E-voke. Alt om, af og med...

Brugeravatar
hopla
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 66
Tilmeldt: 5. feb 2024, 20:52

Re: E-voke. Alt om, af og med...

Indlæg af hopla »

Held og lykke med flytning. Ser frem til mere Agent 327, Bob Morane og Storm til efterår og vinter.

Nu du er her: kunne man håbe på en udgivelse af Trigan Empire, også af Don Lawrence?
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23058
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: E-voke. Alt om, af og med...

Indlæg af GoogaMooga »

Trigan Empire er tilgængelig på engelsk, komplet fra Book Palace. Så for mig at se, er det som at gå over åen efter vand. Er det ikke bedre at holde os til serier, der ikke findes på engelsk? Der er så meget at tage af.

Og så i øvrigt, held og lykke med flytningen. Ringsted lyder som et lidt afsides sted, men måske er boligpriserne billigere dér, så I kan vinde ved at flytte? Håber også, I derved får mere fysisk plads til at drive jeres geschæft. Nu ved jeg jo ikke, hvordan det ser ud i Valby, men mon ikke det er en af attraktionerne ved at bo i Ringsted? Jeg har både set Willie Nelson og Hank Marvin i Ringsted; det er en sjov lille by, som man ellers ikke hører så meget om. Jeg tror Per Vadmand bor i Ringsted, så hvis I møder ham, må I endelig sige hej.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
LarsChristiansen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 165
Tilmeldt: 1. feb 2021, 21:27
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Re: E-voke. Alt om, af og med...

Indlæg af LarsChristiansen »

Tusinde tak til jer begge – og ja, det bliver meget spændende at tage hul på et nyt kapitel i tilværelsen. :) Og ja, Googamooga har ret med hensyn til "Trigan Empire" – vi tror vi har forpasset chancen og at den engelske udgave er fyldestgørende. Samtidig har vi så rigeligt at se til med "Storm" i lang tid endnu...
Og Ringsted – ja, der er nu andre og personlige overvejelser bag, som vi da godt lige kan dele i denne sluttede kreds. Det er nemlig sådan at i vores nuværende bopæl er et par store døtre vokset sig så voksne at de er fløjet fra reden – og vores lille fælles datter uden de store venindesorger er til at flytte, da hun fortsat går i børnehave. Og et vigtigt hensyn er at vi (altså Lea og jeg) har forældre som nu har bosat sig i hhv. Køge og Skælskør – og for at dele sol og vind lige har vi valgt Ringsted, der ligger lige midt mellem de to byer. Ringsted byder på et godt 'byliv' synes vi – tilmed også en del forskellig kulturelle 'indslag' både med deres koncerthus og musikfestival. Og det forunderlige er at byen nu ikke længere er 'afsides' (som jeg også tidliger har tænkt) men med regionaltogets nye bane kan være på Københavns hovedbanegård på kun 32 minutter.
Før det udvikler sig til en reklame for Ringsted by skal det da også siges at vi med vores valg af kommende hus vil få en bedre indretning for vores arbejds- og privatliv – og kan tilbygge et godt og gedigent lager (hvor vi pt. har ét lokalt hos os selv – og et større på Gl. Køgelandevej – og det er blevet bøvlet for os.
TorbenKlein
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 33
Tilmeldt: 28. jun 2022, 08:59

Re: E-voke. Alt om, af og med...

Indlæg af TorbenKlein »

Til Ringsted
- fordømt - så er det slut med afhentningsture til Valby 😉
Brugeravatar
hopla
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 66
Tilmeldt: 5. feb 2024, 20:52

Re: E-voke. Alt om, af og med...

Indlæg af hopla »

GoogaMooga skrev: 28. apr 2024, 19:34 Trigan Empire er tilgængelig på engelsk, komplet fra Book Palace. Så for mig at se, er det som at gå over åen efter vand. Er det ikke bedre at holde os til serier, der ikke findes på engelsk? Der er så meget at tage af.
Jeg har netop længe haft øje til både den nyere/billigere softcover udgave, men også den svært pebrede men meget lækre hardcover udgave. Det bliver nok til den billige, og det er så sandelig fint.

Der er bare noget rigtigt lækkert over de nye danske Storm udgaver — en god mundfuld i sådan et enkelt-album, lækkert indbundet, og så finder jeg selv noget hygge i en dansk oversættelse, selvom mit engelsk ikke fejler noget. Absolut ikke den vigtigste serie at bringe hjem, men den kunne sagtens have været lækker i samme stil som Storm udgivelserne.

Tak for svarene, begge! Og håber Ringsted byder jer godt velkomne.
Brugeravatar
Erling Søby
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1861
Tilmeldt: 19. aug 2008, 13:31

Re: E-voke. Alt om, af og med...

Indlæg af Erling Søby »

Så tillykke med Ringsted, Lars. I hvert fald så længe det ikke er Benløse. Jeg boede der selv i en årrække og kommer der stadigvæk jævnligt. Det er bestemt en hyggelig og behagelig by. Om det er tæt på eller langt væk, afhænger vist helt af hvor man befinder sig :wink:
Og med den nye Køge Nord-bane er København (og Køge for den sags skyld) ikke mange minutter væk. Jeg kører igennem Ringsted hver dag, til og fra arbejde, så for mig vil det være nemmere at hente nye udgivelser. Hvis det altså ikke er Benløse!
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
Brugeravatar
Jack J
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 417
Tilmeldt: 3. feb 2009, 03:43
Geografisk sted: outside the norm
Kontakt:

Re: E-voke. Alt om, af og med...

