Over 800 sider med den originale Golden Age Ghost Rider

Besvar

Hvordan ordner du Ghost Rider?

Golden Age (Dick Ayers, Frank Frazetta)
1
20%
Bronze Age (Mike Ploog)
1
20%
begge
1
20%
ingen af dem
2
40%
 
Afgivne stemmer: 5

Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Over 800 sider med den originale Golden Age Ghost Rider

Indlæg af GoogaMooga »

Måske kan I huske den første hc med Golden Age "Ghost Rider", der udkom for nogle år siden. Det var Canton Street Press, der udgav den, og meningen var, at vi skulle have serien komplet. Der kom dog ikke flere bind, men dette ene bind er nu dejligt nok at have stående. Spørgsmålet var så, hvad gjorde man for at få resten af Dick Ayers' hovedværk? Var det virkelig nødvendigt at samle de sort-hvide danske western hæfter for at få mere?

Billede

Nu har Gwandanaland så udgivet hvad der antageligt er den komplette serie, der kørte i flere forskellige titler dengang. Over 800 sider mod Canton Street Press bogens 192 sider.

Billede

The Complete Ghost Rider Super Giant: Gwandanaland Comics #3189 -- The Original Golden Age Spectral Superhero! Over 800 Pages! Paperback – September 9, 2021
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Over 800 sider med den originale Golden Age Ghost Rider

Indlæg af Robin »

Jeg er VILD med Golden Age Ghost Rider. Jeg har selvfølgelig en masse af de nyere Ghost Rider, heldigvis også nogle, hvor han rider på hest og hedder Phantom Rider. Skønner.

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Over 800 sider med den originale Golden Age Ghost Rider

Indlæg af GoogaMooga »

Robin skrev: 10. sep 2021, 21:55 Jeg er VILD med Golden Age Ghost Rider. Jeg har selvfølgelig en masse af de nyere Ghost Rider, heldigvis også nogle, hvor han rider på hest og hedder Phantom Rider. Skønner.

mvh.
Jeg tænkte på dig, Robin, da jeg postede opslaget. :) Kan du huske, hvor lange historierne var? Var det 10-siders?
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Over 800 sider med den originale Golden Age Ghost Rider

Indlæg af Robin »

Helt tilfældigt havde jeg lige Gunfight serien nr. 48 ved hånden :lol: , og dér er en 7 - siders historie. Jeg skal ikke lægge hovedet på blokken og sige at alle er det, men i hvert fald deromkring! I samme nummer er der både Vigilante og Nathøgen, som også hedder Nighthawk af og til. Et super nummer! Og var der også Durango? Tror det, men nu har jeg lagt det væk :roll: .

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Besvar