Black Friday - erfaringer

Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Frank Madsen »

For at vende tilbage til emnet - sort of:

Eudor har vanen tro ikke black friday-tilbud, men vi har lige justeret priserne på flere af vores tegneserier op og ned:

Sussi Bechs Samlede Værker komplet + bonus koster nu DKK 2.599,00 mod før DKK 2.775,00.
Tilbuddet omfatter 7-bindsværket “Sussi Bechs Samlede Værker”, der samler Sussi Bechs 19 klassiske tegneseriealbum med Zainab, Nofret, Aida Nur, Dalila den Drevne, De vilde svaner og Egtved Pigen i store luksusbind fyldt med spændende ekstramateriale – alt 1.176 sider. Oveni får du albummet Slave i Levanten + en flot plakat (50 x 70 cm) med forsidemotivet fra Nofret bind 2 + Seriefrämjandets portfoliobog om Sussi fra 2010 + fri fragt.
Tilbuddet giver en besparelse på DKK 319,00 i forhold til at købe de 8 bind hver for sig.

Aida Nur - samlet udgave koster nu DKK 299,00 mod tidligere DKK 325,00

Dalila den Drevne - samlet udgave koster nu DKK 299,00 mod tidligere DKK 325,00

Ørsted – Han satte strøm til verden koster nu DKK 195,00 mod før DKK 185,00
Vi har 12 eks. tilbage af 5. oplaget, alle signerede af Sussi, Ingo og Jens Olaf, og derefter tager vi hul på 6. oplaget.

Nofret - Slave i Levanten koster nu også DKK 195,00 mod tidligere DKK 185,00.
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Antaeus »

GoogaMooga skrev: 24. nov 2021, 10:58
Mogens skrev: 24. nov 2021, 10:44
GoogaMooga skrev: 24. nov 2021, 00:00 Jeg har aldrig kunnet benytte mig af Black Friday tilbud, da jeg aldrig har penge, når de falder.
Jeg troede ikke, at du manglede penge, hvis du seriøst overvejer/overvejede at betale 70.000 kr. for et genoptryk af Jerry Spring med en ny forside. :D
Det ville ikke koste 70.000, men et noget mindre fem-cifret beløb, måske 20-30.000. Som jeg heller ikke har. :) Jeg har faktisk ikke andet end gæld. :wink: Per Vadmand har ophavsretten til sin oversættelse, som jeg ville kunne genbruge, og det grafiske ville jeg også få, hvis jeg er medudgiver. Tryk ville være i mikro-oplag, så den dyreste post ville være nye rettigheder og filer fra Dupuis. Men efter tilbagemeldinger herindefra at dømme, er der vist ingen, der ville spendere 400 kr. for at få den korrekte forside, forstå det om man kan. Det er som om, der hviler en forbandelse over den danske udgave af "Jerry Spring", og det er smadderærgerligt, for det en en af de flotteste europæiske tegneserier overhovedet.
Det er fuldstændig ligegyldigt hvilken serie og album det drejer sig om, så ville jeg ikke genkøbe samlebindet for kun en ny forside.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af GoogaMooga »

Antaeus skrev: 24. nov 2021, 20:17
Det er fuldstændig ligegyldigt hvilken serie og album det drejer sig om, så ville jeg ikke genkøbe samlebindet for kun en ny forside.
Uforståeligt, men vigtig viden for mig.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Antaeus »

BLACK FRIDAY
Jeg synes det er ret begrænset med gode tilbud, hvor jeg har tjekket.
Har i fundet nogle rigtig gode tilbud for især de danske klassiske serier, der virkelig batter?

