Tilbud på tegneserier

Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af Antaeus »

De tre Bob Morane samlebind til 499 kr. er også et virkelig godt tilbud.

https://www.faraos.dk/comics/dkcomics/p ... akketilbud

Og en del Allan Falk samlebind til 100 kr. per stk.

De fire første Jerry Spring samlebind til 699 kr.

Jerome K. Jerome Bloche samlebind til 100 kr. per stk.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
lolsen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1660
Tilmeldt: 29. dec 2008, 16:59

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af lolsen »

Tak for tippene Antaeus :D
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af Robin »

Det, lolsen sagde!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af Antaeus »

50% rabat på alle Zoom tegneserier i Fantask (undtagen Pondus).

Fra Fantask Facebookside 27-06-2022:
"Nu har vi været igennem et hollandsk tilbud og en runde med billige brætspil. I denne uge kører vi 50% rabat på alle tegneserier fra forlaget ZOOM, undtagen Pondus.
Det gælder i butikken og det gælder i webshoppen. Hvis du er i tvivl om, hvilke tegneserier der er fra ZOOM, så kom ned i butikken og spørg.
På hjemmesiden ser I den normale tilbudspris, vi fratrækker de 50%, idet vi sender varerne.
Pick-Up på tilbudsvarer skal afhentes indenfor 24 timer, ellers sættes de ud igen, og det er så at sige: først til mølle og så længe lager haves.
Sæt i gang!"
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
benadikt
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2378
Tilmeldt: 5. jul 2005, 14:54
Geografisk sted: Færøerne

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af benadikt »

Antaeus skrev: 27. jun 2022, 22:24 50% rabat på alle Zoom tegneserier i Fantask (undtagen Pondus).

Fra Fantask Facebookside 27-06-2022:
"Nu har vi været igennem et hollandsk tilbud og en runde med billige brætspil. I denne uge kører vi 50% rabat på alle tegneserier fra forlaget ZOOM, undtagen Pondus.
Det gælder i butikken og det gælder i webshoppen. Hvis du er i tvivl om, hvilke tegneserier der er fra ZOOM, så kom ned i butikken og spørg.
På hjemmesiden ser I den normale tilbudspris, vi fratrækker de 50%, idet vi sender varerne.
Pick-Up på tilbudsvarer skal afhentes indenfor 24 timer, ellers sættes de ud igen, og det er så at sige: først til mølle og så længe lager haves.
Sæt i gang!"
Er de mon allerede udsolgt? Jeg kan ikke finde beskrivelse.
"...for mange stavefejl hæmmer læsningen. De får dygtige læsere til at se fejl i stedet for indhold, og de skader den skrivendes troværdighed."
(Citatet er fra en kollega, som ikke er interesseret i at få sit navn bekendtgjort her.)
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af Antaeus »

benadikt skrev: 27. jun 2022, 22:56
Antaeus skrev: 27. jun 2022, 22:24 50% rabat på alle Zoom tegneserier i Fantask (undtagen Pondus).

Fra Fantask Facebookside 27-06-2022:
"Nu har vi været igennem et hollandsk tilbud og en runde med billige brætspil. I denne uge kører vi 50% rabat på alle tegneserier fra forlaget ZOOM, undtagen Pondus.
Det gælder i butikken og det gælder i webshoppen. Hvis du er i tvivl om, hvilke tegneserier der er fra ZOOM, så kom ned i butikken og spørg.
På hjemmesiden ser I den normale tilbudspris, vi fratrækker de 50%, idet vi sender varerne.
Pick-Up på tilbudsvarer skal afhentes indenfor 24 timer, ellers sættes de ud igen, og det er så at sige: først til mølle og så længe lager haves.
Sæt i gang!"
Er de mon allerede udsolgt? Jeg kan ikke finde beskrivelse.
https://www.facebook.com/Fantask.dk/pho ... 5820949040
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af Mogens »

Det er nogle vilde pakketilbud, som Faraos kører med, så hvis man har haft is i maven, kan man virkelig gøre sig nogle gode handler. Jeg ved ikke, om det er dét rette ordvalg, men det er bemærkelsesværdigt, at de allerede har tilbud på visse af deres egne serier, som ikke har været i handlen specielt længe, bl.a. Tårnene i Maury-Skoven.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af Antaeus »