Indlæg af Jack J »

Jeg bor også i den sjællandske provins, og selvom jeg jeg ikke brød mig om lillebyerne for 30 år siden, så trives jeg bedre og bedre herude for hver dag, der går. Held og lykke med flytningen og efterårsudgivelserne. Jeg glæder mig til mere Bob Morane.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4747
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: E-voke. Alt om, af og med...

Indlæg af Robin »

Held og lykke med flytningen skal også lyde herfra samt god arbejdslyst i den forbindelse. Det bliver der nok en del af, jo. Klog beslutning med det dér midt mellem "forældre-børnepassere". Det dyrker vore egne børn også en del. Det er vi jo glade for. Valby har bestemt sin charme og Ringsted er ikke så'n lige på min vej, ikke som tilfældet var med Valby. ME-En man kan ikke valle fra Valby til Ringsted, men man kan ringe fra Ringsted til Valby...... :D eller hvor'n det nu er. Jeres lille sted i Valby var i hvert fald dejligt, men plads skal der til! God vind!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
LarsChristiansen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 165
Tilmeldt: 1. feb 2021, 21:27
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Re: E-voke. Alt om, af og med...

Indlæg af LarsChristiansen »

:) Først tusinde tak for de mange lykønskninger i forhold til den kommende flytning i efteråret! Det bliver en større omgang... Men fantastisk når vi er kommet helt på plads!

Og så: Åretes katalog kan vi nu dele her med jer på Serieland – forud for den 'officielle udgivelse' ved Copenhagen Comics i kommende weekend. Hele 28 sider med tegneserier fra os; E-voke – kataloget (i fysisk form) kan man få gratis ved køb i webshoppen – eller ved besøg ved netop Copenhagen Comics.

Men man kan da også snige sig til at læe det hele på skærmen med dette link: https://e-voke.dk/e-voke-katalog (det kan tage et øjeblik at 'loade' – men derefter kan man klikke oppe i højre hjørne for at se det på 'fuld skærm'. :)
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9503
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: E-voke. Alt om, af og med...

Indlæg af Antaeus »

LarsChristiansen skrev: 16. maj 2024, 09:18 :) Først tusinde tak for de mange lykønskninger i forhold til den kommende flytning i efteråret! Det bliver en større omgang... Men fantastisk når vi er kommet helt på plads!

Og så: Åretes katalog kan vi nu dele her med jer på Serieland – forud for den 'officielle udgivelse' ved Copenhagen Comics i kommende weekend. Hele 28 sider med tegneserier fra os; E-voke – kataloget (i fysisk form) kan man få gratis ved køb i webshoppen – eller ved besøg ved netop Copenhagen Comics.

Men man kan da også snige sig til at læe det hele på skærmen med dette link: https://e-voke.dk/e-voke-katalog (det kan tage et øjeblik at 'loade' – men derefter kan man klikke oppe i højre hjørne for at se det på 'fuld skærm'. :)
Super med et nyt katalog.

Er Julehistorier nogle af de samme som vi fik i denne udgivelse?
Billede

https://comicwiki.dk/wiki/Nu_er_det_jul_igen!
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
LarsChristiansen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 165
Tilmeldt: 1. feb 2021, 21:27
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Re: E-voke. Alt om, af og med...

Indlæg af LarsChristiansen »

Tak, Antaeus! :) Ja, der skal jo et frisk katalog til en gang imellem og selvfølgelig i anledning af Copenhagen Comics er det jo særlig relevant.

Jeg har selv det gamle og super-hyggelige julealbum, som du også husker – og for mig har det også været uforglemmeligt. – Til dit spørgsmål om det er
de samme som vi fik i denne udgivelse?
– så nej, det er andre og hidtil ukendte historier og allesammen af Mittéï. Men stemningen er præcis den samme og det bliver simpelthen en kæmpe fornøjelse at udgive sådan et album op mod jul (nu 40 år efter (!!!))
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9503
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: E-voke. Alt om, af og med...

Indlæg af Antaeus »

Super, jeg kan godt lide julehygge og Mittei er god.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9503
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: E-voke. Alt om, af og med...

Indlæg af Antaeus »

Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
dernice
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 260
Tilmeldt: 3. mar 2010, 21:29

Re: E-voke. Alt om, af og med...

Indlæg af dernice »

Antaeus skrev: 3. jun 2024, 22:57 http://www.facebook.com/share/pqCBCCdmQsfGBmwy/

E-voke er i Euroinvestor.
Det er vel et irrelevant indlæg, eftersom det drejer sig om deres private økonomiske situation, og ikke rigtig har noget med deres forlag eller udgivelser at gøre?

Jeg synes Admin burde slette det.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9503
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: E-voke. Alt om, af og med...

Indlæg af Antaeus »

dernice skrev: 4. jun 2024, 10:29
Antaeus skrev: 3. jun 2024, 22:57 http://www.facebook.com/share/pqCBCCdmQsfGBmwy/

E-voke er i Euroinvestor.
Det er vel et irrelevant indlæg, eftersom det drejer sig om deres private økonomiske situation, og ikke rigtig har noget med deres forlag eller udgivelser at gøre?

Jeg synes Admin burde slette det.
E-voke har selv ville have det ud siden de stiller op til interview hos Euroinvestor.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Besvar