Os og de andre

Besvar
Brugeravatar
ovemunk
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 589
Tilmeldt: 9. dec 2016, 18:57

Os og de andre

Indlæg af ovemunk »

Er der nogen der kan huske den serie? Jeg har de tre eneste albums der er udgivet i Danmark og læser dem af og til. Det er en ganske vittig analyse af ungdommen contra alderdommen og det kan undre mig at der kun kom de tre ud af 14

https://comicwiki.dk/wiki/Os_og_de_andre

Specielt nyder jeg den fremadstræbende rockgruppe og deres trængsler med øvelokale og andet, nok fordi jeg selv har været der. :D
"The chances of anything coming from Mars, are a million to one they said"
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Os og de andre

Indlæg af GoogaMooga »

Det var ikke noget, jeg læste dengang, og den ligger heller ikke øverst på listen nu, selv om den lyder til at kunne være interessant nok.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Os og de andre

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Bestemt en udmærket serie, omend temmelig tidstypisk.

Ophavsmanden Frédéric Jannin blev opdaget af André Franquin og Yvan Delporte, som opfordrede ham til at lave sin egen tegneserie, og det blev Os og de andre, som havde premiere i det kontroversielle bilag til Spiroubladet, Le Trombone Illustré, som Franquin og Delporte redigerede.

I dag er Jannin den officielt - af André Franquins datter - godkendte restauratør af Franquins værker, når det er nødvendigt. Det var fx ham, der puslede Huba! En kærlighedshistorie-bogen sammen, og det er ham, der står i spidsen for den endelige og perfekte genudgivelse af Franquins Splint & Co.-album, som kommer i 2023.
Vedhæftede filer
image.jpeg
image.jpeg (57.63 KiB) Vist 518 gange
Besvar