Mogens skrev: 27. jun 2022, 23:13 Det er nogle vilde pakketilbud, som Faraos kører med, så hvis man har haft is i maven, kan man virkelig gøre sig nogle gode handler. Jeg ved ikke, om det er dét rette ordvalg, men det er bemærkelsesværdigt, at de allerede har tilbud på visse af deres egne serier, som ikke har været i handlen specielt længe, bl.a. Tårnene i Maury-Skoven.
Der er cirka 15% rabat på Tårnene i Maury-Skoven samlebind ved køb af flere. Det er jo hvad man kan få når Faraos har fødselsdag og heller ikke ret langt fra hvad man kan få af rabat på Faraos rabatkort og kræver også man skal købe for en hel del.

Til gengæld har de meget store rabatter på andre serier/album.

Fantask tilbud på 50% er også super gode tilbud.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af Robin »

.......og Faraos her hollandsk udsalg på bl. a. tegneserier:

https://www.faraos.dk/filtrering?tag=Udsalg

40% nu, og der nævnes også 50 og 60% (formodentlig senere, det er jo hollandsk).

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
benadikt
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2378
Tilmeldt: 5. jul 2005, 14:54
Geografisk sted: Færøerne

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af benadikt »

Antaeus skrev: 27. jun 2022, 22:24 50% rabat på alle Zoom tegneserier i Fantask (undtagen Pondus).
Jeg fik bestil alle de album, som jeg ikke fik købt i første omgang, da de blev udgivet. Så nu er min Zoom-samling næsten komplet.
Tak for info, Antaeus.
"...for mange stavefejl hæmmer læsningen. De får dygtige læsere til at se fejl i stedet for indhold, og de skader den skrivendes troværdighed."
(Citatet er fra en kollega, som ikke er interesseret i at få sit navn bekendtgjort her.)
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af Antaeus »

benadikt skrev: 7. jul 2022, 16:09
Antaeus skrev: 27. jun 2022, 22:24 50% rabat på alle Zoom tegneserier i Fantask (undtagen Pondus).
Jeg fik bestil alle de album, som jeg ikke fik købt i første omgang, da de blev udgivet. Så nu er min Zoom-samling næsten komplet.
Tak for info, Antaeus.
Jeg fik også lidt af det jeg skulle have minus en som desværre var udsolgt.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af Frank Madsen »

Hvis du abonnerer på Forlaget Eudors e-mailnyhedsbrev, er der ekstra 25% på alle bestillinger fra vores webshop frem til søndag midnat. Rabatkoden står i det nyhedsbrev, der blev udsendt 4. juli.

https://us4.campaign-archive.com/home/? ... aa4a32f2c8
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af Robin »

Så er der "Black Week" :wink: hos bl. a. Gucca:

https://www.gucca.dk/tilbud?utm_source= ... t=u-198311

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
benadikt
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2378
Tilmeldt: 5. jul 2005, 14:54
Geografisk sted: Færøerne

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af benadikt »

Desværre pakker Gucca meget dårligt ind. Er forsendelsen beskadiget, kan du returnere den FOR EGEN REGNING!
Jeg køber hos deciderede tegneserieforretninger og hos William Dam. Fra William Dam er 2-5 % af bøgerne beskadiget, og de sender en ny bog uden bøvl.
"...for mange stavefejl hæmmer læsningen. De får dygtige læsere til at se fejl i stedet for indhold, og de skader den skrivendes troværdighed."
(Citatet er fra en kollega, som ikke er interesseret i at få sit navn bekendtgjort her.)
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af Robin »

Jeg køber mest i fysiske butikke, men hvis jeg er "bagud" med noget, og det så kommer på tilbud, eller der bliver tilbudt gode rabatter, så bryder jeg sammen og bestiller. Jeg har købt lidt hos Gucca på den konto, og jeg har været heldig. Det har været helt fint.

mvh.

PS!
I denne forbindelse, ser jeg at Faraos holder Black Friday og giver 20% i butik(ker) og 15% på nethandel.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Besvar