Black Friday - erfaringer

Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Berti Stravonsky »

Jeg købte to album hos Cobolt, og modtog i går forsendelsen. Men for pokker da. I pakken var kun det ene album. Hvad mon det betyder?

Det var de store Tintin'er, der var med flotte rabatter. Men altså. Jeg vil jo gerne have begge to, og ikke bare den ene.

Hvad mon det betyder?

Og nej - jeg har ikke skrevet eller ringet. Men vil da gøre det snarest.
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Berti Stravonsky »

Ingen bud?

Ikke engang fra Carsten?
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Frank Madsen »

Berti Stravonsky skrev: 4. dec 2021, 10:38 Ingen bud?

Ikke engang fra Carsten?
Jeg tror ikke, Carsten har noget at gøre med Cobolts postordresalg. Det er nok snarere en sag for deres kundeservice (kundeservice@cobolt.dk), som det fremgår af deres handelsbetingelser:

"Hvis det leverede ikke svarer til bestillingen, skal vi have besked hurtigst muligt efter modtagelsen af varerne. Bliver vi ikke kontaktet inden for 14 dage efter modtagelsen, betragtes ordren som korrekt leveret."
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Berti Stravonsky »

Næ, du har nok ret, Frank.

Vi må se. Jeg fik ikke ringet i går, og må vente til mandag.

Jeg undrer mig. Jeg tænker, det må skyldes travlhed grundet den sorte fredag. Men undrer mig over, at der ikke er nogen videre forklaring, men blot en følgeseddel.
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Frank Madsen »

Berti Stravonsky skrev: 4. dec 2021, 12:15Næ, du har nok ret, Frank.
Vi må se. Jeg fik ikke ringet i går, og må vente til mandag.
Jeg undrer mig. Jeg tænker, det må skyldes travlhed grundet den sorte fredag. Men undrer mig over, at der ikke er nogen videre forklaring, men blot en følgeseddel.
Det lyder som en simpel fejl under pakningen. Og hvis man glemmer at lægge en vare i en pakke, er det sjældent, at man husker at lægge en seddel ved med en forklaring. Prøv at henvende dig til Cobolts kundeservice.
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Mesterius »

Frank Madsen skrev: 4. dec 2021, 12:38Det lyder som en simpel fejl under pakningen. Og hvis man glemmer at lægge en vare i en pakke, er det sjældent, at man husker at lægge en seddel ved med en forklaring.
Ja, rart det der. :lol:
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Berti Stravonsky »

Men der er en seddel. En seddel hvor der står min ordre, og så er begge album nævnt.

Ud for det album står titel og isbn samt 001
Og for det andet album ligeledes titel og isbn samt 000

Men betyder det så, at albummet kommer senere, eller slet ikke?
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Frank Madsen »

Berti Stravonsky skrev: 4. dec 2021, 14:56Men der er en seddel. En seddel hvor der står min ordre, og så er begge album nævnt.

Ud for det album står titel og isbn samt 001
Og for det andet album ligeledes titel og isbn samt 000

Men betyder det så, at albummet kommer senere, eller slet ikke?
Jeg tror, det betyder, at du skal henvende dig til Cobolts kundeservice og bede dem sende dig det album, de har glemt at lægge i pakken.
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Berti Stravonsky »

De har vel næppe glemt det, al den stund de har gjort sig ulejlighed med at angive 001 for det album, der var med, samt angivet 000 for det album, der ikke var med.

Det kan da ikke være en forglemmelse.

Jeg tror, at der ikke er flere, og at jeg får mine penge tilbage.
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Berti Stravonsky »

Men ja. Selvfølgelig kontakter jeg kundeservice mandag.

Det kunne dog være, at der var en enkelt herinde, der havde en forklaring eller et bud på samme.
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Mesterius »

Frank Madsen skrev: 4. dec 2021, 17:52
Berti Stravonsky skrev: 4. dec 2021, 14:56Men der er en seddel. En seddel hvor der står min ordre, og så er begge album nævnt.

Ud for det album står titel og isbn samt 001
Og for det andet album ligeledes titel og isbn samt 000

Men betyder det så, at albummet kommer senere, eller slet ikke?
Jeg tror, det betyder, at du skal henvende dig til Cobolts kundeservice og bede dem sende dig det album, de har glemt at lægge i pakken.
Berti Stravonsky skrev: 4. dec 2021, 17:55 De har vel næppe glemt det, al den stund de har gjort sig ulejlighed med at angive 001 for det album, der var med, samt angivet 000 for det album, der ikke var med.

Det kan da ikke være en forglemmelse.

Jeg tror, at der ikke er flere, og at jeg får mine penge tilbage.
Berti... ikke for å være frekk, men jeg skjønner ikke helt hvordan du tenker her. Når følgeseddelen ligger oppi med notis om begge albumene, betyr det da SELVSAGT at de har glemt å legge oppi det andre album. Hvorfor gjør du noe så opplagt så vanskelig?

Jeg kjøpte selv begge disse album nylig, og numrene jeg fikk var langt fra toppen. De er ikke utsolgte.
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Berti Stravonsky »

Fordi der jo klart angives, at det album der ER med, er angivet med 001, og det album der ikke er med, er angivet 000.

Så har man jo ikke glemt noget, men været 100% bevidst om, at det sidste album ikke er med.

Det kan skyldes, frygter jeg, at albummet er udsolgt.
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Berti Stravonsky »

Jeg har tidligere købt varer, som var udgået fra lageret og blev bestilt hjem. Varer, som jeg har købt sammen med andre varer.

Her står det også ret klart på følgesedlen, hvilke varer der er med, og de varer der VAR med, var angivet med 001 hvis det altså var ét eksemplar, jeg havde købt, og 002 hvis jeg havde købt to identiske. Og endelig 000 hvis varen ikke var tilgængelig.

I sidstnævnte tilfælde fremgik der derudover, at varen pt. ikke var på lager, men ville fremsendes snarest.

I tilfældet med bøgerne fra Cobolt er der ikke nævnt noget sådan. Blot et 000.
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Berti Stravonsky »

262403087_10160023333788255_5602893551522017260_n.jpg
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Black Friday - erfaringer

Indlæg af Berti Stravonsky »

Så nej. Al tale om at glemme at have lagt noget i kassen er jo ikke muligt.
Besvar