Saxo Premium: Priserne er ikke særlig nedsatte, pånær enkelte udenlandske tegneserier
Gucca: Opfatter jeg ikke som gode tilbud, andre steder har bedre
Imusic: Opfatter jeg ikke som gode tilbud, andre steder har bedre
Faraos: 15% (altså kun 5% bedre end hvis man er medlem), 20% hvis man møder op (kun 10% bedre)
E-voke: 15-20%, enkelte bedre tilbud
Cobolt: Tilbud, men ingen som har min interesse. Deres Bogforum pris for fx Franka var bedre.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
redneck
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 341
Tilmeldt: 24. mar 2008, 08:41
Geografisk sted: Odense

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af redneck »

Antaeus skrev: 26. nov 2021, 15:10 BLACK FRIDAY
Jeg synes det er ret begrænset med gode tilbud, hvor jeg har tjekket.
Har i fundet nogle rigtig gode tilbud for især de danske klassiske serier, der virkelig batter?
Det korte svar (og næsten det lange) er: Nej! Det ser virkelig sløjt ud, særligt Saxo, der tidligere var ret gode på Black Friday, er stået helt af ræset. Til gengæld er https://www.williamdam.dk/ ret skarpe med priserne, det er bare permanent. De har også et par tegneserier på særligt Black Friday udsalg, det er bare helt uinteressante titler i mine øjne.
Ja, jeg hedder Morten! Og skriver om tegneserier på Nummer9.dk - https://nummer9.dk/author/mortentjalve/
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Antaeus »

redneck skrev: 26. nov 2021, 17:09
Antaeus skrev: 26. nov 2021, 15:10 BLACK FRIDAY
Jeg synes det er ret begrænset med gode tilbud, hvor jeg har tjekket.
Har i fundet nogle rigtig gode tilbud for især de danske klassiske serier, der virkelig batter?
Det korte svar (og næsten det lange) er: Nej! Det ser virkelig sløjt ud, særligt Saxo, der tidligere var ret gode på Black Friday, er stået helt af ræset. Til gengæld er https://www.williamdam.dk/ ret skarpe med priserne, det er bare permanent. De har også et par tegneserier på særligt Black Friday udsalg, det er bare helt uinteressante titler i mine øjne.
Ja, Saxo Premium er generelt sløje. For over 5 år siden havde de fantastiske tilbud, herefter gode tilbud engang imellem, nu er tilbuddene nærmest helt væk.
Nu kiggede jeg lige på Tim & Thomas, Rødskæg samt Allan Falk som er nogle af de jeg kigger efter. Og her skiller Williamdam sig ikke positivt ud, snarere tværtimod.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
LarsChristiansen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 143
Tilmeldt: 1. feb 2021, 21:27
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af LarsChristiansen »

E-voke: 15-20%, enkelte bedre tilbud
Fra E-voke's kant vil jeg da lige kommentere på det, som lyder lidt fesent som det er opstillet... :|

Hos os giver vi 20% på samtlige af vores udgivelser – online –; Også de helt nye; såsom "Howard Flynn", "Bigfoot" mfl. – og i forvejen er vi nok det forlag som tager den laveste vejledende pris for vores album... – Så vi kan da håbe at der er lidt forståelse for at vi ikke også kan sætte det så langt ned, at vi også skal til at lægge penge med ned i hver kuvert og pakke... :D :D :D
På vegne af andre forlag som vi forhandler er der varierende rabatsatser som går fra; ingen, til 15%, 20%, 30%, 40%, 50% og vist endda også enkelte album som er endnu billigere. %'erne er ikke markeret, men man kan i hvert fald se den nedsatte pris. Men prøv at kigge vores side ved selvsyn – vi mener i hvert fald, at der er masser af gode tilbud – og man nok skal slå til senest søndag :) www.e-voke.dk
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Antaeus »

LarsChristiansen skrev: 26. nov 2021, 18:00
E-voke: 15-20%, enkelte bedre tilbud
Fra E-voke's kant vil jeg da lige kommentere på det, som lyder lidt fesent som det er opstillet... :|

Hos os giver vi 20% på samtlige af vores udgivelser – online –; Også de helt nye; såsom "Howard Flynn", "Bigfoot" mfl. – og i forvejen er vi nok det forlag som tager den laveste vejledende pris for vores album... – Så vi kan da håbe at der er lidt forståelse for at vi ikke også kan sætte det så langt ned, at vi også skal til at lægge penge med ned i hver kuvert og pakke... :D :D :D
På vegne af andre forlag som vi forhandler er der varierende rabatsatser som går fra; ingen, til 15%, 20%, 30%, 40%, 50% og vist endda også enkelte album som er endnu billigere. %'erne er ikke markeret, men man kan i hvert fald se den nedsatte pris. Men prøv at kigge vores side ved selvsyn – vi mener i hvert fald, at der er masser af gode tilbud – og man nok skal slå til senest søndag :) www.e-voke.dk
Tak, Lars.
Jeg har bestemt tjekket jeres side og i er en af dem med de bedste tilbud.
Det er dog endda meget langt fra det man fx kunne få på Saxo Premium for nogle år siden, de tider er desværre væk ser det ud til. Det var så med månedligt abonnement, men det var meget lavt hvis man var storkøber af tegneserier og gratis forsendelse.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Frank Madsen »

