dansk Tegneserieråd

Besvar
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Dansk Tegneserieråd

Indlæg af Gimli »

På nummer 9 har Radio Rackham lagt en podcast ud, hvor alle opfordres til at møde op til generalforsamling d. 2. September. Opfordringen er hermed givet videre.

Desværre betyder den geografiske afstand (med dertilhørende tid og økonomiske udgifter), at det ikke er en mulighed for mig. Men jeg håber mange vil dukke op, og dermed være med til at sikre en opretholdelse af en forening, som i den grad har været med til at påvirke mulighederne og interessen for det medium, som alle herinde holder så meget af. Jeg er godt nok usikker på, hvordan det havde set ud med tegneseriemarkedet og udgivelsesudvalget i Danmark i dag, uden den indsats der har været lagt af denne instans.

Thomas Thorhauge stiller op - blot som orientering - lad det være første skridt i sikringen af foreningens fortsatte virke.
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Dansk Tegneserieråd

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Det er nu ikke Thomas Thorhauge, der stiller op, det er Matthias Wivel, som gør en aktiv indsats for at videreføre Dansk Tegneserieråd i en eller anden mulig form.

Man kan høre podcasten her:
https://nummer9.dk/podcast/radio-rackha ... qPRtA7RSRc
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: Dansk Tegneserieråd

Indlæg af Gimli »

Tillykke til den nye bestyrelse, håber virkelig at projektet med at få tegneseriemuseumets samling fremtidssikret. Virkelig et af de vigtigste opgaver for fremtiden.
Besvar