Nomineringer til Den Gyldne Fejebakke 2022

Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Nomineringer til Den Gyldne Fejebakke 2022

Indlæg af Mesterius »

GoogaMooga skrev: 15. dec 2022, 19:56
Mesterius skrev: 15. dec 2022, 19:40
Frank virker da i utgangspunktet åpen for å lage diplomer med begge navn. Selv om fejebakke ikke er hans egen preferanse.
Foreløbig er det kun en overskrift, det kan stadig ændres før uddelingen af diplomet. Jeg kunne ikke tolke Frank's tilbagemelding og var usikker.
Men tittelen på prisen har vel litt betydning for hvordan diplomet ser ut?

Det vakre diplomet Frank designet i fjor illustrerer jo tittelen Den gyldne fejebakke.

Så jeg antar at utkastet han har laget til et diplom med tittelen Den gyldne genstart ser annerledes ut enn dette?

Billede
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23024
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Nomineringer til Den Gyldne Fejebakke 2022

Indlæg af GoogaMooga »

Hvis du går tilbage til side 8, vil du finde det nye diplom. Og det er jo i grunden også meget fedt:
Vedhæftede filer
Den-Gyldne-Genstart-2022-diplom.png
Den-Gyldne-Genstart-2022-diplom.png (108.39 KiB) Vist 610 gange
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9434
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Nomineringer til Den Gyldne Fejebakke 2022

Indlæg af Antaeus »

Mesterius skrev: 15. dec 2022, 19:40
GoogaMooga skrev: 15. dec 2022, 19:23
Antaeus skrev: 15. dec 2022, 18:22
Diplom-manden kom af den måde Googa ventede på dig og var egentlig ikke rettet mod dig, men langt mere for at vise Googa hvor langt ude og farceagtigt det her foregik på. Og endeligt viste det sig så at du ikke havde EN stemme, men ALLE stemmer i en afstemning der ellers faldt helt anderledes ud, men det er så ikke din skyld.
Nå, er det nu min skyld. Det er ikke rimeligt, Antaeus. Jeg tror ikke, du forstår, hvad jeg vil med denne afstemning. Det er ikke bare endnu en afstemning. Den har et formål, ligesom det meste andet, jeg poster her. Mit mål har altid været at få gjort serier færdige og få mere kvalitet udgivet, med hovedvægt på klassikerne. Dertil skal jeg bruge et diplom. Og jeg kunne ikke være sikker på, om Frank ville bidrage med et diplom til Fejebakken, og så kunne det hele jo være lige meget.
Frank virker da i utgangspunktet åpen for å lage diplomer med begge navn. Selv om fejebakke ikke er hans egen preferanse.
Præcis, det er derfor virkelig underligt at der vælges det modsatte af afstemningsresultatet og altså modsat det langt de fleste ønsker
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Nomineringer til Den Gyldne Fejebakke 2022

Indlæg af Mesterius »

GoogaMooga skrev: 15. dec 2022, 20:24 Hvis du går tilbage til side 8, vil du finde det nye diplom. Og det er jo i grunden også meget fedt:
Ah... der ja. Det hadde jeg faktisk glemt.

Joda, det diplomet er også fint på sin måte.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23024
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Nomineringer til Den Gyldne Fejebakke 2022

Indlæg af GoogaMooga »

Antaeus skrev: 15. dec 2022, 22:55
Præcis, det er derfor virkelig underligt at der vælges det modsatte af afstemningsresultatet og altså modsat det langt de fleste ønsker
Antaeus, hvorfor forholder du dig ikke til det, jeg skriver? Den lyn-afstemning var kun for at bevise, at der var klart flertal for at bevare det oprindelige navn. På intet tidspunkt har jeg skrevet, at den ville afgøre det. Det afgørende for mig, er at gennemføre afstemningen og få et diplom sendt afsted. For min skyld kan I kalde det for "Den Diamantbelagte Jordemodertaske", det betyder ikke noget for mig. Hvis I vil rulle titelændringen tilbage, må I selv finde ud af det. Jeg kører videre med afstemningen nu.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9434
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Nomineringer til Den Gyldne Fejebakke 2022

Indlæg af Antaeus »

Jeg undrer mig mere og mere over dette forløb og svarene.

Vi må håbe det går bedre end sidste år.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Besvar