Antaeus skrev: 26. nov 2021, 15:10Jeg synes det er ret begrænset med gode tilbud, hvor jeg har tjekket.
Har i fundet nogle rigtig gode tilbud for især de danske klassiske serier, der virkelig batter?
Selv om Eudor er for fine til at have Black Friday-tilbud (puha!), holder det os selvfølgelig ikke tilbage fra at fejre

SUSSI BECHS FØDSELSDAG

med 15% fødselsdagsrabat på alle titler i webshoppen til og med søndag kl. 23:59.

Man skal benytte rabatkoden SUSSI, når man afslutter ordren. Så får man rabatten.

Det betyder f.eks., at Sussi Bechs Samlede Værker + bonus lige nu kan fås for 2.209,15 DKK inklusive forsendelse. Det har flere allerede benyttet sig af (der tikkede lige en bestilling ind, mens jeg skrev dette :-)).
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Berti Stravonsky »

Jeg er nu ganske godt tilfreds. Jeg har købt ganske lidt, men alene på to udgivelser har jeg sparet 398,- og så er fragten endda gratis.

Er I lidt for forvænte derude?
marius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1254
Tilmeldt: 11. mar 2009, 18:57

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af marius »

Antaeus skrev: 26. nov 2021, 18:10

Det er dog endda meget langt fra det man fx kunne få på Saxo Premium for nogle år siden, de tider er desværre væk ser det ud til. Det var så med månedligt abonnement, men det var meget lavt hvis man var storkøber af tegneserier og gratis forsendelse.
Jeg er også skuffet over tilbuddene. Det var en forbrugsfest dengang Saxo flere gange om året havde store og vanvittige rabatter på tegneserier. Det var ikke unormalt at man kunne spare 40-50% på nyudgivelser. Kunder slog til når priserne var presset i bund og købte et halvt års forbrug på én gang. Det var næppe rentabelt for hverken Saxo eller tegneseriebranchen.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Antaeus »

marius skrev: 26. nov 2021, 19:25
Antaeus skrev: 26. nov 2021, 18:10

Det er dog endda meget langt fra det man fx kunne få på Saxo Premium for nogle år siden, de tider er desværre væk ser det ud til. Det var så med månedligt abonnement, men det var meget lavt hvis man var storkøber af tegneserier og gratis forsendelse.
Jeg er også skuffet over tilbuddene. Det var en forbrugsfest dengang Saxo flere gange om året havde store og vanvittige rabatter på tegneserier. Det var ikke unormalt at man kunne spare 40-50% på nyudgivelser. Kunder slog til når priserne var presset i bund og købte et halvt års forbrug på én gang. Det var næppe rentabelt for hverken Saxo eller tegneseriebranchen.
Men det kørte dog en del år og jeg har købt meget billigt igennem Saxo, både danske og amerikanske udgivelser.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af GoogaMooga »

Når jeg en gang får det Nem id op at køre, vil jeg helt sikkert bruge Saxo til amerikanske ting. Jeg var meget overrasket over, at de lagerførte Robin Snyder's Ditko ting. Gad vide, om de også har Gwandanaland?
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Berti Stravonsky »

Nem-id er ret simpelt, Googa. Kom nu.
marius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1254
Tilmeldt: 11. mar 2009, 18:57

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af marius »

GoogaMooga skrev: 26. nov 2021, 21:13 Når jeg en gang får det Nem id op at køre, vil jeg helt sikkert bruge Saxo til amerikanske ting. Jeg var meget overrasket over, at de lagerførte Robin Snyder's Ditko ting. Gad vide, om de også har Gwandanaland?
Saxo har masser fra Gwandanaland. De sender tilsyneladende fra et fjernlager med lang leveringstid.
Besvar